استعفای حبیبی و شهیم پذیرفته شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۰۲    ۱۳۹۶/۲/۴ کد خبر: 132185 منبع: پرینت

رییس جمهور غنی، استعفای وزیر دفاع و رییس ستاد ارتش را پذیرفت.

جلسۀ امنیتی تحت ریاست محمد اشرف غنی رییس جمهور، باحضورداشت داکتر عبدالله رییس اجرایی، محمدحنیف اتمر مشاور امنیت ملی، وزیر دفاع ملی و رییس ستاد ارتش، صبح امروز در ارگ دایرگردید.

در این جلسه روی اوضاع جاری کشور و فراهم نمودن زمینه های بهتر تقویت و انکشاف قوای امنیتی و دفاعی افغانستان بحث گردید.

عبدالله حبیبی وزیر دفاع و قدم شاه شهیم رییس ستاد ارتش، استعفای خویش را به مقام ریاست جمهوری ارایه نمودند و از رهبری حکومت وحدت ملی بخاطر حمایت و پشتیبانی همه جانبه ایشان سپاسگزاری کردند. آنها از آماده گی برای انجام خدمت به وطن، اطمینان دادند.

رییس جمهور محمداشرف غنی، به منظور ترویج حس مسوولیت پذیری بحیث یک فصل جدید، از روش اخلاقی در نظام سیاسی کشور با قدردانی از خدمات جنرال عبدالله حبیبی و جنرال قدم شاه شهیم، از آنان بحیث فرزندان صادق این کشور یاد کرد و استعفای آنها را پذیرفت.

رییس جمهور کشور تصریح نمود که به زودی افراد شایسته در این پست ها معرفی می گردند.
همچنان فیصله گردید که از تجارب وظرفیت آنها در عرصه های دیگر استفاده شود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حبیبی
شهیم
نظرات بینندگان:

>>>   بسیار زیاد خوب میشد که ملا غنی خود استفای میداد اگر وجدان میداشت اینهمه سر درگمی نتیجه افکار .... خودش است که همه را بی صلاحیت ساخته تا کاری انجام داده نتوانند

>>>   چنان به نظر میرسد که اصل هدف دور نمودن شهیم بود چون یک کمی ایمان ووجدان داشت نمیخواستند او از راز های نهان کاملا باخبر باشد وبعد ازین کارها سری تر ومهم تر میگرددباید در جای اوکسی را که کاملا بی ایمان وخود فروخته باشد بیاورند گروپ خلیل زاد از حبیبی بسیار در چنته دارند یکی دیگر را رو مینمایند اما جانب مقابل معادل باشرایط اینها کم دارند وشاید این مرتبه شانس انتخاب ستاد ارتش را نداشته باشند چون خود در نزاع وکشمکش اند ویک روزی حبیب را به پاس دور نمودن مزاحم بزرگ شهیم مانند اتمر ارتقا میدهند وشهیم بیچاره از همین جا بختش نزول کرد وبه سرنوشت امرالله صالح مبتلا گردید این را میگویند حکمت وفیصله های ماهرانه وگرنه فقط قوماندان شاهین را به دار می اویختند وستانکزیرا محبوس میکردند وحبیب وشهیم را به جای خود ابقا مینمودند چون اینها در کابل بودند در حادثه ای مزار کدام تقصیر وکوتاهی نداشتند پنبه را در بخارا گاو خورد وسامانهای نداف را در بلخ بریدند
سیه روز

>>>   از یک کرسی به کرسی دیگری تعین بست میشوند تاکه آنجا نیز از بین ببرند

>>>   از استانکزی و صالح چه خبر؟
بدخشانی

>>>   اگر اینها غیرت داشته باشند باید از اشرف غنی گرفته تا اتمر و استانکزی و دیگر عمال حکومتی استعفا دهند و دسته جمعی زهر بخورند. افسوس که یک مشت.... غیرت بر کشور حاکم شده اند.

>>>   پذیرفته شد یا تحمیل شد یا اصلا هدف قدم شاه بود که باید نباشد درکنارش از یک هفتاد ساله گذشتند قدم را دور ساختند

>>>   غنی از ایشان تشکر هم کرده! باید مدال و تحسین نامه میدادند چقدر رسوایی است اکنون به پاس غفلت و بیکاره گی این دو به حیث مشاور تعین کند زیرا معاش مفت ، خانه مفت ، پادیگارد مفت ، موتر مفت و همه امتیازات مفت درین حکومت نا کارا امکان دارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است