لاف کرزی ازحاکمیت ملی، یک حرف پا در هوا است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۶/۱/۲۷ کد خبر: 131814 منبع: پرینت

تعداد بمب ها از روزی که کرزی توسط آمریکایی ها به افغانستان آمد شلیک شده است، به مراتب وحشتناک تر و ویرانگرتر از اتفاق ننگرهار است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، آصف آشنا، آگاه مسایل سیاسی در برنامه "محور" در خصوص اظهارات رییس جمهور پیشین مبنی بر خاین خواندن کسانیکه از حمله بر ننگرهار حمایت کرده اند گفت: این نتیجه میراثی است که جناب کرزی پس از دو دوره ریاست جمهوری برجای گذاشته است و وی در گماشتن آقای غنی، در مهندسی کودتای تقلب در انتخابات 93 و سرانجام سامانه نامشروع بنام حکومت وحدت نقش محوری داشته است و این حالت میراث فرصت هایی است که آقای غنی سکاندار این فرصت ها بوده است.

آشنا اضافه کرد: وقتی کرزی آنان را نادان خطاب می کند و نکوهش می کند، بحث این است، چیزی را که خود کاشته درو می کند. اراده مردم یک چیز بود و خواست سیاسی آقای کرزی چیز دیگری بود و امروز ایشان می گویند که اینها در راستای آرزومندی های من عمل نمی کنند.

این آگاه سیاسی، چیزی به نام داعش را در ننگرهار قبول ندارد و اظهار می دارد: این حمله در وضعیتی قرار گرفته که مجموعه ای از تروریست ها در اچین ننگرهار جابجا شده بودند. آنچه به عنوان گروه های تروریستی مانده است بخشی از آنها میراث خود همین آقای کرزی است. همانطور که سامانه حکومت وحدت ملی از وی بجا مانده است.

وی افزود: جریان های تروریستی میراث رییس جمهور پیشین است. فراموش نکنیم تعداد بمب ها از روزی که وی توسط آمریکایی ها به افغانستان آمد، به مراتب وحشتناک تر و ویرانگرتر از اتفاق ننگرهار است. خوب است که وی منصفانه و مبتنی بر واقعیت و منطق حرف بزند. در یک سرزمینی که هر از گاهی جان کری ها دست کرزی و غنی ها را بلند می کنند و خلاف اراده سیاسی مردم بر کرسی می نشانند و حکومتی خلاف اراده سیاسی مردم شکل می دهند، لاف زدن از حاکمیت ملی یک بحث پا در هوا است!

آشنا بیان کرد: اگر قرار باشد بحث انسان دوستی، منافع ملی و محاسبات کلان مطرح باشد، آقای کرزی اول محاسبه کند مجموعه بمب هاییی که در زمان خودش استفاده شده است واکنشش کجا بوده است؟ در ماجرای شیندند بیش از 130 نفر کشته شدند و در ارزگان یک مجلس عروسی به خون کشیده شد.

این آگاه سیاسی، در خصوص اینکه آقای کرزی جایگاه خود را در افکار عمومی محک می زند افزود: اگر قرار باشد جایگاه وی را در افکار عمومی محک بزنیم باید بگویم که وی نه جایگاه سیاسی و نه پایگاه سیاسی دارد و لاف می زند. اگر قرار باشد که وی یک چتر حمایتی برای طالب یا همان نیروهای آزادی بخش تعریف کند، وی متوجه باشد، عزتی را که در دوره ریاست جمهوری اش داشت را بر باد می دهد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
بمب ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   کـرزی گفته است : اگر باردیگر امریکا پدر بم هارا بالای ترورستان پرتاب کند من داخل ارگ انتحاری میکنم

>>>   امریکائی ها این جاسوس کاسه لیس شانرا وظیفه داده اند تا روسهارا بفریبد وپای شانرابه افغانستان بکشاند
ر

>>>   بله بخاطر بدست آوردن قدرت جنابعالی دوباره میخواهد تنظیم سازی نماید البته درین کار همراهانی نیز دارد.حرفهای امیر صاحب باواکنش آن مطابقت دارد.احمدی ازایران

>>>   بزرگترین اشتباه و حماقت همین خواهد بود که یک ( شاه شجاع) را سمبول آزادیخواهی و اشغال ستیزی بیگانگان در افغانستان قرار داد!
ٱقای کرزی یکی از سیاستمداران مکار، حراف و بسیار مزور میباشد!

