دور جدید مذاکرات والی بلخ و رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۹    ۱۳۹۶/۲/۲۷ کد خبر: 133210 منبع: پرینت

مذاکرات والی بلخ با رییس جمهور به هیچ بن‌ بستی نخورده است. کسانی که به روند مذاکرات بلدیت دارند می‌ دانند که نتیجه مطلوب قرار نیست در یکی دو جلسه به‌ دست بیاید و جریان هر مذاکره‌ ای فراز و نشیب‌ های خود را دارد.

قدم‌ های مقدماتی برای دور جدید مذاکرات پس از یک وقفه چند هفته‌ ای از سر گرفته شده و در هر صورت (چه مثبت و چه منفی) عطامحمد نور متحدان سیاسی و مردم اش را به‌ زودی در جریان نتایج مذاکرات اش خواهد گذاشت.

نزدیکان رییس جمهور و والی بلخ خو‌ش‌ بینی شان را از پیشرفت‌ های به‌ دست آمده اظهار کرده‌ اند. وضعیت ملتهب سیاسی و امنیتی در کشور ایجاب می‌ کند هر قدمی که گرفته می‌ شود باید حساب‌ شده باشد و هر روندی چه به نتیجه مطلوب برسد یا نرسد تبعات اش برای هر دو طرف اجتناب‌ ناپذیر خواهد بود.

طاهر قدیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمدنور
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   والی بلخ اگرواقعا مسلمان هستی اینقدرپولها راازکجا کردی

>>>   نتایج این مذاکرات درنوروز 13 98ذ اعلان میشود ع نتوانست چیزی بگیرد اما عطا با دست پر از ارگ به بلخ رفت!×!

>>>   مذاکره برای چه؟ این مذاکره والی بلخ از حیثیت و وقار او میکاهد ، یک بار به سخنان قبلی خود توجه کند که در مورد غنی او حرف های توهین آمیز گفته بود و حالا بخاطر چوکی و رهایی دارایی خود تن به هر کار نامشروع داده است و بی خبر از آن است که بعد از تضعیف حزب جمعیت او را به سرنویشت دوستم و مسعود دچار می سازد در حقیقت این ها مانند حیوانات گرسنه اند که بخاطر دانه بدام می افتند

>>>   نشود که همین مذاکرات والی بلخ و رییس جمهور نیز مثل مبارزه با مواد مخدره، هیچ نتیجه یی ندهد و مثلی که کشت مواد مخدره هر روز زیاد میشود، نا آرامی نیز هر روز زیاد شود؟

>>>   عطانور یک والی است یاکدام ریس جمهور غنی نباید اینقدر وقت به هر کس ندهد که هر چیزی خواسته باشد بکند از این معلوم میشود که هر دوایشان. از جمله شادګل ها هستند و مردم را به مسخره ګرفته اند.

>>>   بلی اینبار در قسمت قره باغ کابل کمین بگیرند.
اگر با اشرف غنی اعتماد کند روزش به اخر رسیده است.
البته هر غیر پشتون.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است