8 حکایت روز در قالب 8 شایعه
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۵    ۱۳۹۶/۱/۳۰ کد خبر: 131952 منبع: پرینت

1
گارد ویژه رییس جمهور غنی، برای مامورین "اداره اصلاحات و حکومتداری خوب"، اجازه ورود به محل کارشان را ندادند.

2
وضعيت دانشگاه هاى شخصى ادراك و ازهر را دريابيد!
لیسانس شدن فقط با ثبت نام در حاضری اين دانشگاه ها در بدل پول و در نهايت حاصل نمودن اسناد فراغت ختم مي شود.
يك تعداد از دانشگاه های شخصى ديگر نيز به طور جعل در بدل پول اسناد می دهند.

3
وکیل فاطمه عزیزی بخاطر مریض اش داخل شفاخانه رابعه بلخی می شود می خواسته با زور وارد قسمت مریضان شود اما قابله چون نشناخته ممانعت کرده و احترامانه گفته که خاله جان فعلا اجازه نیست که داخل شوید لطفا صبر نمایید.
بعد وکیل فقط بجرم اینکه این قابله او را نشناخته و خاله گفته، بلا فاصله بدون کدام حرفی با سیلی های پیهم قابله را لت و کوب نموده با الفاظ رکیک و زشت قابله و تمام پرسونل شفاخانه را فحش و دشنام می دهد.

4
يك منبع از پارلمان مي گويد، از زمانيكه در هيات اداري مجلس نمايندگان تغييرات آمده و تركيب قومي شده، بيشترين «ساعتِ امتيازي» مجلس كه براي بيان مشكلات و مباحث در روزهاي جلسات عمومي است، يكسره در اختيار لالي حميدزي و نزديكان او قرار داده مي شود. در حالي كه ٢٤٩ وكيل حق دارند با استفاده از ساعت امتيازي به مشكلات و صداي مردم بپردازند، اما نام نويسِ هيئت اداري اكثرن اين فرصت را به لالي واگذار مي كند.


5
وزارت داخله ۲۶۲ تن از كارمندان اين وزارت را به اتهام فساد اداری به لوى څارنوالى معرفی کرده که در این میان ١٥ جنرال بلند رتبه وزارت امور داخله نیز، شامل هستند.

6
چند روز قبل، چرخبال حامل حاجی محمد محقق معاون ریاست اجرائیه كه از دايكندى به سوى كابل در حركت بود، به نسبت خرابى هوا در ولسوالى بهسود ولایت ميدان وردك نشست اضطراری كرده است.
ناياب

7
جوانی که تازه به عنوان دیپلمات در سفارت افغانستان در روم کشور ایتالیا مقرر شده است، پس از رفتن به آن کشور در بی سرنوشتی تمام به سر می برد.
دلیل آن عدم تسلیمی اسناد ديپلماتیک شخصی است که این جوان بجای او مقرر شده است.
براساس گزارش ها، این دیپلمات پیش از ختم ماموریت رسمی اش در سفارت افغانستان در روم، خانواده اش را به کشور دیگری منتقل و پناهنده ساخته است.
بر بنیاد قوانین، دیپلمات ها پس از ختم دوره ی کارشان بعنوان دیپلمات و برگشت به وطن، باید همه کارت هاى ديپلماتيک كشوری که در آن وظیفه اجرا کرده اند را تسليم کنند تا آن کشور بتواند برای جانشين وى كارت ديپلماتيک تازه توزیع نماید.
مرتضی جلالی

8
شکریه بارکزی وکیل پیشین در مجلس نمایندگان، در حالیکه از چندین ماه به این سو بحیث سفیر افغانستان در ناروی گماشته شده اما هنوز خلاف قانون از چندین کارت وسایط شورای ملی استفاده می کند.
وی کارت های وسایط خود را دوباره تمدید کرده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعه
نظرات بینندگان:

