وزرارت مهاجرین تنها اداره ای که قرض ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۲    ۱۳۹۶/۳/۳ کد خبر: 133563 منبع: پرینت

نشست نتیجه کار دوساله حکومت داری در کابل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)،امروز چهارشنبه، 2 جوزار 1396 سید حسن عالمی بلخی، وزیر مهاجرت و عودت کنندگان در این نشست درباره کار وزارت مهاجرین در این دوسال گفت: در شروع کار من در وزارت امور مهاجرین، یک اداره قرض دار بود. اما فعلا تمامی قرض ها پرداخته شده است و هم اکنون وزارت امور مهاجرین تنها وزارتی است که اصلا قرض دار نمی باشد نه از ادارات دولتی و نه از غیر دولتی ها.

وی افزود: ما در سال گذشته، چهل دو میلیون افغانی را از بودجه عادی، وزارت صرفه جویی کردیم و به حساب دولت برگرداندیم و این نوعی شفافیت به حساب می آید. همچنین 87 فی صد بودجه خود را ما در این وزارت در این دو سال مصرف کرده ایم در حالی که می دانیم وضعیت بودجه در وزارتخانه ها چطور است.
در اثر تفتیش پروسه زمین در لغمان مشخص شد که رییس سابق و فعلی لغمان در فساد دست دارد و زمین ها را چندبار فروخته است و پارک ها را به فساد فروخته اند. ما هردو نفر را به دادستانی معرفی کرده ایم که پرونده آنها تحت تعقیب است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت مهاجرین
بلخی
نظرات بینندگان:

>>>   شمابفکرقرض خودت هستی اماازحقوق شهروندی پناهندگان وقرضداری آنهاازپول جزیه به همسایه غربی بیخبرید !!!
آنهایی که صدهاهزارتومان کارت کارگری میپردازند درعین بیکاری .آنهایی که صدهاهزارتومان بابت تمدیداقامت می پردازنددرعین بیکاری
آنهایی که صدهاهزارتومان پول تحصیل بچه هابه مدارس میپردازنددرعین بیکاری!!!
وظیفه شماووزارت خارجه چیست ؟
شیوای بلخی

>>>   به نظر من انتقاد شیوای بلخی یک نوع فرا فکنی است،چون که در سرزمین که فساد و اختلاس درحدی رسیده که طبق آمار گیری دو سال قبل افغانستان در جهان در فساد رتبه اول را به خود اختصاص داد، بنا بر این در چنین کشوری وقت یک وزارت مو فقیت نسبی هم داشته باشد کاری قابل تحسین وتشویق است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است