سه شایعه مربوط به حزب اسلامی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۷    ۱۳۹۶/۲/۱۰ کد خبر: 132436 منبع: پرینت

1
وکیل صافی، فاروق وردک، محمد خان معاون اول ریاست اجرایی، ارغندیوال، فرمانده امنیه پروان، زلاند، مهمند، ارشد، زرداد، جمعه همدرد، اخپلواک، گلاب منگل و ده ها تن دیگر از جمله کسانی هستند که پس از ساعات ها انتظار عقب درب اقامتگاه حکمتیار، از اولین کسانی هستند که بالاخره به دیدار رهبر شان مشرف شدند.

2
وزير داخله و نيروهاى امنيتى زير دست اش از گرفتن امنيت حكمتيار ابا ورزيده است.
اين در حالي است كه حكومت افراد وابسته به حكمتيار را ملبس با لباس هاى نظامى كرده است.
اما اينكه با سرنوشت وزير داخله چه خواهد شد زمان پاسخ خواهد داد.

3
حنیف اتمر رییس شورای امنیت ملی افغانستان، با همیاری معصوم استانکزی رییس امنیت ملی، برای فرماندهان حزب اسلامی در ولایت ننگرهار اسلحه و مهمات توزیع کرده است.
نظامیان حزب اسلامی علاوه بر اینکه خلع سلاح نشده اند، از جانب جناب اتمر بیشتر مجهز و مسلح گردیده اند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   شاید این شایعات درست باشند، همه مردم ناظر رویداد ها است اما اگر شایعۀ عدم گرفتن امنیت از جانب وزیر صاحب داخله درست باشد، ایشان در واقع از وظیفۀ پولیس تمرد نموده اند، زیرا وظیفۀ پولیس گرفتن امنیت است، پس از ایشان باید پرسیده شود که چرا چنین کرده اند؟
میهن زرغون

>>>   خداوند حكمتيار صاحب را به ارمانش كه شهادت است ، زودتر برساند.

>>>   حنیف اتمر واستانکزی ازجمله افراد وطن فروش این سرزمین هستند.
ع

>>>   خواهیم دید که حکمتیار و حزبش به صورت نرم و خزنده بر کل کشور مسلط خواهد شد. او نیامده که با دولت صلح کند او در زیر پرده صلح آمده تا اهداف اصلی خود را محقق سازد همان اهدافی که سالها برای آن تلاش کرده و آورگی و دوری از وطن را تحمل کرده و در این راه خونها ریخت و فرزندان وطن را نابود نمود و شهر کابل را بر روی ساکنانش با راکت با خاک یکسان نمود او به راحتی از اهدافش دست بر نمی دارد. او کسی نیست که فریب یک عده سیاست مداران پوشالی و تازه به دوران رسیده را بخورد. صلح او در حقیقت آتش زیر خاکستر است. او به صراحت از سوی هوادارنش در تابلو ها و بنر های استقبال به عنوان رهبر ملت مجاهد افغانستان معرفی و تبلیغ می شود. معنای آن این است که دیگران هرکسی می خواهد باشد باید مطیع او باشند.

>>>   راز ترور «احمد شاه مسعود» توسط سازمان سیا
روزنامه پاکستانی می‌گوید که در پی نپذیرفتن پیشنهاد آمریکا مبنی بر تجزیه افغانستان به بخشهای مختلف از سوی «احمد شاه مسعود»، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) اقدام به ترور وی کرد.
به گزارش «امت نیوز»، منابع مهم نزدیک به اتحاد شمال فاش کرده که «احمد شاه مسعود» یکی از مجاهدین سابق افغانستان در زمان تجاوز شوروی سابق به این کشور، توسط سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ترور شد.
روزنامه می‌نویسد: خودداری احمد شاه مسعود از همکاری در برنامه‌ آمریکا برای تجزیه افغانستان موجب ترور وی توسط سازمان سیا شد.
به گزارش امت نیوز به نقل از منابع اتحاد شمال افغانستان، آمریکا پیشنهاد همکاری در تجزیه افغانستان را در سفر مسعود به اروپا ارائه کرده بود اما وی این پیشنهاد را نپذیرفت.
منابع می‌افزاید: احمد شاه مسعود پس از بازگشت از اروپا به دلیل نپذیرفتن پیشنهاد آمریکا، نگران هدف قرار گرفتن توسط سازمان سیا بود.
در گزارش امت نیوز پاکستان آمده است که احمد شاه مسعود برخی از دوستان خود را نیز در این خصوص آگاه کرده بود و پس از آن، به فکر رایزنی برای بهبود روابط با طالبان افغان افتاده بود.
روزنامه ادامه داد: مسعود به همین خاطر حاضر به مصاحبه شد اما توسط همان خبرنگاران ترور شد.
احمدشاه مسعود از فرماندهان و مجاهدین افغانستان بود که پس از سالها جهاد با ارتش شوروی سابق در روز ۱۸ شهریورماه ۱۳۸۰ (نهم سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی»، حمله انتحاری «خواجه بهاءالدین» ولایت تخار افغانستان توسط دو فرد مظنون به ارتباط با شبکه القاعده که خود را خبرنگار معرفی کرده بودند، ترور شد
ر

