افزایش چرخبال های کمکی طالبان در سرپل
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۲    ۱۳۹۶/۲/۲۶ کد خبر: 133138 منبع: پرینت

بار ديگر دو چرخبال ناشناس در مناطق تحت اداره طالبان، در ولسوالی صياد سرپل ديده شده كه يكی از آنها نشست كرده و ديگرش در فضای منطقه بخاطر نظارت و محافظت گشت زنی می كرده است.

از چندی بدينسو، مساله فرود آمدن چرخبال های ناشناس در ساحه تحت اداره طالبان در صياد سرپل باعث نگرانی جدی و تشويش در ميان نيروهای امنيتی و مردم محل شده است. اين مساله در حالی سرخط رسانه های داخلی كشور شد كه قرار بود نيروهای ارتش ملی برای بازپس گيری صياد سرپل عمليات نظامی شان را آغاز كنند اما منابع موثق در وزارت دفاع می گويند كه عمليات متذكره بنا بر دلايل نامعلومی به تعويق افتاده است.

بخش های امنيتی_دفاعی و كشفی و استخباراتی كشور در مورد فرود آمدن و گشت و گذار چرخبال های ناشناس در مناطق صياد سرپل، پاسخ دقيق و مسوولانه بدهند كه اين چرخبال های ناشناس و پرسش برانگيز از كجا و برای چه مقاصدی به اين محلات آن هم در ميان طالبان فرود می آيند؟

فتاح مهریان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
چرخبال
سرپل
نظرات بینندگان:

>>>   کاسه زیر نیم کاسه است جان برادر
مجاهد

>>>   درقصه چرخ بال ها چی استین که به طالب کمک میکند .
شما یان که درقصه این استین که حکمتیار چی کرد وشورای نظار وجمعیت چی کرد امریکاه اب را خیت میکند وماهی میگیرد
شما را دربین تان انداخته وخودش پلان های خود را عملی میکند
من که بار ها گفتم که امریکاه 20 سال پیش سه چیز را در باره افغان ها نوشت واقدام کرد وگفت
1- افغان ها احساس وطن ندارند
2- افغان ها تعبیض نشاد دارند
3- افغان ها با گرفتن پول برادر خود را میکشند
وشروع به کار کرد ای ملت خواب برده وای سران سیاسی و رهبرهای بی کفایت یکروز افسوس خواهید کرد هنوز هم وقت است متعید شوید ودشمن را اجازه ندهید هر کسی که هر چی کرد گذشته را فراموش کنید وزست به دست هم بدهید وافغانستان را از اشغال امریکاه وانگلیس نجات بدهید این سیاست امریکاه است که شمارا دربین تان انداخته بنام حکمتیار وشورای نظار اگر شما اتفاق کنید تمام جهان چیز کرده نمیتوان اگر بی اتفاقی کردین افغانستان ویران میشود از خداوند بتر سید وتفرقه نکنید بخاسر چرک دنیا اخیر عمر تان مرگ است

>>>   لالا به كي نصيحت ميكني خود شان بهتر از من و تو ميدانند اصلا ذره احساس انسانيت و وطن دوستي ندارند اگر اين ها نباشن امريكا به اهداف خود رسيده نميتواند ديگه از دست ما كارى ساخته نيس دستي از غيب برون ايد و كارى بكند

>>>   دو هلیکوپتر کم است باید میدان برای طیاره های ترانسپورتی کلان ساخته شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است