اشرف غنی طبق احساسات و سلیقه تصمیم می گیرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۱    ۱۳۹۶/۲/۱۳ کد خبر: 132626 منبع: پرینت

نه با آن تلخي تلخ، نه با اين شيرينی شيرين!

اگر از ياد آقاي ریيس جمهور نرفته باشد، دو سال پیش محافظ يكى از جنرالان امنيت ملى در هنگام وظيفه در يكى از پوسته هاى امنيتى با پوليس مشاجره کرده و فقط فيرهاى هوایى صورت گرفته بود. آقای غنی امر كتبى ارسال كرد و در آن دستور داد تا جنرال و محافظ اش سبكدوش و به دادستانی معرفى گردند که در آن زمان در زمينه اجراآت صورت گرفت.

همچنین به یاد داریم يكي از شب ها آقای رییس جمهور به یکی از حوزه های امنیتی پولیس سر زده و آمر حوزه در آن وقت شب در دفتر کارش نبود، آقای غني آن امر حوزه را فورا برکنار کرد. در سفری به هرات، موظفین امنیتی را به صورت دسته جمعی برکنار کرد و همچنین هنگام یکی از سفرهایش در میدان هوایی کابل عده ای را به دلايل نه چندان مهم خانه نشين ساخت.

اما حال مي بينم كه به صدها سرباز و افسر اردوى ملى قهرمان ما به كمک مزدوران و عُمال داخلى شان قتل عام مي شوند به حدى كه حكومت از ارايه ارقام دقيق کشته شده ها هراس دارد و توسط سخنگويان اش يا اغماض مي كند يا رسانه ها را در محافل خصوصي محكوم به جاسوسي به كشور ديگر مي كنند. مگر برعكس گذشته، نه كسى را سبكدوش مي كند و نه هم كسى مجازات می شود!

در نتيجه اين اقدامات رييس جمهور در سه سال گذشته، این شك و ترديد براى همه به يقين مبدل گشت كه رییس جمهور در تصميم گيرى هاى خرد و كلان خود فقط چیزی را که در نظر می گیرد احساسات و سليقه هاى شخصى او است نه شایستگی و منافع ملی و این مساله یکی از عوامل اصلی بحران رو به گسترش کنونی در کشور ما است.

رحمت الله نبیل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رحمت الله نبیل
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   ضرب المثل داریم که میگویند تازی شکار میگیردبه دو(به تیزی)

>>>   کاملا حقیقت گفته اند >

>>>   آن شادی بازی ها و نمایش ها در اول همه پلان شده و جز نمایشی چیزی دیگری نبودند۰ در حقیقت در کشتار و مخصوصن قتل سربازان ضد طالب خود غنی کوچی دست دارد
دند غوری زیر نظر نفر خاص غنی کوچی به مرکز طبان تبدیل شد، شفاخانه چهارصد بستر زیر نظر نفر خاص غنی کوچی مورد حمله قار گرفت، قندز دوبار زیر نظر نفر های خاص غنی کوچی سقوط کرد، و کشتار قول اردوی شاهین هم زیر نظر نفر خاص غنی کوچی انجام یافت، و ده ها مثال دیگر۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است