بی وفایی های اشرف غنی آنچنان هم بد نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۷    ۱۳۹۶/۲/۲۳ کد خبر: 133023 منبع: پرینت

شما حرف های حضرت صاحب مجددی را شنیدید و من دو سه شب می شود که تلویزیون آینه را می بینم. قصه از بی وفایی های رییس جمهور است و این بی وفایی شامل حال همه است نه تنها اینها.

از یک نقطه نظر این بی وفایی آنچنان که سیاسیون داد می زنند بد هم نیست. بگذار چند روزی این خو کرده به ناز و نعمت ها هم از دل مردم بیایند. شاید روزگار چنین مقدر کرده که چربوهای تراکم کرده در شکمبه های پر و پهن شان با تشویش آب شود.

کسی به حضرت صاحب نگفته بود که به پادشاهی اشرف غنی خواب استخاره ببیند. کسی به جنرال دوستم نگفته بود که محاسبه نکرده، دست به پادشاه سازی اشرف غنی بزند. کسی به احمدضیا نگفته بود که یاری یاران را به گل روی احمدزی هدیه کند.

شرایط افغانستان و حال و هوای سیاسیون این کشور واقعا آدمی چون غنی را نیاز داشت تا تکانی به ذهن و دماغ معیشت عادت کرده شان بدهد. هرچند آنچنان که لازم است این بزرگواران به فرق نخورده اند، هنوز وزارتخانه ها و ادارات مهم جای کار عزیزان و ارجمندان این اقلیت پرخور محسوب می شود و از جهتی هدف برخورد رییس جمهور با اینها حاکم کردن طبقه جدید دیگر را به عین قرب و منزلت به ذهن آدم می زند.

کاش رهبری با عین بی وفایی و به هدف برگشتاندن قدرت به مردمی که شایستگی آن را دارند می بود و مقصدی جز مردم افغانستان، بدون تبعیض و تعصب وجود نمی داشت!

برنا صالحی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
مجددی
نظرات بینندگان:

>>>   آفرین

>>>   راست گفتي برنا جان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است