>>>   دوستان را حرمت و احترام
شما چه فکر میکنید ؟
آیا امریکا در افغانستان شکست خورده و بخاطر فرار و اخراج قوای نظامی خود به این بهانه میخواهد غلام حلقه بگوش خود کرزی را بشکل دیگر در
افغانستان به قدرت برساند .
به نظر من این پروژه از سالها قبل در زمان کرزی شروع شده و برای کرزی ماموریت ضد امریکائی سپرده شده است تا این .... در چشم مردم خاک پاشیده و خود را به صفت یک شخصیت ضد امریکائی و ضد اشغالگری نمایش دهد و این بار بشکل یک ناجی و خدمتگار قلابی بر کرسی قدرت تکیه بزند .
این همه حرکات و گفتار کرزی و خود نمائی های وی قبل از انتخابات ریاست جمهوری جز نمائنگر فرار امریکا از افغانستان و به قدرت رساندن کرزی توسط امریکا چیزی دیگر نیست .
به هر طرزی که خواهی جامه بپوش
من ترا از طرزی خرامت میشناسمت
نشاط خرم

>>>   كرزى باز دٌم خود را شاهد كشيد.دُم هم از مكتب فرانكفورت، ديپارتمنت فلسفه يى چرخه گيرى

>>>   کرزی مانند دیگر پادشاهای پشتون همه .... خاک فروش و غلام خارجی هست . او فکر میکند زمان نادر غدار است که خاک را برچشم مردم زد و خود غلامی خارجی هارا کرد. حتمآ چراغ سبز از طرف روسها برایش آمده که اینطور سروصدا را انداخته است . در حالیکه او یک فرد هادی این کشور است چی حق دارد به کشورهای خارجی سفر های رسمی داشته با آنها ملاقات کند ؟ معلوم میشود پشت پرده کدام معامله دیگر در کار است خداوند اینها خاک و ناموس فروشان را تباه کند که دست از خیانت نمی بردارند.

>>>   پدر از بم بوش پشتيبانى كرد، پسر از بم ترامپ. واى از اين بچه هاى چك چكى .

>>>   ما همه، تاريخ زنده ي حكومت شما هستيم؛ از پتو و دستار ات در كنار سربازان امريكايى تا هدايت گرفتن ات از زلمي خليل زاد؛ از هم دردي ات با خانواده هاي سربازان آمريكايي تا رفتن ات به كمپ ديويد و اهداي مدال شجاعت به جورج بوش؛
همه را به ياد داريم.
لطفن به حافظه ي يك ملت توهين نكنيد كسيكه در كنار امريكايي ها و به زور ناتو و پول اروپا و أمريكا حكومت كرده باشد نمي تواند اكت هاي قهرمانانه ي ضد امريكايي نمايد.

>>>   Yaqoobie
همیشه رهبران مردم خود را به خاطر منافع شخصی خود قربانی کرده و از آنها همچو ابزار بخاطر رسیدن به قدرت استفاده نموده این مردم است که بازی۶ میخورند. ملیارد ها دالر را برادران ایشان به جیب زنده خانواده شان در آمریکا زنده گی میکند با آن هم بخاطر خاک زدن به چشم مردم چنین موضع گیری میکند

>>>   Nooruddin Bahir
متاسفانه آقای کرزی حتی در هنگام موی سفیدی هم نمی خواهد راست بگوید و بی شرمانه دروغ می گوید بر همگان معلوم است که کرزی به حمایت آمریکا به افغانستان آمد و به حمایت بوش بالاتر از یک دهه بالای گرده های درد مند این ملت پای مانده و حکم رانی کرد .

