نسل جوان در حال معتاد شدن و فلج شدن است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۵    ۱۳۹۶/۲/۳۰ کد خبر: 133352 منبع: پرینت

نیروی جوان افغانستان در حال حاضر به شدت در حال هدر رفتن و فلج شدن و معتاد شدن است و این فلج شدن موجب می شود که شما برای قرن ها یک نسل فلج داشته باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان، (afghanpaper)، خلیل الرحمان سروری، جامعه شناس در برنامه «مثبت و منفی» گفت: در قضیه مواد مخدر افغانستان هم دست هایی پنهان از بیرون برای فلج کردن نیروی جوان افغانستان وجود دارد. متاسفانه ما این آگاهی را نداریم که نیروی جوان افغانستان در حال حاضر به شدت در حال هدر رفتن و فلج شدن است و این فلج شدن موجب می شود که شما برای قرن ها یک نسل فلج داشته باشید. نظام فلج، سیاست فلج، اقتصاد فلج. چرا نیروی جوان ما نیرویی سرگردان و خوابیده در خیابان است؟ خوابیده در خیابان به این دلیل گفته می شود که هر جوان که فردا برای کار بیرون می آید صدها کیلومتر به دنبال دفتر ها می گردند، در حالیکه در نخستین دفتری که مراجعه می کند، صد شغل و موقعیت در آنجا خالی است. در یک چنین فضایی طبیعتاً مواد مخدر به عنوان یک فاکتور ویرانگر و نابود کننده گشته و جامعه ما را به صورت کامل فلج کرده است.

وی افزود: متاسفانه هیچ کسی نسبت به این انسان فلج شده که در خیابان ها همه روزه می میرند و جان می دهد کسی توجه نمی کند و فراموش شده است که در واقع جامعه در حال فلج شدن است. کسی نمی داند که این فلج شدن جامعه هم به دنبال برنامه ریزی دقیق انجام می شود. فلج شدن جامعه برای اینکه انسان هایی منفعل و درگیر خود داشته باشد تا آن دسته از کشورهایی که به قصد پیگیری برنامه های کلان خود می آیند، تسلط آسانی داشته باشند. قصه معتاد شدن و مفلوج شدن جوانان و خانواده ها و در نهایت جامعه و نظام ما تا درصد بالایی به این موضوع برمی گردد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نسل جوان
افغانستان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است