پارلمان قانون مبارزه با فساد اداری را تصویب نمی کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۲    ۱۳۹۶/۲/۲۵ کد خبر: 133102 منبع: پرینت

مهمترین دلیل عدم تصویب قانون "مبارزه با فساد اداری" مکلفیت اعضای پارلمان در امر ثبت دارایی هایشان است.

به نقل از طلوع، سید غلام حسین فخری، رییس اداره عالی مبارزه با فساد اداری می‎گوید اعضای پارلمان بخاطر اینکه از ثبت دارایی‎هایشان سرباز زده باشند، قانون مبارزه با فساد اداری را تصویب نمی کنند.

رییس اداره عالی مبارزه با فساد، تاکید می‏ کند که نبود این قانون باعث شده است که این اداره در راستای مبارزه با فساد نتایج چشمگیر نداشته باشد.

این در حالی است که هیات اداری مجلس نمایندگان معتقد است که تشکیلات اداره عالی مبارزه با فساد اداری از سوی مجلس ملغا شده است و از این رو، طرح قانونی که این اداره ساخته است و مراحل قانونی آن نیز سپری شده است، برای این مجلس اعتباری ندارد.

اداره عالی مبارزه با فساد اداری می‏ گوید که تا کنون تنها بکتاش سیاووش و رمضان بشردوست، دارایی‎های شان را ثبت کرده اند و دیگر هیچ یک از اعضای مجلس حاضر نیست که دارایی‎هایشان را ثبت کنند.

شش ماه پیش ریاست جمهوری، طرح قانون مبارزه با فساد اداری را که 30 ماده دارد، برای تصویب به مجلس نمایند‌گان فرستاد، اما تا هنوز اعضای مجلس آن را تصویب نکرده اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
فساد اداری
نظرات بینندگان:

>>>   شماعجب مردمی استید یک گروه که خودشان غرق در فساد باشند چطور امکان داره قانونی را تصویب کنند که علیه فساد باشد. ناممکن است ناممکن. تا زمانیکه این حکومت با تمام ضمایم و ممایم اش از بیخ و بنیاد تصفیه نشوه بخدا قسم است اگر هرگز روزنه خوشی و سعادت نصیب مردم افغانستان گردد. اینجا همه فقط بخاطر امیال شوم و گروهی شان گرد هم جمع شدند. وسلام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است