جنرال دوستم در حبس خانگی یا تعلیق وظیفه قرار ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۳    ۱۳۹۶/۱/۲۸ کد خبر: 131849 منبع: پرینت

بشیر احمد ته ینج یکی از سخنگویان جنرال دوستم می گوید: معاون اول ریاست جمهوری در هیچگونه حبس خانگی و یا تعلیق وظیفه قرار ندارد.

این سخنگوی جنرال دوستم اضافه کرد: بی مهری رییس جمهور سبب شده تا جنرال دوستم در کارش حاضر نشود که در آینده نزدیک جنرال دوستم در این مورد تصمیم خواهد گرفت.
وی تاکید می کند هیچ مانعی در مقابل ما وجود ندارد.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال دوستم
حبس خانگی
نظرات بینندگان:

>>>   بالکل چیزیکه میگوئی من قبول کردم

>>>   خود جناب ته ینج درتعلیق قراردارد راجع به خود بگو!
ر

>>>   جنرال صاحب از کثرت کار در معاونیت اول ریاست جمهوری شکایت دارد و بدین ترتیب میخواهد چند وقت رخصتی با معاش بگیرد که خدای ناخواسته از کثرت کار مریض نشود.

>>>   Zahir Ariaie
اگر همه پرسى همانگونه كه اردوغان هشدار داده بود به پاسخ عدم قبوليت تركيه در اتحاديه اروپا باشد اين به اين معنى است كه يك كسى چهل سال پشت دروازه كلپ انتظار بماند و بگويد من را هم در ميان تان قبول كنيد ، ميخواهم مانند شما ازاد باشم و اگر اجازه ندهيد ميروم ملا ميشوم ، و بلاخره بعد از رد شدن در خواست اش با عصبانيت قسم خود را عملى بسازد و ملا شود
ولى من حيران به انهاى ام كه اگر داخل كلپ هم ميشد برايش رهبر گفته درود ميفرستادند ، حالا كه ملا شده هم ملا گفته درود ميفرستند. يعنى اينها عاشق اردوغان اند.
اروپاييان به ديدگاه هاى اكثريت مردم در دموكراسى بسيار اهميت مى دهند حالا با اين نتايج خواهند گفت كه ببينيد اينها اماده دموكراسى نبودند و ما با رد درخواست انها كار درست انجام داديم.

>>>   كليم الله همسخن
اگر خبر عزل احمد ضیاء مسعود راست باشد،
کار خوبی شده است- در کنار کمیسیون خاکسپاری و اعزاز امیر حبیب الله کلکانی پارسال پیشتر از همین شب ها و روزها به دیدار احمد ضیاء مسعود رفته بودیم. آقای مسعود اصلن بوی و رایحه ی نماینده ی فوق العاده را نمی داد؛ همه حرف هایش مانند حرف های ما (دانشجویان و آدم های خارج حکومت غنی) بود. اما، این پست و مقام خیالی آدم های زیادی را مصروف کرده بود. امید وارم آقای ضیاء مسعود با انبوهی از تجاربی که طی این مدت کسب کرده است در کنار جریان های تغییر طلب عدالت خواه قرار گیرد.
تجربه نشان داده است و یکبار دیگر با عزل جناب ضیاء مسعود و منزوی سازی جنرال دوستم ثابت شد که این نظام و این فرهنگ سیاسی-قومی، بیشتر از برده و فرمانبردار کسی را نمی خواهد.

>>>   به یزدان اگر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم
یکی از بزرگترین لغزش های جنرال دوستم، استاد خلیلی و احمد ضیا مسعود پیوستن به اشرف غنی احمد زی بود.
اگر این سه نفر اشتباه نمی کردند، امروز چنین ذلیل و خوار نمی شدند.
حالا این ها به کنار، کشور چهارنعل به سوی بحران می لغزد.
هنوز آغاز کار است. برای لدونرفت از این اوضاع پیچیده و دراماتیک
تنها راه درست این است همه باهم فریاد بر آوریم تا هرچه زودتر لویه جرگه ویرایش قانون اساسی و ساختار نظام برگزار شود.
در غیر آن، مادامی که سیستم مزخرف کنونی باشد، همین اش و همین کاسه خواهد بود.( برگرفته شده از صفحه عزيز ارينفر)

