فهرست استخدامی های حزب اسلامی، مسترد شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۱    ۱۳۹۶/۲/۲۶ کد خبر: 133170 منبع: پرینت

مسوولان کمیته اجرایی توافقنامه حکومت با حزب اسلامی فهرست 100 نفری حزب اسلامی که به منظور استخدام در نهادهای امنیتی آمده بود را بدلیل نبود اطلاعات بسند در مورد افراد را مسترد کردند.

احمد فرزان، رییس اطلاعات راهبردی کمیته اجرایی موافقنامه حکومت با حزب اسلامی می گوید که حزب اسلامی فهرست 100 نفری را به این کمیته فرستاده بود اما بدلیل ناقص بودن فهرست دوباره مسترد شد.

فرزان می افزاید که در این فهرست مشکلات تخنیکی و کمی معلومات وجود داشت چرا که هر کس در در بخش های امنیتی استخدام می شود باید تابعیت کشور را داشته باشد.

بربنیاد قانون اساسی کشور، هر فردی که در ارتش استخدام می شود نباید عضو حزب باشد و یا باید عضویت خود را منحل کند.

این درحالی است که حزب اسلامی معتقد است که فهرستی که به حکومت سپرده است مشمول درجه دارانی است که در گذشته ترک وظیفه کرده اند و در بین آنها کسانی هم هستند که زمان بازنشستگی شان فرا رسیده است که باید حقوق بازنشستگی شان پرداخت شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب اسلامی
نهادهای امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   منظور شان تنهاداخل شدن به ارتش ماست كه به اي اس اي راپور بدهند و باقيمانده ارتش را دو باره از بين ببرد مثل كه نوازش شريف گفت كه من به وطن خود خدمت كردم اردوي قوي افغانستان را از هم پاشيدم حالا باز با صلح دروغين داخل ارتش ما شده .

>>>   سلام علیکم ازخداوند تبارک وتعالی صفا وصمیمیت برای همه ملل بویژه مردم مظلوم افغانستان بزرگ آرزومندیم م،ر

>>>   به این بهانه حالا جاسوسان را وارد نظام امنیتی کشور میکنند

>>>   احتیاط کنید لست آی اس آی است

>>>   همه شان از افغان اند، از بنگلديش نيامده اند، شايد مثل من مهاجر بي تذكره باشند، با حزب ساعتيري نكنيد، عواقب خوب براي أفراد ندارد.

>>>   میخواهند نیروهای امنیتی را تضعیف کنند.

>>>   حا ل عصر تکنالوزی ومنجمنت است هههههه زما ن شتر چرانی نیست ختم شده یک از برنری تاریخی دراین مقطع 15 سال اخیر فراگری علوم معا صر بود که اینها وسایر همقطاران شا ن محروم شده
قابل نگران نمیاشد دیگر برای چنددهه ملت ازشر شا ن نجا ت پیدا کردند
نجــــــرابی

>>>   بايد بسيار محتاط بود أصلا جرا إز احزاب در قواي امنيتي شا مل شوند متوجه بأشند أوليائه أمور در زير كأسه نيم كأسه است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است