>>>   عدم تسلیمی اسناد دیپلوماتیک چیزی تازه نیست. این چتاقی ها را دیپلومات های افغان قبلاٌ در سفارت افغانستان در کشورهای عربی مانند کویت و غیر عربی زیاد نموده اند. نه تنها اسناد دیپلوماتیک را تسلیم ننموده اند بلکه پاسپورت سیاسی خود حین ختم وظیفه و عودت به افغانستان مفقود نشان داده اند و پاسپورت موقتی عادی از سفارت (محل کار خویش) جهت برگشت به وطن گرفته اند و پاسپورت سیاسی را نزد خود برای روز مبادا نگاه داشته اند و حینکه از افغانستان به پاکستان یا دوبی جهت هواخوری امده اند از ان استفاده نموده اند طوریکه با ارائه این اسناد دیپلوماتیک و پاسپورت سیاسی توانسته اند دلیلی موثق برای پناهندگی سیاسی خویش به سفارتهای امریکا،استرالیا و کشورهای اروپائی داشته باشند. البته که موفق هم شده اند و فعلا به این کشور ها جابجا شده اند. امید روزی این جعل کاری شان در این گشورهااشکار شود.....
عیان و بیان

>>>   نبشته از یما سیاووش
بسم تعالی
درود بر ملت غیور خراسان بزرگ؛
درد همه ما تبعیض و حذف سیستماتیک است.
مگر ما(تاجیک،هزاره،اوزبیک،ترکمن،بلوچ، پشه یی...) چه کم داریم که در مقابل قوم کوچک تروریست پرور کم بیاریم و این همه داد و فغان سر دهیم؟
این همه"شهید حبیب الله کلکانی،شهید مزاری،شهید مسعود،شهید ربانی،شهید کاظمی،شهید سیدخیلی،شهید داوود،شهید..." را کی ها کشتند؟
مارشال فهیم را کی ها زهر دادند؟
کی ها به زور ما را افغان میسازند؟
کی ها به تظاهرات ما انتحاری می کنند؟
کی ها تقلب می کنند؟
کی ها انتحار و انفجار می کنند؟
طالب کیست؟
داعش کیست؟
حقانی کیست؟
هزاره کش کیست؟
علیه جنرال دوستم کی دسیسه ساخت؟
پدرام را کی به مرگ تهدید کرد؟
مگر نماینده های پشتون در مجلس نمایندگان نگفتند که تاجیک به تاجیکستان اوزبیک به اوزبیکستان و هزاره هم به گورستان بروید افغانستان از پشتون ها است.؟
بیایید دست به دست هم داده در مقابل تبعیض یک مشت واحد شویم.
به والله قسم که هزار سال دیگر هم تحمل کنید شما مهاجر خطاب می شوید و پشتون های پاکستان عزیزتر از شما خواهد بود.
به حرف چند تن افراد انگشت نشان که از طرف قبیله در مقابل پول و مقام خریده شده اند و صدای عدالتخواهی شما به نفع آنها نیست گوش ندهید.
لایک و کامنت و فحش و دشنام بی معنی تان دردی را درمان نمیکند از همه شما خواهش میکنم این پیام را شریک سازید تا ملت ما بیدار شوند.
یما سیاووش

>>>   Parsa
در رابطه با تقرر فاروق وردک منحیث وزیر دولت در امور پارلمانی:
فاروق وردک نسبت دست داشتن در تزویر قانون اساسی بعد از تصویب مجلس بزرگ " لویه جرگه " مرتکب خیانت ملی شده است. به همین منوال بیش از هفتصد میلیون دالر نسبت مو جودیت مکاتب خیالی از جامعه بین المللی دریافت کرده است که دران سپنتا و کرزی نیک شریک جرم اند چون وی نمی توانست به تنها یی این لقمه چرب را اختلاس کند.. آیا چنین جنایتکاری شایسته تقرر در چهار چوب این حکومت وحدت ملی می باشد.؟ غنی خو قوم بازی اشکار می کند. بخش اجرائیه " خصی " که در تعین افراد بست های بلند حق اظهار نظر 50 در صدی دارد آیا موافق بوده است ؟ و یا واقعن یک اداره مافیایی بر سر نوشت کشور حاکم می باشد.؟ در واقعیت امر از زمان کرزی تا امروز ما با ساختاری مقابل هستیم که دران مافیای سیاسی با مافیای اقتصادی در اتحاد کا مل قرار دارند.

>>>   راستی همین قصه ی مکاتب خیالی به کجا رسید؟

>>>   حامد کرزی از تماس‌های روسیه با گروه طالبان حمایت کرد و گفت که طالبان در افغانستان "یک حقیقت" است و روسیه حق برقراری ارتباط و گفتگو با این گروه را دارد. وی گفت که طالبان در نصف قلمرو افغانستان نفوذ دارند و قدرت‌های بیرونی ناگزیر اند با درک این حقیقت با گروه طالبان در تماس باشند.....

