کامران علیزایی به 8 ماه حبس تنفیذی محکوم شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۲    ۱۳۹۶/۲/۲۷ کد خبر: 133214 منبع: پرینت

رییس شورای ولایتی هرات، با محاسبه حبس سپری شده به 8 ماه حبس تنفیذی محکوم شد.

دادگاه علنی رسیدگی به جرایم سنگین فساد اداری در خصوص متهم کامران علیزایی، رییس شورای ولایتی هرات امروز چهارشنبه 27 ثور 96 با حضور طرفین قضیه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، این دادگاه به اتفاق آرا طبق حکم ماده 54 قانون و ماده 267 قانون اجراییات جزایی فیصله دوم خود را درقبال قضیه سوء استفاده از صلاحیت وظیفوی منجر به ممانعت در معرفی معاون والی هرات و آمر امنیت قوماندانی امنیه هرات نسبت به عدم موجودیت دلایل، طبق ماده 25 قانون اساسی و ماده 4 قانون جزا با رعایت ماده 235 قانون اجراییات جزایی و فقره 2 ماده 209 قانون مذکور حکم نمود.

مطابق ماده ها و قوانین مذکور، متهم با تجاوز از حدود صلاحیت وظیفوی که منجر به خروج مظنون از دادگاه شده است، حکم مندرج فیصله فوق را در قانون جزا نقض کرده در در قبال تجاوز از حدود صلاحیت های وظیفوی با محاسبه حبس سپری شده به 8 ماه حبس تنفیذی استینافا به جزا محکوم شد.

گفتنی است متهم بدنبال پیشنهاد دادستانی کل کشور و محکمه استیناف رسیدگی به جرایم سنگین فساد اداری در فرجام خواهی قضیه نسبت به مبلغ 500 هزار افغانی رها است.

بنا بر گفته قاضی دادگاه محکمه سوم رییس شورای ولایتی هرات پیش رو است.

پیش از این دادگاه ابتدایی، علیزایی را به 2 سال و 6 ماه زندان محکوم کرده بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس شورای ولایتی هرات
محاکمه
نظرات بینندگان:

>>>   درمحکمه سوم به هشت روز تنزیل و آنهم قبل سپری شده حساب میشود

>>>   به فکر حبس مباش درمحکمه سوم خلاص می شوی معلوم نبود که این شخص توسط کامران علیزائی رها گردیده است وبه قاضی توهین شده وبه پولیس توهین شده ومجرم را رها نموده با ید حبس مجرم بالای علیزائی تطبیق شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است