اشرف غنی را برتخت نشاندیم، می توانیم برکنار کنیم
ما می خواهیم که این حکومت دوام کند به شرطی که خود را اصلاح کند. همه به نزد من می آیند و شکایت می کنند که تو اشرف غنی را بر تخت گذاشته ای، حالا خودت باید درستش کنی. در حالیکه این اشرف غنی با ما هیچ حرفی نمی زند 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۰    ۱۳۹۶/۲/۲۱ کد خبر: 132966 منبع: پرینت

اجلاس سرتاسری سیاسی و مشورتی حزب وحدت اسلامی افغانستان با حضور رهبران و شخصیت های سیاسی کشور برگزار شد.

ما می خواهیم که این حکومت دوام کند به شرطی که خود را اصلاح کند و اصلاحات عمیق و حقیقی را بوجود بیاورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان، (afghanpaper)، امروز پنجشنبه، 21 ثور 1396، صبقت الله مجددی، رهبر جهادی در این نشست گفت: امیدوارم این نشت ها سبب اتحاد و همبستگی همه ما و شما شود. چرا که نیت هایی صاف داریدو برای خدمت به وطن و برای خدمت به دین و وطن مجلس تشکیل گردیده است. خداوند به ما و شما توفیق عنایت گرداند که از این مجلس بهره برداری کنیم و همه به یک اتحاد و همبستگی زندگی خود را وسعت بخشیم.

وی افزود: در طول جهاد هیچگاه میان برادران جهادی تبعیضی نبوده است و حالا هم نیست. همه برادران جهادی معترف هستند که من سبب اتحاد و همبستگی آنها بوده ام. از شما می خواهم که در یک صف قرار بگیرید، همبستگی داشته باشیدو تبعیض های سنی و شیعه، مذهبی و غیر مذهبی را کنار بگذارید. ما همه افغان و مسلمان هستیم. این آرزوی دیرینه مااست. آرزوی اولین و آخرین ما است. امیدوارم از این پیروی کنید.

مجددی، از اوضاع آشفته و خراب مملکت از حکومت شکایت می کند و می گوید: از خدا می خواهم که خداوند حکومت و این رییس جمهور را هدایت کند. نود درصد از رای رییس جمهور، به خاطر پشتیبانی من از وی بوده است. به محضی که من از وی پشتیبانی خود را اعلام کردم مردم مانند سیل به وی رای دادند. رییس جمهور باید بداند از کجا بر روی تاج و تخت نشسته است و بداند کسی که وی را بر تخت نشانده است می تواند برکنار هم کند. اما ما نمی خواهیم این افغانستان خراب شود. ما می خواهیم که این حکومت دوام کند به شرطی که خود را اصلاح کند و اصلاحات عمیق و حقیقی را بوجود بیاورد. حالا وضعیت کشور خراب است همه پریشان هستند. همه به نزد من می آیند و شکایت می کنند که تو اشرف غنی را بر تخت گذاشته ای، حالا خودت باید درستش کنی. در حالیکه این اشرف غنی با ما هیچ حرفی نمی زند و بعد از دو سه ماه حتی تلفن هم نمی کند. ما بسیار متاثر هستیم از اینکه وطن در حالت خرابی است و خدای ناخواسته بیشتر روبه خرابی می رود خداوند شما همه را توفیق بدهد که جلو این خرابی ها و فساد را بگیرید. ما در زمان جهاد قربانی ها دادیم تا توانستیم شوروی را از کشور خارج کنیم. نباید خون این قربانی ها پایمال شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجددی
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   در اجلاس خیمهء لویه جرگه من حضور داشتم و دیدم که چقدر این رهبران ....ما به رهبران .... سیاسی تبدیل شده اند. بخصوص این چهار نفر (مجددی، خلیلی، قانونی و داود زی) کسانی هستند که با فساد شان در حکومت 13 سالهء کرزی کشور ما را به تباهی سوق دادند و امروز هر کدام ملیاردر هستند، در دستر خوان شان انواع غذا ها دیده میشود ولی مردم ما ازفقر گرسنگی اولاد شانرا میفروشند. اشرف غنی کار خوبی نموده که این خاینین را که بهانهء قوم سمت گرایی میخواهند باز جیب این ملت مظلوم را چپاول کنند از نظام دور ساخته است. این یکی از شهکاری های غنی است.

