صبغت الله مجددی ابزار منفعت طلبی مقام ها(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۷    ۱۳۹۶/۲/۲۵ کد خبر: 133128 منبع: پرینت

صبغت الله مجددی 92 سال عمر دارد. او با این کهولت از بیماری نیز رنج می برد. خودش به تنهایی راه رفته نمی تواند و حتی به تنهایی نمی تواند بروی صندلی یا چوکی بنشیند و برخیزد اما امروز دوشنبه 25 ثور 96 او با این ناتوانی و درماندگی برای تجلیل از سالروز تولد ملکه الیزابت دوم انگلیس به سفارت انگلیس در کابل رفت.

مسلما صبغت الله مجددی با 92 سال عمر و رنج بیماری و چنین وضعیت درمانده و ناتوان، قادر به تمایز و تشخیص خیر و منفعت خود نه از نظر دینی است و نه از نظر دنیایی اما به نظر می رسد که نه فرزندان و نوادگان او، و نه کدام فرد دیگر از خانواده و بستگان وی، و نه مشاوران و یاران گرمابه و گلستان حضرت مجددی هیچ التفات و عنایتی به آبرو و عزت موصوف ندارند.

آنها شاید بخواهند از بردن این آدم سالخورده و ناتوان به مجالس مختلف بهره سیاسی ببرند و او را ابزار منفعت سیاسی خود بسازند اما فراموش نکنند که خارجی ها از انگلیس و امریکا تا هر کافر و نامسلمان دیگر و داخلی ها؛ از رییس جمهور غنی تا هر سیاستمدار و سیاستباز و هر گروه سیاسی و مذهبی و قومی دیگر، به خوبی موقعیت و جایگاه سیاسی و اجتماعی صبغت الله مجددی را در جامعه افغانستان می دانند.

آنها می دانند که مجددی از همان پیوستگان به تاریخ است که بود و نبودش نقش و موثریتی در سیاست و بازی های سیاسی افغانستان ندارد. از اینرو حمل و انتقال جناب صبغت الله مجددی توسط سیاستبازان خانواده و رفیقان و مشاوران چالاک و ریاکار وی به مجالس خارجی و داخلی، برای اینها نیز خیر و منفعت دنیایی و در سفره سیاست افغانستان نمی آورد.

اینها با این ریاکاری و افتضاح، هم خود را مفتضح و مسخره می کنند و هم به این آدم ریش سفید ضعیف و درمانده که باید مشغول ذکر و اورادش باشد، آزار و اذیت مالایطاق می رسانند.


صبغت الله مجددی جشن تولد ملکه الیزابت دوم سفارت انگلیس کابل



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجددی
تولد الیزابت
نظرات بینندگان:

>>>   .....است خرج زنده ها را می خورد خدا ایمانش را سلامت کند بسش است ای کاش همه مردم مثل او زندگی ومثل اوعمر میکرد

>>>   ما یک ساله بودیم که ملکه الیزابت تولد شد
پدرم از خوشحالی در لباس نمی گنجید و از همین خاطر در کوچه شوربازار چند دانه نان از یک نانوایی خرید و خیرات کرد.
صبغت الله مجددی.

>>>   مجدیدی چون خود نوکر انگلیس است بایست برای تولد مللکه انگیس به سفارت می رفت .
این خانواده زاده و دست نشانده دولت انگلیس است . مگر انگبیس نیست که با ترفند و دورغ و ریا برای مردم افغانستان امامان مساجد و ملا و پیر و امثالهم را تراشیده اند .
مجدیدی و خانواده اش از بیشتر از یک قرن دست پرورده انگلیس هستند

>>>   این رهبران تماما غلامان حلقه بدوش استند
شغنانی

>>>   دعای من برای این مرد.
کلند تیز و گور تنگ و تاریک.

>>>   حتمن نجيب الله مجددي را بحيث معاون رئيس جمهور آينده به مقامات انگليس معرفي ميكند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است