>>>   بركناري احمدضيا مسعود برايم تعجب نداشت، چون قابل پيش بيني بود. جالب است كه هنوز كسي ماهيت غني احمدزي را درك نكند. هر كس به اشرف غني اعتماد كند يك روزي به زمين مي خورد. شما ديديد كه غني بر شريك قدرت خود (عبدالله عبدالله) چه روزي را آورد؟! شما ديديد كه غني بر معاون خود، ژنرال دوستم به عنوان «بانك راي» و حامي درجه يكِ تيم تحول و تداوم چه روزي آورد؟! يادتان باشد غني يك روز داكتر عبدالله را همين طوري از نظام رخصت خواهد كرد. امرالله صالح را ساده تر از ازين دوباره عزل خواهد كرد. اگر استاد عطا نور هم بر اشرف غني حساب باز كرده، اشتباه مي كند و مطمين باشيد غني اورا يك روز از پشت خنجر مي زند و بدتر از عبدالله، دوستم، ضيا مسعود بر او برخورد خواهد كرد. ما از جنايت تاريخي نادرخان عليه امير حبيب الله كلكاني به حافظه داريم و اين حافظه مان را هرگز از دست نمي دهيم. ده ها و صدها تعهد شكني و غداري تاريخي را هنوز در حافظه خود داريم. اما دريغ و صد دريغ كه كسي حافظه تاريخي نداشته باشد و كور كورانه بر فاشيزم اعتماد كند. حوزه مقاومت بايد از خواب زمستاني بيدار شود و ميان خود انسجام بياورد و نگذاريد يك مشت آدم هاي بي ريشه و باد آورده، سران مقاومت را يكي يكي بيشتر ازين طرد كند. در قدم نخست بايد جمعيت إسلامي با نظام مقاطعه كند و طرح حكومت موقت را مطرح كنند.
واسلام
هارون معترف

>>>   وقتی آله دست فاشیزم شدی حالت از این بدتر.

>>>   تو گفتی ماهم باورکردیم

>>>   اینجا یک جمیعت نیست میلیونها انسان زنده گی میکند وقت زورگویی وبدماشی تمام شده

>>>   بی مهری رئیس صاحبش سبب شده... ههههه...
خود تیج را که عبدالقادر زازی از پارلمان کشیددرحالیکه هیچ قانون به ماقبل زمان خود تطبیق نمیشود ولی قانون قبیله این حرف ها را نمیشناسد.
بشرمید و بازهم با قبیله معامله کنید.

>>>   چرا کاری کند عاقل که بار آرد پشیمانی۰
آیا اینها از داستان "بریک دست قرآن و بر دست دیگر شمشیر" اوغانها خبر نداشتند؟ آیا اینها از تاریخ نه چندان دور این کشور خبر نداشتند؟
آیا این ها نمیداستند که غنی یک متعصب شدید قومی و یک برتری جو و تمامیت خواه قومی است و هیچگاهی در جهت اعاده حقوق حقه مردمان تاجیک و اوزبیک و بقیه غیر پشتونها کشور حاضر نخواهد شد؟
با کوچی معامله سیاسی کردید نتیجه آنرا دیدید۰ باهم دریک تیم وارد مرحله دوم شدید و نتیجه اعتماد بر کوچی را دیدید۰ خوب شد!
جنبش روشنی و برادران هزاره را هم این فاشیست ها قسمی کوبیدند که آقای "قانون پوه" دانش صیییب از جایش تکان هم نخورد۰
بشرمید و برای آینده تان یاد بگیرید۰ پوقانه های استفاده شده۰

>>>   نتیجه معاینه ایشچی چطور شد مثبت است یا منفی؟؟

>>>   محمدگل مهمند وواعلاحضرت نادرشاه غدار در چهره ارگ نشینان دوبار زنده شده پلان های حکومت ناتمام شانن را بتمام میرسانند که قتل های زنجیره یی شخصیت های تاجیک انتحاری های سازمان یافته شده مصلحتی که منجر به قتل هزار ها کادر های جوان تاجیک(اکثریت شهدا)شده است شتهد ادعای من شده میتواند.محمدگل مهمند سرهای بزرگان شمالی را بریده دربین پطنوس های نقره یی به نادر خان تحفه روان میکرد امروز داعشی ها هم سر میبرند واز خون سیر نمیشوند.مردم هوشیار شوند.بااحترام عبید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است