فاشسیت ها حرف های شانرا علنی بیان می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۳    ۱۳۹۶/۱/۳۱ کد خبر: 131981 منبع: پرینت

اوغان فاشسیت ها حرف های شانرا علنی بیان می کنند!
حقیقت فاشیزم اوغانی همین است که اسماعیل یون بیان می کند از این اوغان فاشیست ها خوشم می آید اینها دشمنان علنی و بی نقاب وبی پرده هستند.
زمانیکه این حرف ها از زبان خود اوغان فاشیست ها شنیده می شود، دیگر جایی برای نادیده گرفتن حقایق روشن نیت و برنامه هایی اوغان فاشیست ها باقی نمی ماند.

اوغان فاشسیت های علنی با صراحت حرف دل شانرا بیان می کنند واز همه اوغان فاشیست های غیر علنی که مردم را در تار خام وحدت ملی و منافع ملی می پیچانند صادق تر و با شهامت تر اند.

اوغان فاشیست های علنی به صراحت می گویند ما این کشور را اوغانیزه می سازیم این کشور را تزار روس و ملکه الیزابت انگلیس برای ما ساخته اند ماحق داریم حکومت بسازیم و حکومت کنیم و دیگران حق حکومت کردن را ندارند.

اوغان فاشیست ها درتمام سخنرانی های شان بخشی های از برنامه استراتیژیک شان یعنی همان سقاوی دویم را به صراحت بیان می کنند تفوق طلبی ، برتری جویی و انحصار طلبی ، تسلط کامل فاشیزم اوغانی و حذف همه اقوام و تبار های دیگر را پنهان نمی کنند.

اسماعیل یون در قطعنامه مجلسی که برای استقبال از حذف احمدضیا تدویر کرده بود درست همان بخشی از برنامه استراتیژیک اوغان فاشسیت ها( سقاوی دوم) را یکبار دیگر به صراحت اعلام داشت و تکرار کرد و از این عملکرد و صراحتش نسبت به تفکر و اندیشه اوغان فاشیستی اش قدردانی می نمایم ، زیرا شاید تکانه ای باشد برای تعدادی از وجدان باخته ها تا وجدان های شان بیدار شود.

اگر با وجود این همه عریان گویی های اوغان فاشیست ها تعدادی بازهم درخدمت اوغان فاشیزم قرار میگیرند چه می توان گفت: ننگ بر آنانی که با وجود دانستن تمام برنامه ها وتفکرات اوغان فاشیستی در پای آنها خم شده و هویت مردمش را دربرابر یک پست موقت به حراج می گذارد.

پادزهر این زهر اوغان فاشیزم، اتحاد و همبستگی مردم ما د رمحور یک برنامه راهبردی برای خنثی سازی نیت شوم اوغان فاشیزم می باشد.

محمداسلم سلیم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاشیست ها
اوغان
نظرات بینندگان:

>>>   مشكل اساسي در اين است،
كه از يك قوم و دو قبيله سه صد سال تاريخ سياسي افغانستان را گروگان گرفته است،
هر وقت كم اورد به عرب پاكستان وطن را مي فروشد،
اگر بازهم زوري شان نرسيد انتحار و انفجار مي كند.
تا از باسود شدن ديگر اقوام جلو گيري كند

>>>   عالی

>>>   Raheel
گله از طالب که عسکر می کشد، احمقانه است. گله از حکومتی کنید که توانایی گرفتن امنیت قطعه عسکری خود را ندارد. گله از استخبارات این دولت است. شورای امنیت با این گز و برش چه می کند که نه در شفاخانه اردو امنیت وجود دارد و نه در داخل قطعه عسکری.
طالب در کجا مخفی میشود؟ دستهایی که طالب می پرورد و به ملا عمر فاتحه می گیرد چرا افشا و تعقیب نمی شوند؟
اين که طالب نمازگزار می کشد حرف تازه نیست. این که طالب تروریست است کدام کشف تازه نیست و ماهیتی نیست که تازه فهمیده شود. طالب جنایتکار و تروریست به دنیا آمده است.
مشکل ما دولت قومیست و طالب در همین دولت جایگاه و پایگاه دارد. تا این دولت باشد طالب هست و جنایت و ترور ادامه خواهد داشت.
فکر برهم زدن خانه صیاد کنید!

>>>   تاجیکها هیچ گاه در مواقع ظلم پشتونها بر دیگر اقوام در کنار انها نایستادند
حتی گاهی اتش بیار شدند ،واکنون خود در دام انها افتاده اند.
واین ترفند پشتوها از هنگامی که سرزمین خراسان بزرگ را به فغانستان تغییر نام دادند بود .به هر بهانه ای یک قوم را بوسیله تحریک دیگر قومهاسرکوب میکردند .واجازه اتحاد اقوام را ندادند وهمیشه حس کینه وبد بینی را بین اقوام زنده نگه داشتند.
ولی اکنون:ای برادر تاجیک وای برادر ازبک وهزاره وقت ان رسیده که با اتحاد بر این قوم فاشیست و واقلیت ناچیز ثابت کنیم که دیگر دوران انحصار طلبی به پایان رسیده و تمام مردم خراسان زمین از فغان وگریه به تنگ امده اند.وخواست دار مساوات وبرادری هستند.

>>>   بلی با روس ها هم اوغانها توافق بسته بودند و برای امرایکایی ها هم اوغانها گفتند که بیایید شما از هوا و مااز زمین حمله میکنیم بمب های کلان کلان بیندازید چون بمب های فعلی تان خیلی ها کوچک است تا که به قدرت برسیم.
چند روز قبل هم یک اوغان بخاطر رسیدن به قدرت حکومت را تهدید نمود که جنگ داخلی را آغاز می کنم اگر رئیس جمهور استعفای مرا پس نگیرد. افسوس بر چنین عقل گنده ای که شما ها دارید و تعصب را در کله های پوچ تان پرورش می دهید!!

>>>   قبل از اینکه یک موضوع را ارئه میکنید حداقل یکبار بخوانید، سلیم خان باریختن زهر تعصب نمی توان به جای برسید

>>>   پشتونها از طالب تکنوکرات خلقی اوغان ملتی تا گلبدینی همه باهم فرق ندارند۰ غیر پشتونها متحد شوید و حساب تانرا از این جنگ و خشونت دائمی پشتونها جدا کنید۰
تجزیه به نفع غیر پشتونها است چون از این جنگ دائمی، بیفرهنگی، اضافه خواهی و وحشت دائمی پشتونها برای همیشه بیغم میشوند۰
کشور ها و ملت های دیگر پیشرفت کرده اند چون پشتون ندارند۰

>>>   آقای سلیم واقعیت محض را مینویسند۰ در قلم شان برکت۰
اگر انتقاد شما علیه "ریختن زهر تعصب" است بروید آنرا متوجه غنی کوچی رهبر تعصب سمتپرستی قومپرستی و زبان پرستی بسازید۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است