عبدالله: توهین به مجاهدین خیانت و جنایت است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۲    ۱۳۹۶/۲/۹ کد خبر: 132354 منبع: پرینت

گروه هاى مسلح، به نفع هيچ کشور کار نمى کنند، تنها براى اهداف خود مى جنگند.

رییس اجرایی حکومت وحدت ملی روز جمعه (8ثور) در مراسم تجلیل از هشتم ثور در جمعی از چهره های پیشین جهادی و مقامات حکومتی در پنجشیر گفته است که دشمن امروز، یک دشمن سیاه کار، سیاه دل و جنایتکار است که بر زن، کودک، پیر و جوان رحم ندارد.

عبدالله با بیان اینکه همه مردم افغانستان باید در برابر طالبان و داعشیان بایستند گفته است که توهین به مجاهدین، توهین به مقدسات است چراکه مجاهدین در نبرد با بیگانگان از اسلام و آزادی کشور دفاع کردند.

یا روز پیروزی مجاهدین تاکید می‌ورزد که طالبان و داعشیان بی رحم‌ترین دشمنان افغانستان استند و همه مردم افغانستان در برابر آنان باید بایستند.

وی افزوده است که هر کس که به این نام پاک، به این نام پرافتخار، به این نام با عزت که این عزت را خداوند نصیب مجاهدین کرده است از روی عناد، از روی دشمنی، از روی نافهمی، از روی کینه، از روی حسد توهین می‌کند، او توهین به مقدسات است و خیانت و جنایت می‌کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
مجاهدین
نظرات بینندگان:

>>>   واقعآ توهین کردن به ...... راه حق یک گناه نابخشودنی است. اما کسانی که برای زر اندوزی چور و چپاول ....کردند او .....نبود به طور مثال از به اصطلاح ..... که فعلآ هستند زندگی سابق و فعلی اش را یک بار مقایسه کنید بعدآ معلوم میشود که ..... بوده یا برای خود و هفت پشت خود چور و چپاول بوده اگر یک ....پاک و مقدس در وطن ما می شد امروز این قدر خوار و زبون نمیبودیم .اگر یک بار هم که شده سر در گریبان کنید نگاه کنید که بوی چی میآید

>>>   Salam
ديروز وقتى ديدم و شنيدم كه در پنجشير عده يى جمع شده اند و به سرود ملى قبيله سر تعظيم فرود آورده اند و پاى صحبت يك ...ن چون عبدالله نشسته اند ، با خود گفتم پنجشيرى كه مسعود شهيد نام او را تا اقصى جهان بلند كرد، مگر همين است !

>>>   Barmak
هر تاجيكىً كه دنيال عبدالله ديگر برود گوسفندى بيش نيست ... خيانت عبدالله در حق تاجيكها كم تَر از خيانت كرزى نيست

>>>   حزبی یا جمعیتی ؟!
اقبال صافی را همه تان می شناسید او وکیل مردم شریف کاپیسا در پارلمان است که از آدرس آن مردم صاحب مال و منال و جایگاه شد و همواره هم در حول و هوش جمیعت و .... دیده شده و از سر سفره آنها نان خورده اما امروز لیفه و پاچه کشیده به استقبال حکمتیار به .... رفته که نهایت پستی و بی شرفی او را بنمایش میکشد .
او هم به نعل میزند و هم به میخ ، نمک میخورد و نمک دان میشکند . با او باید حسابی کرد . مردم طاغوت شکن کاپیسا نواده های میر مسجدی خان شما باید این لکه ننگ را از خود دور کنید .

>>>   عبدالله جان!
من و اکثریت قاطع مردم افغانستان ازین نوع ..."؟؟؟؟!!!!! فراوان انجام داده ایم و به آن افتخار هم میکنیم!!!!

>>>   توهین به مجاهدین خیانت است نه به جنگ سالاران و چپاول گران چوکی طلب و قدرت طلب حمید از تهران

>>>   از نظر مردم افغانستان اگر ملت به طالبان . کمونيستان.به مجاهدین. به داعشيان.که هیچ ارزشی به مردم و مملکت قابل نیستن . توهین نکنند مرتکب گناه میشوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است