>>>   آيا اقاى صالح ديگر باور ندارد تار موى كرزى مشروعيت است؟ يا شان نزول پست فيس بوكى از زمان تا زمان فرق دارد؟ما از همان اغاز كرزى را پدر طالب لقب داده بوديم اما درد ما اين است كه چرا تيكه داران به نرخ روز نام ميخورند ؟

>>>   کرزی می گوید تا پنجاه سال دیگر درانجا زراعت و زندگی شده نمیتواند!!! ۀآیا دانش کرزی صاحب اینقدر در سطح پائین قراردارد؟؟؟ همین حالا سربازان افسران دران محل مصروف هستند آیا پیش از ین بم دران سمچ ها وغار ها برنج یا گندم زراغت شده بود که بعدا نمیشود؟؟ یا مقصد کرزی صاحب از کشت تریاک درغارها است؟؟ درجاپان کهدو بم اتم پرتاب شد حالا زراعت وزندگی میشود دران غار های اچین که مواد انفجاری عادی پرتاب شده دوباره زراغت و بودباش مردم ممکن نیست؟؟

>>>   كرزي زنده كننده طالبان وادامه دهنده جنگ درافغانستان و تشويق كننده انتحار يون و قاتلين مردم بيگناه افغانستان است مردم احمق نيستند كه جنايت ها و خيانت هاي كرزي را ندانند . مردم افغانستان كرزي را باني تزوير و خيانت در انتخابات و عامل كشتار و بربادي افغانستان مي دانند

>>>   البته کرزی نزد مردم دانا، عامل تمام بدبختی هاست ؛
اما، برای احمق ها، کرزی هنوز هم یک شخصیت ملی است.

>>>   خائن کسی که از این حمله حمایت نکند.

>>>   تونل های داعش در افغانستان توسط بمب مادر منفجر شد
تونل اول ۶۰داعش کشته شد تونل دویم ۳۰ داعش کشته شد
تونل سویم ۰ا داعش کشته شد تونل چهارم فقط ۱ داعشی بود که کشته نشد
خبر نگارا میگوید که اسمی این داعشی حامید کرزی میباشد
جاغوری

>>>   این کرزی بچه بوش هست مگه همین بوش ریس جمهورپیشین امریکاه کرزی به چوکی نه نشوند خوب چرا این دیگه سیاست کرزی هست که اشاره میکند که من امریکاه راه از خاک افغانستان بیرون میکنم اگر اینو نگه خوب جواب اون جنایتکاران کودک کوش طالبان چجوری بده خوب اینه سیاست اقای کرزی هست دوستان

>>>   ها‌ها ها‌ها ها‌ها بخوانید :
خاطره ای از کرزی...
یک روز فهمی هویدی خبر نگار مشهور عربی کابل آمده بود و می خواست با آقای حامد کرزی مصاحبه ای داشته باشد.
بعد از چند روز انتظار دفتر آقای کرزی به آقای فهمی هویدی وقت ملاقات داد. آقای هویدی به من تماس گرفت و خواهش کرد که او را در این مصاحبه همراهی کنم و من هم قبول کردم.
رفتیم نزد آقای کرزی و در قصر با ایشان مصاحبه نمودیم. بعضی از سوالها را من ترتیب دادم و بعضی را هم آقای هویدی.
از بین همه سوالها این سوال آقای هویدی بسیار جالب بود که البته جواب آقای کرزی جالب تر از سوال بود.
آقای هویدی سوال نمودند که، آقای کرزی، فرق بین شما و ببرک کارمل چیست، او سوار بر تانکهای روس وارد کابل شد و شما سوار بر تانک های امریکا وارد کابل شدید؟
آقای کرزی با همان شور و شوقی که در تلوزیونها صحبت می کند خود را به جلو چوکی پیش کشید و در حالیکه دست اش را بلند کرده و پنجه ی شهادت اش را بالا گرفته بود و از طرفی به طرفی تکان می داد گفت ... نه نه نه... امریکا مرا به کابل نیاورده بلکه من امریکا را به کابل آورده ام... پنج سال من بر دروازه های کاخ سفید در می زدم الحمد لله امروز باز شد...
از صفحهٔ ( حشمت مصلح )

>>>   Nematollah Torkany
خیلی زیبا: وقتی به ترینکوت ارزگان از چرخبال امریکایی بیرون شد مردم افغانستان را خطاب قرار داده گفت: من از ترینکوت پای تخت ارزگان به شما سلام میگویم...!

