ابراهیمی: دشمن باید بی رحمانه سرکوب شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۵    ۱۳۹۶/۲/۹ کد خبر: 132382 منبع: پرینت

مراسم یابود از هشتم ثور، روز پیروزی مجاهدین، امروز در کابل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، امروز، شنبه، نهم ثور 1396 عبدالرووف ابراهیمی، رییس مجلس نمایندگان در این مراسم گفت: هشتم ثور نقطه عطف تاریخ معاصر افغانستان و جهان است. بعد از جنگ جهانی دوم بزرگترین حادثه تاریخی قرن بیستم است که سرآغاز عمیق ترین تحولات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ایدولوژیکی در جهان شده است.

وی افزود: اضمحلال شوروی سابق با مفکوره های اقتصادی و اجتماعی کمونیزم به حیث ابرقدرت شرق از لحاظ نظامی و تسلیحاتی از همین نقطه آغاز گردید که از تبعات فوری آن آزادی جمهوری های وابسته به شوروی وقت، ختم جنگ سرد میان شرق و غرب و سقوط دیوار برلین را می توان نام برد.
رییس مجلس می گوید: ما باید بتوانیم هم اکنون در خط نیاکان و پدران سلحشور خود، متحدانه قدم بگذاریم و دشمن را سرافکنده بگذاریم جای مکث و تامل است. یک بار به خود بیاییم و بنگریم که چه نارسایی هایی در ما وجود دارد.

ابراهیمی، در خصوص غلبه بر دشمن در کشور گفت: دشمن آسیب پذیر باید بی رحمانه سرکوب و نابود شود تا بتوانیم کشور را از دسترس آنان خارج بسازیم. با این حال پیشنهاد مصالحه با گروه های مخالفی که خواستار ترک جنگ و خصومت با دولت بوده و حاضر به مذاکره و تفاهم با حکومت می باشند معقول ترین و کوتاه ترین راه برای شکست دشمن و خنثی ساختن دسایس توطیه گران داخلی و خارجی علیه نظام سیاسی منافع ملی کشور می تواند باشد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ابراهیمی
8 ثور
نظرات بینندگان:

>>>   دشمن را با استفاده از تجارب گروه خود سرکوب کنید!!!! دشمن را در نزدیک خانه تان تا گلون در زمین گور کنید و بحال خود بگزارید و از شنیدن فریادهای شان تا مقاومت شان(از یک تا سه روز) لذت ببرید!!!!!!!!!!!!!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است