متن اعلامیه طالبان برای شروع عملیات بهاری
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۳    ۱۳۹۶/۲/۹ کد خبر: 132350 منبع: پرینت

طالبان با نشر اعلامه ای از آغاز عملیات بهاری خود خبر می دهد.
متن این اعلامیه بدین صورت می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تبارک و تعالی: انهم لهم المنصورون، و إن جندنا لهم الغالبون الصافات ( 171– 172)
ترجمه: خدواند متعالی می فرماید: به یقین با آنها (مسلمانان) کمک خواهد شد و همین لشکر ما (برکافران) پیروز خواهد شدند.

در طول پانزده سال جهاد جاری اگرچه به اشغالگران کفری زیان های سنگین وارد گردیده است و بسیاری از همراهان ایتلافی شان مجبور به خارج ساختن عساکر شان از کشور ما شده اند اما تعدادی از کشورهای اشغالگر به سرکردگی آمریکا، تاکنون به اشغال ظالمانه شان تداوم بخشیده و اصرار به جنگ دارند.

آنان شمار نظامیان خویش را بیشتر نموده از بمب های سنگین استفاده می کنند و تلاش دارند تا با طرح استراتیژی های گوناگون، ملت مومن و آزاد ما را برای همیشه محکوم و به زنجیر اشغال بسته داشته باشند.

امارت اسلامی و تمام ملت مجاهد مصمم است که به نصرت الله تعالی و با مساعد شدن شرایط جوی و موسمی، بار دیگر علیه متجاوزین خارجی و معاونین داخلی شان، عملیات جهادی " مـنـصـوری " را اعلام نمایند.

از آنجایی که در تحت قیادت شهید امیرالمومنین ملا اختر محمد منصور رحمه الله تعالی، فتوحات بسیار بزرگی به دست مجاهدین انجام شد، اختطاف گران و مفسدین نابود شدند، دروازه فتنه های زیادی مسدود گشت، در بخش سیاسی و اجتماعی پیشرفت های قابل توجهی صورت گرفت، لشکر متجاوز تعدادی از کشور های اشغالگر به وسیله جهاد شکست خورده و مجبور به فرار شدند و کارنامه های پر افتخار زیاد دیگری نیز انجام گرفت.

از الله تعالی امید داریم که با تفاول از نام مبارک شهید امیرالمومنین رحمه الله، در جریان عملیات " مـنـصـوری " کشور ما از شر کفار، بقایای شان، اختطافگران، باغی ها و دیگر مفسدین پاک شود.

اینکه به نصرت الله تعالی و به برکت قربانی های بی دریغ ملت مجاهد افغانستان، دشمن در میدان نظامی شکست خورده است و به اعتراف دشمن، بیشتر از نیمی از مساحت کشور، در کنترل مجاهدین قرار دارد. لهذا عملیات " مـنـصـوری " امسال، به نسبت سال های گذشته اشغال، با تبدیل نوعیت و تکتیک در دو بخش ملکی و نظامی بطور همزمان اعلام و اجرا می گردد.

در بخش ملکی:
الف - مناطقی که از وجود دشمن تصفیه شده است و مجاهدین بر آن حاکمیت دارند، مطابق با امکانات موجود امارت اسلامی، فعالیت های ملکی در آن بیشتر خواهد شد و با تمام کوشش در آرامش و فایده رساندن به مردم در بخش های مختلف عملیات دقیق آغاز خواهد شد.

ب - در مناطق و ولسوالی های تصفیه شده تمام واحدهای اداری نظام فعال خواهد شد و برای حل و فصل موضوعات اداری، امنیتی و حقوقی مردم، تشکیلات اداری بطور منظم فعال خواهد گشت.

ج - علاوه بر تشکیلات رسمی هر ولسوالی، بخش دعوت و ارشاد و کمیسیون جلب و جذب بطور خاص و با اهتمام بیشتر فعال خواهد شد و اداره مذکور بوسیله افراد علمی و با تجربه، تلاش های جدی برای خارج ساختن هموطنان فریب خورده از صفوف دشمن و یکجا نمودن ملت خویش با مجاهدین صورت خواهد گرفت.

در بخش نظامی:
الف – مناطقی که از لوث دشمن بطور کامل تصفیه نشده است، طرح های نظامی برای ضربه زدن به دشمن، کشتن، زنده دستگیر کردن و راندن شان از آن منطقه عملی خواهد شد.

ب – ترکیز اساسی عملیات " مـنـصـوری " به از بین بردن اشغالگران خارجی، مراکز ثابت و سیار نظامی و استخباراتی شان و همکاران داخلی آنان خواهد بود.

ج – در عملیات مذکور، علاوه بر عملیات تهاجمی بر اهداف دشمن، از تکتیک جنگ های چریکی، عملیات دسته جمعی استشهادی و حملات هدفمند، نفوذی و عملیات انفجاری نیز استفاده شده و با نصرت الله تعالی به پیش برده خواهد شد.

د– در عملیات " مـنـصـوری " مجاهدین مکلف خواهند بود که حتی الامکان، چنان ترتیبی را انتخاب کنند که در ضمن عملیات، به حفاظت از جان و مال مردم ملکی توجه جدی صورت گیرد.

همچنین در مناطقی كه در طی عملیات فتح می شوند، به سرمایه های ملی، ملکیت های شخصی و فعال نمودن واحد های اداری، توجه خاص صورت خواهد گرفت و با اسرای جنگی دشمن، علاوه بر رفتار اسلامی و انسانی به حفاظت و رعایت حقوق انسانی و اسلامی آنان توجه خصوصی صورت خواهد گرفت.

از آنجایی که هشتم ثور روز پر افتخار کامیابی جهاد مقدس ما در مقابل اتحاد شوروی و کمونیزم است، عملیات " مـنـصـوری " نیز ان شاالله به تاریخ 8 ثور سال جاری 1396 هجری شمسی که مطابق است با اولین روز ماه شعبان سال 1438 ه ق و مصادف است با 28 ماه اپریل سال 2017 میلادی، در تمام ولایات کشور ساعت 5 صبح با نعره های تکبیر بر تاسیسات نظامی اشغالگران و حامیان داخلی شان آغاز خواهد گشت.

لهذا به منظور حفاظت از مال و جان مردم ملکی، از تمام هموطنان خواهشمندیم که در جریان عملیات، از همه مراکز و تاسیسات نظامی و تجمعات دشمن و از افراد مضر دور باشند و در هر بخش با برادران مجاهد خود بیش از پیش همکاری نمایند.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
عملیات بهاری
نظرات بینندگان:

>>>   ای طالبان شما که افغان نیستید
شما طالبان همگی نوکر پاکستان و آمریکا هستید
ای طالبان شما مسلمان هم نیستید
طالبان کافر شما پانزده سال است که خون مردم افغانستان را میریزید بس است دیگر از وطن ما برید
ما ملت افغانستان شما طالبان کافر آدم کش را نمی‌خواهیم.
به امید روزی که طالبان از ریشه خشک شوند.
الهی آمین
جمه خان از ولایت قندوز


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است