قانون شکنی نماینده بامیان، هواپیما را بازگرداند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۶/۳/۳ کد خبر: 133554 منبع: پرینت

نزدیکان وکیل پارلمان، مانع از فرود هواپیما در بامیان شدند.

عثمان صمدی، رییس شرکت کام ایر در مصاحبه با بی بی سی گفت: هواداران عبدالرحمان شهیدانی، نماینده مردم بامیان در مجلس، خط باند فرود میدان هوایی بامیان را مسدود کرده و در مسیر هواپیما ایستادند و مانع از نشست هواپیمای این شرکت شدند.

صمدی می گوید: زمان پرواز این هواپیما ساعت 6 و 30 دقیقه صبح، سه شنبه 2 جوزای 96 بود که شهیدانی به این پرواز نرسیده است و به همین علت هواپیما دوباره باز می گردد و با این نماینده به بامیان می آید.

گفته می شود این اقدام ضرر 10 هزار دالری به شرکت کام ایر، وارد ساخته و باعث تاخیر در پروازهای بعدی این هواپیما و ایجاد مشکل برای آن پروازها شده است.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالرحمان شهیدانی
کام ایر
نظرات بینندگان:

>>>   اگر صلاحیت میداشتم امکروز این وکیل را توسط طیاره بالای کوه بابا پرتاب می کردم

>>>   کام ایر باید به سارنوالی وولسی جرگه شکایت رسمی تقدیم نماید

>>>   ضعف وناتوانی دولت ،باعث خود کامکی ها وبی عدالتی ها میشود.اگر یکی از این .... بار به دار آویخته شود. با عث عبرت دیگران میشود.اگرپسر وکیل خائن ویا وزیر باشد. رئیس جمهور جیغ زدن گفتار بی عمل را یاد دارد.نفرین برآن. باید کنار رود. تاشخص واجد شرایط جانشین آن گردد.
گویند، فیل در گل مانده را شافیل می باید کشید.
کابلی.

>>>   وکلای ....ن در همه ولایات باعث درد سر هستند خداوند همه شان را نیست ونابود کند.
آریائی تبار

>>>   مملکت نیست. جنگله

>>>   حق دارد هزاره است!

>>>   نمایندگان ولایت بامیان مانند دیگر نمایندگان در خانه فساد نشان دادند که اینها چقدر ..... و بی سواد هستند که نه تنها در مصاحبه در تلوریون نا وقت میایند و در مجالس هم حاضر نیستند تنها در روز های که کسی اسیظاع میشوند جهت اخذ رشوه حاضر میشوند افرین به طیلره کم ایر که به وقت معین حرکت کرد باید این نماینده بی سواد بامیا ن پول مسافرین که مجبور شدند دوباره به کابل بیایند پول سفر شان و وقت که ضاع کردند بپردازند و این نماینده نادان باید به محمکه معرفی شده و از نماینگی شورای ملی منفک شوند
بصیر نظری

>>>   گردن كلفني بيجا ، يك وقت يك بايسكل پنچري هم نداشتند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است