مصلحت گرایی غنی باعث فاجعه بلخ شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۱    ۱۳۹۶/۲/۴ کد خبر: 132153 منبع: پرینت

رییس جمهورغنی، فرمانده قول اردوی 209 شاهین را که یک سال پیش به علت سالخوردگی بازنشسته شده بود، دوباره به فرماندهی این قول اردو گماشته بود.

به نقل از طلوع، غرزی خواخوگی، معاون پیشین امنیت ملی می گوید که "ملحوظات بسیار زیاد است آقایان می گویند که کسی خفه نشود هیچ کسی را مجازات نمی کنند بلکه مکافات می کنند و عاقبت هم این حادثه رخ می دهد."

مقام های پیشین امنیتی می گویند که مهمند کتوازی، فرمانده قول اردوی ۲۰۹ شاهین پارسال در میان 74 جنرالی بود که به علت سالخوردگی باز نشسته شدند، اما رییس جمهور، شماری از این جنرالان را دو مرتبه به مقام های کلیدی این وزارت گماشت.

شاه حسین مرتضوی، سر پرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری می گوید که "صلاحیت رییس جمهور است که کار کسی را تمدیدی می کند و بررسی ها می شوند اگر پس از تحقیق معلوم شود که در این حادثه دخیل بوده درباره اش تصمیم گرفته خواهد شد."

این مقام های پیشین امنیتی، رییس جمهور را نیز در گماشتن چنین چهره هایی در مقام های بلند و کلیدی ، به مصلحت گرایی متهم می سازند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مصلحت گرایی
حمله مزار
نظرات بینندگان:

>>>   صدها کدر مسلکی نظامی خانه نشین هستند غنی مهره های فرسوده را روی تخته شطرنج می چرخاند
جامی

>>>   مصلحت گرایی واضح است قومگرایی درپهلویش...

>>>   اقای مرتضوی تو را بخدا بس است دیگر اینقدر چاپلوسی غنی را نکن و دیگر اینقدر صلاحیت صلاحیت نکن همین صلاحیت تمام مملکت را بر باد کرده است. چرا قبول نمی کنید که این مغز متعفن یک روانی است که با تقلب بر مردم حاکم شده است. کمی شرم‌کن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است