کاریکاتور، مردم رنجدیده از یاد 8 ثور خوشحال نمی شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۷    ۱۳۹۶/۲/۹ کد خبر: 132356 منبع: پرینت




هشت ثور برای مردم رنجدیده که آواره و قربانی جنگ شدند، پیروزی محسوب نمی شود

افغانستان 8ثور  جهاد جهادی



کد(24)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
افغانستان
8ثور
نظرات بینندگان:

>>>   آیا تا هنوز تحقیق روش‌مند و قبول‌شده‌یی پیرامون هفت و هشت ثور خوانده اید؟
آیا پژوهشی‌را پیرامون پی‌آمد جنگ سرد در افغانستان که بزرگ‌ترین قربانی داده‌است خوانده‌اید؟
آیا دلیل حاکمیت ادبیات جنگ سرد به فکر اجتماعی ما را می‌دانید؟ آیا تحقیقی در زمینه صورت گرفته است؟
آیا روی پی‌آمد‌های روانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایدیالوژی‌های حاکم در جنگ سرد کاری صورت گرفته است و شما چیزی از آن خوانده‌اید؟
اگر پاسخی به این پرسش‌ها ندارید، روشن‌است که سال‌های زیادی بازمانده‌گان این «دو روز» بر ذهن تان حاکمیت خواهند کرد.

>>>   کاریکاتور خیلی عالی!
واقعاّ که دستان 7 و 8 ثوری ها با خون این ملت رنجدیده آلوده است.

>>>   شناختن جهادیهای دالر و کلدار مثل
2 + 2=4 واری است، لزومی ندارد پرسشهای فلسفی نظردهنده اول را پاسخ دهی!!!!! از جمله من که در زمان "فتح"؟؟!!!کابل بدست مجاهدین در کابل بودم جنایاتی از مجاهدین دیده ام که همین حالا از یادآوری آن روزها تا امروز (بشکل دیگر) باصطلاح ایرانیها،آدم شاخ میکشد!!!! جای تاسف است که صلاحیت هر سه قوه(اجراییه، قضا و حکومت) در دست همان جن........ است!!! فراموش ننمایم که امروز یک پدیده دیگر بنام تکنوکراتان حریص به آنها اضافه شده است!!!!!

>>>   هفتم و هشتم ثور دو روز ننگین و شرم اور و ظالمانه و و خلاف بشریت و انسانیت در تاریخ افغانستان یوده و است هفت ثور با کشتن بیست و یک عضو فامیل داود خان و خود او شروع شد 1500000 مردم بیگناه ما با شکنجه ها مختلف و کشتن دسته جمعی و زنده به گور شدن صورت گرفت معلمین و و دانشمندان و اکادمیک و مردم روشنفکر از بین رفت بزرگترین خیانت و جنایت انسانی و بشزی در دنیا نمودند به نام کمونست لکه بزرگ در تاریخ افغانستان و بشریت گذاشتند و هشت ثور با امدن سران مجاهدین که در پاکستان تربیه شده بودند و برای بدست اوردن قدرت با هم جنگ راشروع کردند.... واقعی حیات خود را فدای مملکت کردند و بازماند گان شان تا امروز با فقر و بیچارگی زندکی کرده و می کنند و با مقاومت و مجادله ریشه کمونست را ازبین بردند و باعث ازادی 34مملکت در دنیا شدند و المان یکجا شدن خود ممنون افغانها و مجادله شان میدانند و سران .... که در جنگ ها هم اشتراک نکردند و با نفاق و کشتن و جنگ در مقابل یکدیگر مملکت ما را به قهقرا کشاند و حتی به کعبه رفتند که با هم اتفاق کنند هم نکردند و بعد از کمونستان زیاد تر مردم ما را کشتند و تنها .... برای پول و قدرت کردند مردم از ایشان نفرت دارند این 7 و 8 ثو ر باید به نام روز ها ی ماتم و سیا یاد شود و کسنی که باعث این بدبختیها شدند با ید محکمه شوند و به اجزای ارشد محکوم و نابود شوند
بصیر نظری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است