عبدالله به هیچ وجه قابل اعتماد نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۶/۲/۱۶ کد خبر: 132713 منبع: پرینت

گذشته را فراموش نكنيد! بی ننگی و بی مقداری مال فرومايگان و شكست خوردگان است.

همين ادم؛ همين كاخ نشين آقای ع در سال 2009 با چند قطره اشك و پشت كردن به آرای مردم، پول گرفت و كرزی را حاكم ساخت. همين آقای موج سوار! اكثريت قاطع آرای مردم را در انتخابات گذشته گرفت و دوباره طهارت سياسي اش شكست! تسليم شد، اقتدار را داد و مامور شد. چند سال است كه اجازه حتی دهن كج كردن ندارد! در هيچ جايی دارای قدرت سياسي نيست! تنها از او عكس ها و مهمانی های خوب و يگان بار تظاهر و ریا در دروازه هاي نانوايي باقي مانده است.

به تكرار مي گوييم اهاي نسل روزمره! چاپلوس! زمين و زمينه حوادث امروز عبدالله است. تقدير اين ملت را با جمله تصادفي، دوباره قمار نزنيد!! دوباره اين ساختگي و بي اراده را در شمار و حساب صف احمد شاه مسعود نياريد! او به اندازه يک لشکر به راه و رسم مسعود صدمه زده است. نيش اين گژدم روح تاريخ را سياه كرده است. ذره ای راه را و رسم مقاومت را بلد نيست!

او امروز براي يكبار هم از قهرمان ملي نام نبرد! او گيلم رسوايي را با يک تک زنگ معاون سفير آمريكا براي خود خريده است. من در او ذره اي اميد نمي بينم! تمام كاخ و كوخ تان معامله است و همين تاريخ شرمسار، قامت شكسته، ماموريت غني است.

ديگر از اين نمد كلاهی حتی معامله ساخته نيست. از اين مهره سوخته و عهدشكن به حكم وجدان و خود بايد گذشت و او را محاكمه مردمی كرد! عبدالله نبايد بخشيده شود چون او تاريخ مبارزه و سياست ما را به عقب زد و ما را مجبور كرد تا از نقطه صفری دوباره اغاز كنيم!

شیوای شرق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   درست است اگراومرد ملی بودیک تسلیت به شهدای جنبش روشنایی میگفت

>>>   قابل اعتماد است.
بدخشانی

>>>   هههههههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است