چرا عملیات های بدخشان به تعویق می افتد!؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۶/۲/۱۲ کد خبر: 132558 منبع: پرینت

در سطوح رهبری ارگان های امنیتی در خصوص وقایع بدخشان برنامه های دیگری جریان دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داکتر نیلوفر ابراهیمی، عضو مجلس نمایندگان در برنامه "محور" درخصوص ناتوانی حکومت در باز پس گیری ولسوالی زیباک بدخشان گفت: هشدارها از سقوط ولسوالی زیباک، صدای این چند روز نبوده بلکه چندین سال است که از آدرس های گوناگون فریادها از سقوط این ولسوالی زده شده است.

ابراهیمی می گوید: آنچه مهم است این است که در هشت کیلومتری زیباک، اشکاشم و با فاصله کوتاه تری واخان و شاق نان قرار گرفته اند که همزمان هر سه ولسوالی در خطر جدی هستند.

این عضو مجلس نمایندگان، درخصوص به تعویق افتادن عملیات پاکسازی بدخشان اظهار کرد: گفته می شود که عملیات بدخشان بخاطر یک برنامه وسیع تر به تاخیر افتاده است و در قندوز و بغلان عملیات می شود، این نشان می دهد که در سطوح رهبری ارگان های امنیتی برنامه ی دیگری است!

رییس شورای ولایتی بدخشان گفته است که رهبری جنگ بدخشان کاملا مشکل دارد و حتی فرمانده پولیس این ولایت معلوم نیست که چه کسی است و اکنون در کجا است.

ابراهیمی می گوید: بارها گفته شده که هر بار عملیات در سطوح بلند حکومت جدی می شود بنابر دلایلی به تعویق می افتد و تجدید نظر می شود اگر این وضع ادامه یابد، وضعیت زیباک از وردوج بدتر خواهد شد و ماه ها امکان بازپس گیری آن وجود ندارد.

وی افزود: کوچکترین تصمیم ها به شخص رییس جمهور مربوط می شود و حکومت مرکزی باید در خصوص این وقایع پاسخگو باشد چرا که کسانیکه در سطوح امنیتی هستند از صلاحیتی که باید و شاید برخوردار نیستند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بدخشان
عملیات
نظرات بینندگان:

>>>   بخاطر کوبیدن و تخریب آن ولایت

>>>   همه مشکلات ولایت بدخشان از دست وکلای شان میباشد وکیل صاحبان فقط در فکر دزدیدن و ذخیره کردن پول میباشد بخاطر فردا اولادشان در خارج زندگی مرفعه داشته باشند از وکیل صاحبان پرسان شود چند مرتبه به بدخشان سفر کردند و با کیها دیدن نمودن به چه تعداد جوان بیکار بدخشان صاحب سرنوشت شدند از سرباز گرفته تا کارمند ادارات دولتی همه و همه خویشاوندان وکیل صاحب ها هستند حتی در ولسوالی ها و ماموریت ها سرباز تعین میشود وکیل صاحب واسته قوی آن میباشد نه صاحب منصب امر کرده میتواند و نه اطاعت میکند و در سنگر میرود چرا که وکیل واسته سرباز میباشد ویا قوماندان صاحب که در بدخشان فرستاده میشود با خود بتعداد 100 تا 200 نفر میآورد دیگر سربازان بیچاره بدخشی را بی سرنوشت میسازند و سربازان خود را تعیین میکنند با قوماندانی صاحب در عیاشی و فحاشی سرگردان میباشند.
ع م ب از بدخشان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است