>>>   آفرین کمینت دوم من همچنان دعا میکنم که رهبر فرزانه ما را آقای گلبدین حکمتیار را به آرمان های دیرینه اش ملحق نمایی آرمان رهبر ما شهادت است انشاالله زود تر به شهادت برسد

>>>   وطنفروشها معلوم اند

>>>   امین اما اگر در نصیبش باشد جرا که شهادت به کسانی نصیب میشود که خون خوا نباشند فکر نکم برای انی ک..... خونخور و جانی وطن فروش نصیب شود و شیطان واری تا دیر ها زند خواهد بود
بااحترام
قلندری از کابل جان جای که این رزیل او بیران نموده بود

>>>   امین اما اگر در نصیبش باشد جرا که شهادت به کسانی نصیب میشود که خون خوا نباشند فکر نکم برای انی ک.... و جانی وطن فروش نصیب شود و شیطان واری تا دیر ها زند خواهد بود
بااحترام
قلندری از کابل جان جای که این رزیل او بیران نموده بود

>>>   وقتیکه توافقنامه بین دولت وحکمتیار امضاشد باید موضوع خلع سلاح وتسلیمی سلاح افراد وابسته به گروه حکمتیار هم درج توافقنامه باصطلاح صلح میشد اگر صلح به معنای واقعی وصادقانه اش میبودخلع سلاح هم میشدند درین صورت ندای صلح امید وار کننده میبود ومردم خوش میشدند که شاید دیگر حزب اسلامی جنگ نکند ازین معلوم میشود که حنیف اتمر نه تنها خلع سلاح بلکه سلاح هم برایشان توذیع کرد که این خودش معنای آغاز جنگ دیگری برعلیه اقوام تاجیک ازبک وهزاره خواهد بود که حلقات فاشیستی ارگ وقبیله گرایان این جنگ رادامن میزنند واختلافات قومی را چاقتر میسازند.باین مفکوره تکقومی وبرخورد دوران نادری جنگ را شدید خواهند ساخت وخوب میدانیم که امروز مردم نسل نو دیگر آن مردم دوران امیر عبدالرحمان خان نیستند .تسلیم نخواهندشد.ودامنه جنگ را قصابان تشنه بخون مردم طولانیتر میسازند وبه بادارا غربی شان خدمت میکنند.بااحترام.عبید.

>>>   نگارش متن مظمنون شایعات نه بلکه حقیقت است وزیر داخله را کار خوب کرده وحرف بجا گفته زیرا راکتیار این جانی مردم کابل را نبایدتامین امنیت کرد این وظیفه ما نیست که افراد خود را به هر ..... کنیم هر قدر صف ما پاک باشد بهتر است

>>>   شهادت را خداوند برای هرکس میسر نمیکند
س

>>>   چون تمامیت خواهان در صدد حذف قومی اند بعید نیست که چنین کارهاصورت گرفته باشداما رهبران اقوام باید متوجه باشند
س

>>>   ببینید استعمار چگونه دست نشانده هایش را به صحنه میاورد.ہ

>>>   با آمدن راکتبار جنگ از نو شروع شده است و افغانستان این دفعه بکلی و از ریشه تخریب میشود. گلبدین راکتبار مریض است و بدون خون خواری و جنگ زندگی کرده نمیتواند

>>>   از این دم بریده ها شک و تردید نیست . زره

>>>   حکمتیار به نیروهای امنیتی وزارت داخله هیچ احتیاج ندارد. او از راه زمین بدون ترس و وهم از لعمان به سوب کابل خواهد آمد.
حسن کابلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است