رزمایش ویژه جاپان مقابل چین
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۵    ۱۳۹۶/۳/۱ کد خبر: 133445 منبع: پرینت

در بخشی از تمرینات مذکور نیروهای گشتی دریایی جاپان با کشتی ها و چرخبال های خود، کشتی های نیروهای مخالف را تعقیب می کنند.

گشت های ساحلی جاپان برای اولین بار در پنج سال گذشته اقدام به یک رزمایش ویژه با حضور نیروهای نظامی و بالگردهای خود در منطقه کرده‌اند.

تمرینات رزمی این کشور در شرایطی برگزار می شود که اختلافات زیادی در زمینه تملک بر جزایر دریای شرقی میان این کشور و چین وجود دارد. این رزمایش در خلیج توکیو برگزار می شود و جاپان از مردم هم دعوت کرده است با حضور روی عرشه کشتی اختصاص داده شده، این تمرینات را از نزدیک نظاره کنند. در بخشی از تمرینات مذکور نیروهای گشتی دریایی جاپان با کشتی ها و چرخبال های خود، کشتی های نیروهای مخالف را تعقیب می کنند.

افزون بر این در رزمایش مذکور که از روز یکشنبه آغاز شده و تلویزیون این کشور امروز دوشنبه تصاویری از آن را پخش کرده است، کشتی ها با چرخبال ها رزمایش امداد و نجات برگزار می کنند.

جاپان هفته گذشته اعلام کرد که کشتی های این کشور به تعقیب چند فروند کشتی چینی رفته اند که در اطراف جزایر مورد منازعه «دیایویو» در دریای شرقی حرکت می کرده اند.
تصاویر تلویزیون جاپان نشان می دهد که شمار زیادی از مردم و علاقمندان از روی عرشه کشتی «یاشیما» در حال نظاره کردن این تمرینات هستند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رزمایش چین
چاپان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است