صبا پوتین هم یاد می گیره و زنگ خاد زد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۹    ۱۳۹۶/۲/۵ کد خبر: 132219 منبع: پرینت

خدا بسیار مهربان است، در کنار اینکه می بیند بندگانش در افغانستان از شدت درد و غم و اندوه دچار افسردگی می شوند، بعضی موجودات دیگری را خلق می کند که کمی بندگان شعبه افغانستانش بخندند و دق نیاورند.

مثلا والی غزنی گفته است که دونالد ترامپ به مه مس کال داد که کمی درد و دل کند، دیدم آدم محرومی هست و کریدت موبایل ندارد خودم زنگ زدم و گفتم: بگو جان لالایش، چی امر و خذمت؟"... دونالد ترامپ در حالیکه می شرمید خپ خپ گپ میزد که: " بادار جان قند از خیرات سرت یک پاکت نصوار گنگس کی از دست وزیر دفاع ما روان کو که خراب خراب استیم..."

مه هم قار شدیم و تلیپونه سرش قطع کردم، اینه ریشخندی، آدم نمیشن، صبا پوتین هم یاد می گیره و زنگ خاد زد که به سر اولادایت قسم که یک پوری چرس از دست کابولوف بریم روان نکنی میگم خدا خار و زارت کنه...

مه خو اینجه بیکار نیستیم که 24 ساعت همرای هر آدم ایلایی وقت خوده ضایع کنم......

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
والی غزنی
نظرات بینندگان:

>>>   چندان طنز خوشمزه نبود. نوشته های سیاسی و انتقادی تان بیشتر به ذهن انسان چنگ می زند.

>>>   دوست گرامی ترامپ وپوتین به خون ضرورت دارند انها تشنه ای خون افغان ومسلمان اند نه به نصوار احتیج دارد ونه هم چرس میخواهد به والی صاحب بگوید شاید اشتباه شنیده اند او برایش گفته باشد که چند ملیون لیتر خون افغان میخواهم در واقع به ارسال خون هم چندان علاقه مند نیستند به محض این که خون بریزد کافی است وچنان من وتو را به خون همدیگر تشنه ساخته که بگوید ویا خیر این خونه ریخته میشودهیچ طرف ازین خون ریزی ها دلگیر وخسته نمیشوند همه در پی تهیه اسباب اند وما هم بی مبالات ودرک وفهم درست خون همدیگر را می ریزیم وان بزرگواران را خرسند وخوشحال میگردانیم
سیه روز

>>>   با سلام حضور مهدي ثاقب !
بعضي اوقات ، سكوت كردن بهتر است تا سخن ناسنجيده گفتن و گاهي هم ننوشتن ، بر نوشتن بي محتوا و بي ارزش ، ارجحيت دارد. در گذشته ها شاهد طنز هاي خوبتري از شما بوديم. اگر سوژه مناسب و با مفهوم ؛ دستگير تان نشد بخود زحمت نوشتن مسايل بيهوده را ندهيد و از جانب ديگر سبب ضياع وقت كاربران اين سايت و توهين به شعور خواننده گان شبكه اطلاع رساني افغان نگرديد !

>>>   هم نظر نظر دهنده گان محترمم ، بالخصوص نظر دهنده ... بي نام دوم !
عبدالله كابلي

>>>   هههههههههههههههههههههههههه
کشتی مر ازخنده.
ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است