آنچه از سخنگوی جنبش ملی نقل شده، حقیقت ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۴    ۱۳۹۶/۲/۲۶ کد خبر: 133146 منبع: پرینت

خبر تقاضای دیدار والی بلخ از جنرال دوستم، تکذیب شد.

ذبی فطرت، یکی از نزدیکان عطا محمد نور در خصوص دیدار عطا محمدنور و دوستم در صفحه شخصی خود نوشت: هواخواهان و‌ نزدیکان جنرال عطا محمد نور و جنرال عبدالرشید دوستم در‌ تلاش اند تا هر دو جنرال با هم دیدار و روی جلوگیری از شکنندگی اوضاع شمال و تحولات جاری و‌ آینده کشور، بحث و گفتگو نمایند اما تا هنوز‌ شخصا از جانب هیچ یک از هر دو جنرال تقاضای دیدار و تماس صورت نگرفته است.

فطرت در ادامه می گوید: آنچه رادیو آزادی از سخنگوی جنبش ملی مبنی بر تقاضای دیدار‌ از جانب عطا محمد نور، نقل قول کرده است، حقیقت ندارد.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال دوستم
عطامحمدنور
نظرات بینندگان:

>>>   اگر پیرامون صفحات شمال با هم تماس داشته باشند ودسیسه هاییکه به منظور اخلال اوضاع شمال در جریان است بتوانند متفقا برای حل ان موضع مشترک اتخاذ نمایند بهتر است زیرا مردم از اینها تقع دارند تا به عنوان بزرگان شما با هم وحدت نظر داشته باشند وحکومت را قانع بسازند تا پیرامون وضعیت شما اقدامات بهتری اتخاذ شود

>>>   دست آورد های استاد عطا به نمایندگی از جمعیت خیلی زیاد است آنقدر زیاد است که به نوشتن وگفتن نمی گنجد ! عبدالله نتوانست دست آوردی داشته باشد اما عطا خیلی موفق بود تبریک باشد
ر

>>>   این هردوجنرال درحربی پوهنتون صم صنفی بودند و نظامی مسلکی هستند وبسیارلایق ازاتحاد اینها خداوند خیرماراپیش کند

>>>   هردوی شان در زندگی خود روی حربی پوهنتون را ندیده اند. اما خدمات عطا قابل تحسین است به شرطیکه دیگر از منافع دولتی استفاده ناجایز نکند .
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است