به تعدیل رفتن قراردادها عامل اصلی فساد است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۲    ۱۳۹۶/۲/۲۷ کد خبر: 133222 منبع: پرینت

به تعدیل رفتن قراردادها عامل اصلی فساد و گاو شیرده فساد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، نصیر احمد درانی وزیر احیا و انکشاف دهات در نشست خبری امروز چهارشنبه 27 ثور 96 درخصوص فعالیت های این وزارت گفت: از بین بردن اداره های موازی باعث بسیاری از اصلاحات و همچنین جلوگیری از فساد می شود که در این مورد در این وزارت تلاش های گسترده صورت گرفته است و اطلاعات سری در این زمینه وجود ندارد و همه می توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

درانی گفت: در سال 95، 152 قرارداد به امضا رسید که ارزش آنها به 8 میلیارد و 299 میلیون و 194 هزار و 747 افغانی بوده است اما عملا این قراردادها با 6 میلیارد و 530 میلیون و 140 هزار و 586 افغانی انجام شده است و در حقیقت یک میلیارد و 800 میلیون افغانی صرفه جویی شده است.

وزیر احیا و انکشاف دهات از سپرده شدن 4 قضیه فساد در این وزارت به مراجع عدلی و قضایی خبر داده است و به تعدیل رفتن قراردادها را عامل اصلی فساد و گاو شیرده فساد می داند.

وی افزود: تا دو هفته دیگر قرادادهای جدید این وزارت به امضا می رسد و پلان این وزارت برای سال 96 تطبیق تمام پروژه هایی است که پلان آنها جاری است و برای این منظور اداره قوی وجود دارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیراحیا و انکشاف دهات
قراردادها
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است