خبر امپراطور مالی دبی، بی بنیاد است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۴    ۱۳۹۶/۲/۲۵ کد خبر: 133118 منبع: پرینت

اینکه کرزی، امپراطور مالی دبی است، بی بنیاد و دور از واقعیت است.

به نقل از خورشید، محمد یوسف، مسوول دفتر حامد کرزی می گوید که رییس جمهور پیشین، نه در داخل و نه در خارج از کشور سرمایه گذاری در این حد نکرده است و اخبار نشر شده بی بنیاد و دور از واقعیت است.

این در حالی است که روز گذشته، روزنامه انگلیسی دیلی میل، حامد کرزی، رییس جمهور پیشین کشور را بزرگترین امپراطور مالی دبی خوانده است که 90 میلیون پوند در این کشور سرمایه گذاری کرده است.

قابل ذکر است که بخش بزرگی از منفعت شرکت های بزرگ در قسمت های مالی، نظامی و معادن افغانستان به کسانیکه در راس حکومت هستند می رسد و در حکومت قبل هم وجود داشته است.

در همین حال دیده بان شفافیت از حکومت خواسته است تا ثروت مقامات ارشد پیشین کشور را بازنگری کند. پیش از این نیز کرزی در سال 2016، در شمار 10 سیاستمدار ثروتمند جهان جای گرفته بود که 245 میلیون دالر سرمایه دارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
سرمایه گذاری
نظرات بینندگان:

>>>   تنها الماسی را که توسط برادر اسپنتا بفروش رسانیده بیشتر از 4 ملیون دالر است و اینکه کرزی در سال 2016 از حمله ثروتمندان جهان بشمار رفته آیا تمام این پول ها را از رستورانت کوجک شوربا پزی پیدا نموده یا از خزانه بیت المال دزدیده بالاخره دزد دزد است چه کم باشد چه بیش دزد نباید پشتیبانی شود بخصوص رئیس جمهور ؟

>>>   سخنگو كرزى صاحب حير است بگويد كه به أين اندازه نى وبه ان اندازه نى لطفاء اگر كمى توضيح بدهند كه چقدر است منابع كه گفته اند خو يك چيز است

>>>   هر سیاستمدار و رهبر افغانستان که حلقه غلامی غرب را به گوش خود آویزان نکرده است دستگاه های تبلغاتی و دروغ پراگنی این کشور ها صد ها اخبار جعل را در مورد شان پخش میکنند دیروز که کرزی با سیاست های این ها موافق بود همین کشور ها با دستگاه های دروغ بافی شان کرزی را بهترین سیاستمدار در میان رهبران جهان قلمداد میکردند . کرزی را خوش لباس ترین رهبران جهان معرفی میکرد و چپن اش را به حراج میگذاشتند اینکه حالا کرزی از نیت شوم اینها واقف شده وراه خودرا جدا کرده بناٌ تبلیغات دروغین علیه وی به راه می اندازند. اینها پشک های است که به خاطر خدا موش شکار نمیکنند بلکه موش را برای خود میگیرند برخورد اینها در کشور های عربی بهترین گواه این حقیقت است درین کشور ها از مستکبرترین رهبران پیشتبانی و کسانیکه علیه غلامی و سیاست شان می استند دشمنی و عداوت می کنند. نمونه اش در یمن است که فاجعه قرن در آن در جریان است نه دیلمیلی حضور دارد و نه CNN ونه نیویارک تایمزی.

>>>   این وطنفروشی های اشخاصی چون کرزی ها در خون شان از زمان شاه شجاع بابای شان و دیگر بابا هایشان باقی مانده۰
در پهلوی چور و چپاول پول بیت المال کشور خانواده کرزی از چه طریقی دیگری میلیونر ها شدند؟
حشمت خلیل کرزی که شیر نگهداشته بود، و برادر او این حکمت خلیل کرزی بازوی سیاسی غنی کوچی است این همه ملیون دالر هایشان را از کدام سازمان جاسوسی دریافت کردند؟
این .... ها را بشناسید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است