داماد حکمتیار مشاور اشرف غنی تعیین شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۳    ۱۳۹۶/۲/۱۲ کد خبر: 132574 منبع: پرینت

همایون جریر، داماد گلبدین حکمتیار و از اعضای ارشد حزب اسلامی به عنوان مشاور رییس جمهور انتخاب شد.

آقای جریر در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی گفت رییس جمهور غنی در حکمی، وی و شماری دیگر را به عنوان مشاور خود تعیین کرده، اما تا حال در مورد رد یا قبول این انتصاب تصمیم نگرفته است.

داماد حکمتیار که در حال حاضر در کابل به سر می‌برد، گفت که هدف اش از آمدن به کابل تلاش در راستای تامین صلح و امنیت در کشور است و چنین صلحی در گفتگوی بین افغان‌ها قابل تحقق است.

رییس جمهور 18 مشاور جدید برای خود تعیین کرده که نام همایون جریر، داماد گلبدین حکمتیار و از اعضای ارشد حزب اسلامی هم در میان آنها دیده می‌شود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
همایون جریر
نظرات بینندگان:

>>>   همایون جـریر باید نماینده فوق العاده رئیس جمهور در اموراصلاحات اداری وحکومت داری خوب تعیین گردد

>>>   همايون جرير داماد پنجشيري حكمتيار صاحب در دوران حامد كرزي هم مشاور ارگ بود، و از جمله كساني بودند كه با ديگر پنچرمين ها از قديم ارتباط داشتند. و يكي از شايستگي هاي جناب حكمتيار همين دو داماد هايش است، داكترغيرت از پكتيكا، و جرير تاجك از پنجشير، هر دويشان أشخاص مجاهد بودند.

>>>   بگویید این شخص چیکاره است و در کجا تحصیل کرده است منظورم همایون است ما که شغل شب ایشان را نپرسیدیم که شما بگویید داماد حکمتیار است .
یوسف زی

>>>   جریر کدام بند و باز به مشاوریت نیست. او سرگرم عیاشی از پول های جهاد است که توسط گلبیدین برایش داده شد و حالی در قبرس و پاکستان سرمایه گزاری کرده است.

>>>   بسیار کار خوب شده زیرا همایون جریر عوض پدر و یا برادر خود مقرر نشده بلکه خودش مقرر میشود این بد بود که اگر پدرش میمرد او بجایش مقرر می شد

>>>   انشاه الله همه اقوام یک جا میشوند

>>>   سلام به همه خوانندگان محترم، شخص همایون جریر بیشترازیکسال میشود که بحیث مشاور رئیس جمهور تقرر حاصل نموده واینکه خودش حالا گفته باشد، بدین خاطر است که در مدت یکسال کاری اش منحیث مشاوررئیس جمهور هیچ مشوره به ریاست جمهوری نداده است مانند آقای ضیا مسعود فقط از امکانات موتر و معاش و محافظین استفاده نمود و بس. حالا میخواهد در چهره جدید خود را از آدرس حزب مطرح نمایند. مجاهدین تمام تنظیم ها میدانند که حکمتیار به همایون جریر هیچ ارزش قایل نیست و حتی دیده شد که در گفتگوهای صلح هم هیچ نقش از آدرس حکمتیار نداشت، چون یک شخص استفاده جو، فساد پیشه و شر انداز است بدین منظور حکمتیار از وی چنان بد میبرد مثلیکه جامعه از هیروئینی ها بد میبرند.

>>>   این یهودی را با این همه مشاوران بی خاصیت تمام سرمایه کشور را به این بهانه حیف و میل می کند. مردم افغانستان بیدار شوید تاکی ذلت تا کی خواری؟؟

>>>   خیر است پنجشیری است عیب اش نیست سال ها فروختند
کندزی

>>>   آیا داده حکمتیار داماد دی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است