>>>   کرزی از همان چشم پاره هایش است که وقتی دوباره بر سر پاهایش ایستاد میگوید من نبودم تو بودی.

>>>   کرزی و خلیلزی دو عامل منطق قبیلوی بودند که بهترین فرصتی را که کشور برای آباد شدن و مردم سالار شدن بدست آورده بود، فدای اهداف قومی و قبیلوی، و فدای برادران ناراضی خود نمودند۰ این گروه سالها منافع علیای کشور را فدای منافع قوم و قبیله خود کرده اند۰
با آن همه کمک و پول جهانی افغانستان میتوانست یک کشور آرام شود ولی امروز تحت اداره کرزی آن همه امکانات هم حیف شدو کشور هم هنوز یک خرابه وحشناکی بیش نیست۰

>>>   کرزی خاین ملی است 7000 طالب را از حبس رها کرد که تا امروز مردم بیگناه مارا بنام طالب و داعش کشته و میکشد پول های امریکا را خود و فامیش دزدی کرد و میدان را برای دزدان شغالی ساخت این کار را فهمیده کرد و برای طالبان کرد و طالب پرست بود و است بمب بزرگ که امریکا بالای ننکرهار انداخت کرزی انر ا محکوم کرد زیرا برادران طالب و داعش اش را کشت و ارامی که در اینده به امید خداوند خواهد ام برای کرزی خاین ملی خطر حیاتی دارد که هم خودش و دزدان فامیل اش به دار اویخته خواهد شد
بصیر نظری

>>>   کرزی را لاف کشته ما را مفلسی

>>>   بازنگویدکه پشتونها بی غیرت اس حداقل یک صدای
خورابلندکردند

>>>   حامد کرزی مرد عمل نبوده بلکه یک مار باز است نامبرده عمر 13 ساله ریاست جمهوری اش را به عنوان یک مداری سپری نمود و بدون کدام دست آوردی به راه خود رفت ....

>>>   کرزی یک آدم ...دروغگو،حرف شب اش با حرف صبح اش مطابقت نداشت.یک شخص قومگرا وساده ...بود.با برادر خواندن گروه طالبان وترورستان وادامه خشونت از طرف برادر طالب اش،حیف ومیل پول های جامعه بین امللی لکه ننگین را در تاریخ افغانستان کمائی کرد.حالا این حکومت را به خیانت ملی متهم میکند که امریکا بالای ولسوالی اچین چرابزرگترین بمب را استعمال کرد.در حالیکه مردم مظلوم اچین وولسوالی های همجوار آن از این عمل دولت اظهار خوشی ورضایت دارند.و به صد ها نفر را سر بریدند.واکنون تعداد زیاد مردم بیگناه ننگرهار در سلول های این گروه وحشی بسر میبرند.انتحاری های اخیر در کابل،کابل بانک ننگرهار و400 بستر از جنایات اخیر این گروه وحشی وحیوان صفت است .وکرزئ این حامی جنایتکاران حالت سکوت اختیار میکرد.وپاکستان که روزانه مناطق سرحدی کشور را موشکباران میکندکرزئ کر است.کرزی به نظرمن ...تداوی گرفته شود.وپیشنهاد میکنم که در خانه اش نظر بند شود.چراگپ های ضدونقیص میزند.وبه سیاست خارجی کشور لطمه وارد میکند واعتبار افغانستان را نزد جامعه جهانی خراب میکند.
م.م.ن کابل

>>>   موشک پشک را از داخل غار اخطار می کند اگر از غار بیرون شود لقمه پشک را پوره نخواهد کرد ههههههههههههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است