بحران انسانی، تهدیدی جدی برای آینده ونزویلا
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۷    ۱۳۹۶/۲/۲۸ کد خبر: 133252 منبع: پرینت

نیکی هیلی: بحران انسانی، تهدیدی جدی برای آینده ونزویلا
شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص ناآرامی ها در ونزویلا که به کشته شدن دستکم 42 نفر منجر شد، به درخواست آمریکا گفتگو خواهد کرد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد، مدعی شد؛ ونزویلا در آستانه بحرانی انسانی قرار دارد.

سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه ادعا کرد، ونزویلا در آستانه بحران انسانی است و جامعه بین المللی برای اطمینان خاطر یافتن از این که نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزویلا دمکراسی را در این کشور برقرار کند، باید با یکدیگر همکاری کنند.

شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص ناآرامی ها در ونزویلا که به کشته شدن دستکم 42 نفر منجر شد، به درخواست آمریکا گفتگو خواهد کرد.

هیلی در بیانیه ای پیش از این نشست گفت: ونزویلا در آستانه بحران انسانی است. معترضان صلح جو و آرام به دست دولت خود زخمی، بازداشت و حتی کشته شده اند. دارو غیر قابل دسترس است، بیمارستان ها فاقد تدارکات و تجهیزات هستند و یافتن غذا دشوار شده است.

سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد خاطر نشان کرد: به خاطر مردم ونزویلا و امنیت منطقه، ما باید با یکدیگر به منظور اطمینان خاطر یافتن از این که مادورو به این خشونت ها و ظلم پایان می دهد و دمکراسی را برای مردم برقرار می کند، همکاری کنیم.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ونزویلا
سازمان ملل
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است