دست حکومت و مخالفین در یک کاسه است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۸    ۱۳۹۶/۲/۲۳ کد خبر: 133035 منبع: پرینت

در سرپل چرخبال های نظامی از نیروهای دولتی گذشتند و مخالفین را اکمال کردند، سقوط قندوز، حمله شفاخانه و قول اردو شاهین از داخل نظام بوده است و اینها نشان می دهد که دست چه کسی در کاسه است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان، (afghanpaper)، محمد اسحاق اتمر آگاه مسایل سیاسی در برنامه "خط کابل" در خصوص سقوط پی هم ولسوالی ها و کم توجهی حکومت گفت: دولت مردان افغانستان خود جزوی از پروژه هستند. وقتی عساکر در قلعه زال فریاد زدند که غیر از یک کلاشینکف و 30 مرمی چیزی ندارند و با این 30 مرمی سه روز جنگیدند و کسی به فریادشان نرسید، یعنی اینکه دولت افغانستان خود جزو برنامه است.

این آگاه امور سیاسی افزود: کسانیکه در راس قدرت هستند بخاطر خدا به مردم شان رحم کنند و منافع ملی را در نظر بگیرند و جزو برنامه استراتژی قدرت های بزرگ و رقابت های جهانی نشوند و بخاطر کشمکش های جهانی پای آنان را به افغانستان نکشانند.

وی درخصوص همکاری دولت با مخالفین کشور افزود: از همان زمان آقای کرزی، دیدیم که طیاره های خارجی نفرات را در مکان های مشخص پیاده می کردند، امروز داعش از شمال به شمال شرق رفته و شواهد نشان داد که در سرپل چرخبال های نظامی از نیروهای دولتی گذشتند و مخالفین را اکمال کردند، در سقوط اول قندوز، کسانیکه در نظام بودند دست داشتند و این ولایت در آستانه سقوط سوم است، حمله بر قول اردوی شاهین از داخل نظام بود، حمله بر شفاخانه نظامی 400 بستر از داخل نظام آب می خورد و اینها نشان می دهد که دست چه کسی در کاسه است!

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سیاست افغانستان
سقوط ولسوالی
نظرات بینندگان:

>>>   چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. این مسئله روشن تر از روز روشن است اما کسی در این کشور خراب شده پیدا نمی شود که در مقابل این جنایت کاران بایستد.

>>>   خداوند این جنایت کاران را به ... گرفتار کند

>>>   این خبر تازه نیست. لانه شروفساد ارگ است.

>>>   جز معامله خبری از خدمت به مردم و وطن وجود ندارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است