>>>   اوغان فاشسیت ها حرفهای شانرا علنی بیان می کنند!
حقیقت فاشیزم اوغانی همین است که اسماعیل یون بیان می کند از این اوغان فاشیست ها خوشم می آید اینها دشمنان علنی و بی نقاب وبی پرده هستند.
زمانیکه این حرف ها از زبان خود اوغان فاشیست ها شنیده می شود ، دیگر جایی برای نادیده گرفتن حقایق روشن نیت و برنامه هایی اوغان فاشیست ها باقی نمی ماند.
اوغان فاشسیت های علنی با صراحت حرف دل شانرا بیان می کنند واز همه اوغان فاشیست های غیر علنی که مردم را در تار خام وحدت ملی ومنافع ملی می پیچانند صادق تر و با شهامت تر اند.
اوغان فاشیست های علنی به صراحت می گویند ما این کشور را اوغانیزه می سازیم این کشور را تزار روس و ملکه الیزابت انگلیس برای ما ساخته اند ماحق داریم حکومت بسازیم و حکومت کنیم و دیگران حق حکومت کردن را ندارند.
اوغان فاشیست ها درتمام سخنرانی های شان بخشی های از برنامه استراتیژیک شان یعنی همان سقاوی دویم را به صراحت بیان می کنند تفوق طلبی ، برتری جویی و انحصار طلبی ، تسلط کامل فاشیزم اوغانی و حذف همه اقوام و تبار های دیگر را پنهان نمی کنند.
اسماعیل یون در قطعنامه مجلسی که برای استقبال از حذف احمدضیا تدویر کرده بود درست همان بخشی از برنامه استراتیژیک اوغان فاشسیت ها( سقاوی دوم) را یک بار دیگر به صراحت اعلام داشت و تکرار کرد و از این عملکرد و صراحتش نسبت به تفکر و اندیشه اوغان فاشیستی اش قدردانی می نمایم ، زیرا شاید تکانه ای باشد برای تعدادی از وجدان باخته ها تا وجدان های شان بیدار شود.
اگر با وجود این همه عریان گویی های اوغان فاشیست ها تعدادی بازهم درخدمت اوغان فاشیزم قرار میگیرند چه می توان گفت :
ننگ بر آنانی که با وجود دانستن تمام برنامه ها وتفکرات اوغان فاشیستی در پای آنها خم شده و هویت مردمش را دربرابر یک پست موقت به حراج می گذارد.
پاد زهر این زهر اوغان فاشیزم ، اتحاد وهمبستگی مردم ما د رمحور یک برنامه راهبردی برای خنثی سازی نیت شوم اوغان فاشیزم می باشد.
محمداسلم سلیم

>>>   نمایندگانی که در پارلمان به وزیران دفاع، داخله و رییس امنیت رای دادند مسوول خون های ریخته شده در بلخ هستند!

>>>   بازار ترامپ در پل سوخته خیلی گرم است همه احتیاجات معتادین به وقت وزمانش دراختیار شان قرار میگیرند دست فروشی های ثابت دران محل هرنوع سرنگ زر ورق گوگرد لایتر شیشه هیروئین چرس وهمه چیز به قیمت مناسب در اختیار هموطنان شان قرار میدهند همینطور کیفیت مواد مخصوصا آنانیکه جواز فروش را از حوزه مربوطه دارند خیلی بالا واستندرداست
درتمام شهر کابل پرجوش ترین بازار بازار ترامپ در پل سوخته است که ش بوروز دادو گرفت آن جریان دارد
ر

>>>   حکومت باید با دست فروشان بازارترامپ همکاری کند تا بتوانند بهتر وبیشتر به هموطنان شان خدمت کنند

>>>   همه شایعات درست است.
ع

>>>   از نوشته ها و نظریات یما سیاوش و اسلم سلیم بوی فاشیزم و تعصب میبارد، مطمینن این نظر خودشان است و ازهیچ قوم نمایندکی نمی کند. نیلوفر

>>>   وزارت خارجه را دریابید :
وزارت خارجه به مافیایی تبدیل شده که حتا قدرتمندان نیز نمیوانند تا جلو این خلاف کاری ها را در وزارت بگیرند مامورین بدبختن حیراننن که ممبعد چی خواهد شد ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است