تضادها در میان بزرگان بسیار جدی و قوی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۵    ۱۳۹۶/۲/۱۶ کد خبر: 132740 منبع: پرینت

روزهای مناسبتی ملی و گرامیداشت از سالگرد شخصیت های برجسته سیاسی و ملی سال ها است که بگونه پراکنده و جداگانه از جانب حکومت و گروه های سیاسی در مراسم های یادبود می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، فیض الله جلال استاد دانشگاه در برنامه «فراخبر» گفت: عمق اختلاف و شکاف درون دولت به حدی است که اینها حتی در یک روز واحد این رادایر نمی کنند و این وضع پیام خوبی را برای مردم افغانستان و به کسانی که از این دولت در سطح بین المللی حمایت می کنند، نمی رساند.

وی افزود: آنها می دانند که چقدر درون دولت اسلامی افغانستان پراکندگی به وجود آمده است، اختلاف بوجود آمده است و تضادها به حدی عمیق است که حتی هشت ثور را عده ای در یک جا و عده ای در یک جای دیگر و در روز دیگر دایر می کنند و این نشان می دهد که درون دولت، اختلافات بسیار شدیدی وجود دارد.

جلال، معتقد است، این اوضاع اتحاد کمرنگ ما را کمرنگ تر می سازد و افزود: اساسا بعد از کنفرانس بن خطای جامعه و خطای بانیان این دولت، چه در حکومت موقت و انتقالی و چه در حکومت وحدت ملی این بود که یک اساس بد گذاشته شد. به حساب قومی کسانی را آوردند که بدون تردید آنها شایستگی و نمایندگی از اقوام مختلف افغانستان نمی توانستند کنند، آنها نه تنها کاری برای ملت و مردم و اقوام خود نکردند بلکه هرچه که کرده اند برای خودشان کرده اند. اینها همه نشان می دهد که می خواهند وحدت ملی ما را متضرر بسازند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   بايد مردم خود بكويند كه اين دزدان وطنفروشان و ....ملى از ما نيستند نه نمايندهكان مان!!! جند دانه بنجشيرى بيسواد دزد أمده و دعوا مى كند كه ما تاجيك هستيم و نمايندكى تاجيكان را مى كنيم!! تاجيكان بايد فكر كنند كه سر شان جه مى امده؟ و اينها كى هستند؟؟

>>>   با مسلح ساختن جاهلان خود را از محاکمه مردمی نجات دادن آخر در تاریخ نسل شان رسوا است

>>>   کدام بزرگان .
بزرگان برای کسانی گفته می شود که در خیر مردم تلاش کرده باشند نه بر کسانیکه دست های شان در خون مردم آلوده باشد ایشان در خشونت بزرگ شده اند با خشونت می میرند خداوند زودتر خبر شان را بگیرد تا مردم از شر این بد بختان رهایی یابند....

>>>   اشتباه بن درهمین بود که فسادیون وکودن ها را برسزاقتدار آوردند - اگر از طالبان روسی صادق که برکرسی وزارت نشسته وپیاوه (شکنه) کچالو میخوردند در جکومت میبود - حال افغانستان بدون فساد واقلاٍ پیش رفته میداشتیم - شماازمصر گرفته تا افغانستان امروزی آیا اخوانی را دیده باشد که کدام عمل انسانی انجام داده باشد - ناکامی وبدنامی جهان اسلا م از دست اخوان است . زمان السیسی را بعد از اخوان در مصرببینید وپند گیرید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است