وجود فساد منفعت کلانی برای جامعه جهانی دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۴    ۱۳۹۶/۲/۲۹ کد خبر: 133306 منبع: پرینت

اگر وضعیت فساد به همین منوال ادامه پیدا کند، سران حکومت در انزوا قرار می گیرند و ملت افغانستان از آنها فاصله می گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان، (afghanpaper)، نادر بلوچ عضو مجلس سنا در برنامه «محور» گفت: جامعه جهانی، عمدا افراد فاسد را در نهادهای مهم در افغانستان گماشته است تا بتواند به راحتی برنامه های خود را توسط آنها به پیش برد. امروز کسانی در دستگاه حکومت کار می کنند، که جامعه جهانی بر آنها سرمایه گذاری کرده است و از قوت و حمایت جامعه جهانی آنها نه به قوه عدلی و قضایی افغانستان پاسخگو هستند و نه به سران حکومت وحدت ملی افغانستان و این توانایی در وجود نیروهای عدلی و قضایی و سران حکومت وحدت ملی نیست، که از آنها بازخواست کند، چرا که اگر دولت افغانستان تصمیم بگیرد که آنها را به میز محاکمه بکشاند، بسیاری از سفارت ها هستند که از این افراد حمایت می کنند و بسیاری از سفارت ها هستند که فشارهای سیاسی بر حکومت می آورند.

وی افزود: اگر وضعیت فساد به همین منوال ادامه پیدا کند، سران حکومت در انزوا قرار می گیرند و ملت افغانستان از آنها فاصله می گیرند. جامعه جهانی هم در ظاهر است که می گوید برای مبارزه با فساد کمک خواهد کرد. وجود فساد در افغانستان برای آنها مافع کلانی را به دنبال دارد. برای همین آنهاخود هم زمینه های وجود آن را می چینند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فساد
جامعه جهانی
نظرات بینندگان:

>>>   اطلاعیه کمیسیون منع فساد!
برای خدمت بیشتر به هموطنان عزیز باردیگر بدون لفافه بخدمت شما عرض میشود که اگر فساد میکنید به پول ملی خود که افغانی است نکنید چون جرم پنداشته میشود بهتر آنست که از پول بیگانه که دالر باشد هرچه خواستید کنیداگر می خواهید شیرپور بسازید ازپول افغانی نمیشود ، اگر می خواهید به مقام بالاتر برسید بازهم از پول افغانی نمیشود هنوز هم تعداد افراد بی تجربه برای خود وما درد سرمیسازند آنهم به مقدارکم پول افغانی اختلاس یا رشوت میکنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است