رویدادها و تحولات بحرین در 13 ثور 96
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۶/۲/۱۴ کد خبر: 132638 منبع: پرینت

** جمعیت الوفاق بحرین، محکومیت های بین المللی رژیم آل خلیفه در بیست و هفتمین نشست شورای حقوق بشر در ژنو که رژیم آل خلیفه را به نقطه صفر برگرداند را بیانگر میزان بحران سیاسی و حقوقی در کشور دانست.
شیخ حسین الدیهی معاون دبیر کل جمعیت الوفاق با استقبال از مواضع بین المللی اعلام شده در شورای حقوق بشر در خصوص تشدید بحران بحرین، بر ضرورت انتقال از مرحله محکومیت لفظی به اتخاذ تدابیر ضروری منسجم با قوانین بین المللی حقوق بشر تاکید کرد.

** ایتلاف جوانان انقلابی 14 فوریه همزمان با برپایی محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان، پنجشنبه با صدور فراخوان برگزاری راهپیمایی خواستار مشارکت گسترده اقشار مردم بحرین در مناطق مختلف این کشور شد.
ائتلاف جوانان انقلابی 14 فوریه با صدور بیانیه ای با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر اهمیت آمادگی برای شکستن محاصره ظالمانه منطقه الدراز و تجمع در میدان الفداء، خواستار تجدید پیمان با شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و دفاع از وی تا پای جان براساس تکلیف شرعی و با هدف پیروزی دین و عقیده شد.

** مالزیا و بحرین همزمان با سفر حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه این کشور حاشیه خلیج فارس به پوتراجایا یک توافق نامه و چهار یادداشت تفاهم همکاری در زمینه های مختلف از جمله نظامی امضا کردند.
این توافقنامه و یادداشت تفاهم ها سه شنبه شب در شهر پوتراجایا پایتخت ستادی مالزی و در حضور نجیب تون رزاق نخست وزیر مالزی و پادشاه بحرین به امضای مقام های بلندپایه دو کشور رسید.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بحرین
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است