غنی در مراسم راه اندازی ماهواره آسیای جنوبی(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۰    ۱۳۹۶/۲/۱۶ کد خبر: 132724 منبع: پرینت

رییس جمهور غنی از طریق ویدیو کنفرانس در مراسم راه اندازی ماهواره آسیای جنوبی اشتراک و به تمام کشور های عضو، این گام بزرگ را تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، امروز شنبه 16 ثور 96، دفتر ریاست جمهوری در خبرنامه ای اعلام کرد که رییس جمهور غنی عصر روز جمعه 15 ثور 96 از طریق ویدیو کنفرانس در "مراسم راه اندازی ماهواره آسیای جنوبی" اشتراک کرد.

"ماهواره آسیای جنوبی" از جانب هند راه اندازی گردیده و به کشورهای شامل در این پروژه (هند، افغانستان، بنگلادش، بوتان، مالدیف، نیپال و سریلانکا) خدمات پخش نشرات تلویزیونی و فناوری مخابراتی در بخش‌های بانک‌داری و حکومت‌داری الکترونیکی را فراهم خواهد کرد.


ماهواره آسیای جنوبی



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ماهواره
آسیای جنوبی
نظرات بینندگان:

>>>   زنده وسرفراز باد هند
ر

>>>   بودا : دو چیز است که بایستى از آن پرهیز کرد: یکى زندگانى پر از لذت که زاییده خودخواهى و فرومایگى است و دیگر زندگى پر از رنج و خود آزارى که آن نیز سودى ندارد و هیچ یک از این دو به نیکبختى منجر نمى شود
سرانجام راهبان از بودا پرسیدند: پس راه درست کدام است ؟
پاسخ داد: راه میانه ، میان لذت و رنج است که از راه هشتگانه به دست مى آید

>>>   خوب دیگه چی گپاست.
ع

>>>   ازین ماهواره مخابراتی کشور های جنوب آسیا میتوانند رایگان استفاده کنند.
پاکستان قبلاً گفته است که من استفاده نمی کنم.دولت افغانستان هنوز تصمیم نگرفته است.یک تعدا کشور های دیگر مانند نیپال و بوتات و بنگله بیش و سریلانکا و غیره آمادگی خویش را از استفاده آن اعلان کرده اند.
بهرصورت امید داریم تا مسایل جاسوسی در آن مطرح نباشد و ارتباطات ماهواره بی این کشور ها از طرف دولت هند مورد دستبرد و جاسوسی قرار نگیرد.
زیرا در عصر و زمان مخابرات دیجیتالی مسایل امنیت آنها چیزی است که متاسفانه با وجود کوشش های همه کشور ها،هنوز امنیت صد فیصد آنها میسر نیست.

>>>   به نظر دهنده دوم: ده در کُجا ودرخت های در کُجا.
به راه اندازی ماهواره آسیای جنوبی از طرف هند در قسمت فن آوری در بخش های عرضه بهترمخابراتی،انترنتی وحکومت داری خوب برای چندین کشور های آسیای جنوبی است که خالی از مفاد برای چند کشور منطقه نیست.وما را به بودا چی.عیسی به دین خود وموسی به دین خود. هرکس وناکس از دل خود فتوی میدهد.
م.د کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است