گلبدین حکمتیار در کشور حضور دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۶    ۱۳۹۶/۲/۴ کد خبر: 132168 منبع: پرینت

حکمتیار در افغانستان مشغول سفرهای داخلی اش است.

گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی امروز دوشنبه 4 ثور 96 در ولایت شرقی لغمان با شماری از فرماندهان خود دیدار کرده است.

یک منبع حزب اسلامی می گوید، حکمتیار اکنون در ولایت لغمان است و به زودی به ولایت جلال آباد می رود.

به نقل از این منبع سخنگوی والی ننگرهار گفته است که گلبدالدین حکتمیار به ننگرهار رسیده است.

این در حالی است که روز گذشته حبیب الرحمان حکمتیار پسر گلبدین حکمتیار اعلام کرد: "روزھای انگشت شمار برای حضور علنی رھبر محبوب باقی است."

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گلبدین حکمتیار
بغلان
نظرات بینندگان:

>>>   كه داخل أفغانستان باشد يا خارج آن، چه درد را دواء ميكند، از بد بدترش توبه، .....كه باز راكت بازي نكنند ، چون هميشه از آوردن قواي امنيتي و يا در حدود يك لك نَفَر از مجاهيدين حزب از لغمان و جلال آباد با حكمتيار داخل كابل ميشوند؟؟؟ همه اش سؤال بر انگيز است، خدا خير كابليان را پيش نمايد.

>>>   بسار عالی بخیر بیاید

>>>   گلو بچیم بی وقت آمدی! مردم در چه حال اند و ذر غم زندگی میکند تو باز بین مردم ظاهر می شوی؟ جن خو نیستی؟ یک شخص سالخورده، متعصب، ناکام، شرمنده، تسلیم شده، به سر پاین به وطنت برگشتی، مانند استاد سیاف به سر بلند از اول می آمدی که مردم خوشت می داشت. حالا همه از تو نفرت دارند. برو بچیم یک چند روز در غار های توره بوره دندان را سر دندان بگیر تا قهر مردم آرام گیرد.
خال هاشم مرچکیار

>>>   هنوز راکتیار نیامده ببینید چه بلوایی در این کشور برپا شد خود خیر ملت را از دست راکتیار و حامیانش پیش کند.

>>>   مه نورمیفشان.... بانگ میزند .... رابگوکه خشم توباماهتاب چیست؟

>>>   ګلبدین در لاهور است و بدون اجازه بادارانش به افغانستان آمده نمیتواند و نه جرات آمدن را دارد. او غلام حلقه بګوش پاکستان است. اګر بیاید هم چیزی از او ساخته نیست و مردم همان روزها را بخاطر دارند که کابل را همواره راکت باران میکرد میګویند که یکروز راکت های ګل بیدین به شهر کابل آمدند انفجارات مهیب رخ داد و وقت صبح بود درهمان صداهای مهیب میګویند که ده ها زن لوچ از حمام زنانه به سرک برامدند از ترس و بسیار بی حیایی رخ داد. چګونه اعمال ګل بیدیت توجیه شوند و چه قسم مردم اورا عفو کند مرګ بر این آدم بی شخصیت و درنده.
حامد بګراموال

>>>   چه خدمت کنیم ما؟
بدخشانی

>>>   تبلیغات حضور نامیمون گلبدین ویرانگر کابل در کابل !

هنوز هم زخم های خونین وارد شده بر پیکر کابل التیام نیافته ، هنوز هم خون شهدای کابلی که به اثر عملیات خود مرداری های شما به زمین ریخته خشک نشده و مردم هیچگاه کشتار های بیرحمانه و راکت باران و به ویرانه مبدل کردن شهرکابل را فراموش نمی کند.
غنی و گلبدین یک وجه مشترک دارند اعتقاد به اوغان فاشیزم است .
به نظرمن که قرارداد ودوستی غنی گلبدین پایدار نخواهد ماند عصبانیت ودیوانگی غنی و روان خشونت بار و ماجراجوی گلبدین به هیچ صورت دریک میدان نمی گنجد و ما به زود ترین فرصت با وارد شدن گلبدین به میدان بازی شاهد از هم پاشی رفاقت چند روزه این دو از عجایب روز گار خواهیم بود.
درین کشوری که پسر به خاطر رسیدن به قدرت پدرکشت و شاگرد استاد را با بالشت خفک کرد و جانش راگرفت و آن یک شاگرد دیگر با جاسوسی و نیرنگ هایی استخباراتی استادش را از صحنه بیرون و خود به کرسی قدرت تکیه نمود.
زمان وعملکرد آنها این حقیقت را درمورد گذشته ها روشن ساخت از امکان دور نیست یا گلبدین غنی را خواهد کشت و یاغنی گلبدین را منتظر می مانیم ، این یکی دیگر را نیز زمان ثابت سازد.
محمداسلم سلیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است