>>>   ههههه، ارواح مرده ، اگر قدرت تخت نشاندن غني را داشتي چرا پسرت ذبيح الله جانرا به تخت نميشاندي، خداوند ملت را مسلمان واقعي و دور از خرافات شما مفت خوران نمايد، همين خرافات شما شيوخ ناجائز بود كه كمونيزم در اين خاك راه يافت، و بعد از آن همين شما ها بوديد كه براي آوردن كفار غرب فتوا داده و با چكچك ها بدرگه شدند. كوشش كن قبل از مرگ بخداي يكتا إيمان بياور، و هيچ كس را معاون خدا قرار ندهيد.

>>>   حضرت صاحب یک استخاره ضروری است که چی میشود ؟

>>>   مجددى صاحب به بزرگى خودت احترام است خود كرده را نى درد است و نى درمان خداوند همه را هدايت نبكى كند مسولين كستار بى گناه كابل بايد معلوم شود

>>>   این مجددی راست میگوید.
نه تنها اوضاع افغانستان، بلکه اوضاع تمام جهان برآشفته است.
او دیشب استخاره کرده بود و در خواب دیده بود که خداوند(ج) میگوید که این بشر اصلاح شدنی نیست،بنأ بزودی من قیامت را برپا خواهم کرد.
اما مجددی به خداوند(ج) توصیه کرد که خیر باشد،بشر است ، ازگناه خالی نیست. بنأ من از خودت میخواهم که چند وقت دیگر نیز صبر کنی و قیامت را بر پا نکنی.
خداوند در جواب اش گفت:
خوب، به خاطر گل روی خودت که حضرت هستی، پنج ملیارد سال دیگر تحمل میکنم. اگر درین پنج ملیارد سال بشر خود را اصلاح نکرد، تمام مواد سوخت آفتاب را خلاص خواهم کرد و آن را به یک کره بزرگ آتشی تبدیل خواهم کرد که زمین را با همه موجودات آن قورت کند و بسوزاند.

>>>   باسلام واقعا دل سوزانه است خداوند عالم خیرتان بدهند

>>>   اشرف غنى را وزير خارجه أمريكا كرى برتخت نشاند نه مجددى . صرف أمريكا باداراش مى تواند أنرا معزول نمايد نه مجددى .

>>>   این مجددی راست میگویین باید غنی را بر گنار گنیم ما امید داشتیم متفگر است این هیچ.... نبود لیاقت نداره نژادپرست است باید بر گنار شود

>>>   همان لحظه ایکه حضرت صاحب از غ پشتبانی اش را اعلان کرد مردم مانند سیل طرف صندوق های رای رفتند !!!

>>>   حالا مردم ما تمام گپها را می فهمند قرن 19 و20 نیست

>>>   هرکس درگریبان خود نظر اندازد که چی کرده وبعدش درمورد یک شخص دیگری قضاوت کند

>>>   مجددی صاحب !
دیگروقت تان تیرشده به شمالازم نیست درامورسیاسی کشورمداخله کنید بهتراست عبادت کنی وتوبه بکش که درقراردادامنیتی به امریکارول مهم بازی کردی خداوند ازنزد شماپرسان خواهد کردچه جواب دارید

>>>   چی میگوئی ؟

>>>   نمیدانم که اشرف غنی راچند نفرمقرر کرده یعنی دوستم ویا حضرت صاحب وبرطرف هم کرده میتواند

>>>   توبه بکش عوض این گپها درین سن خدایته یاد کو که بدردت بخورد گپهای دنیائی رارهاکو برای جوانها


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است