جلوی داعش باید در پاکستان گرفته شود نه در ننگرهار
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۵۳    ۱۳۹۶/۱/۲۶ کد خبر: 131767 منبع: پرینت

استعمال بمب در ننگرهار نشان داد که ناتو و آمریکا منافع خود را در افغانستان دنبال می کنند نه منافع مردم را.
به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)،نادر بلوچ، عضو مجلس سنای کشور در خصوص حمله آمریکا به ننگرهار گفت: استعمال بمب نشان داد که ناتو و آمریکا منافع خود را در افغانستان دنبال می کنند نه منافع مردم را. چرا که منافع مردم ایجاب می کرد که امروز جایی که تروریزم تمویل و تجهیز و به افغانستان فرستاده می شود هدف واقع شود. آمریکا این مسایل را درک می کند باید از امکانات دیگری که این لانه ها را می خشکاند استفاده می کرد تا امروز با اچین، هلمند و فاریاب و بغلان مشکل نمی داشتیم.

این سناتور، در خصوص هدف از حمله آمریکا به ننگرهار اظهار می کرد: حقیقت این است که تا هنوز به نام داعش کسی در افغانستان وجود ندارد. حضور داعش بازی ای است که به خورد ما داده شده است. پاکستان ملیشه های خود را به نام داعش به افغانستان می فرستد و آنان همان کارهایی که داعش در سوریه و عراق می کنند را در افغانستان انجام می دهند. پاکستان پس از فشارهای سیاسی، اقتصادی و منطقه ای ابتکار عمل را به دست گرفت و ملیشه های خود را به نام و لباس داعش وارد صحنه کرد و توانست یک اجماع قوی را از روسیه، چین و ایران را بخاطر خطر داعش با خود همراه کند.

بلوچ بیان کرد: امروز این ملیشه های پاکستانی در مقابل نیروهای امنیتی و بین المللی ایستادگی کرده اند و تا اندازه ای هم دست بالا را نسبت به نیروهای امنیتی دارند و به دنبال جلب متحدین جدید نیز تلاش می کنند.

عضو مجلس سنای کشور استعمال بمب در اچین را به نفع افغانستان و منطقه نمی داند و اظهار می کند: روشن است که تا زمانیکه جلوی استخبارات پاکستان گرفته نشود، هر آن بمبی که در آمریکا ساخته شود و در افغانستان به نمایش گذاشته شود، بیهوده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بمب آمریکا
داعش ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   پاکستانی ها باید خوب بدانند که سر جنگ در افغانستان سفید شده و این جنگ آخرین نفسش را می کشد اما این جنگ خانمانسوز در کشور پاکستان در حال تولد شدن است و با گذشت هر روز دامن گیر مردم آن خواهد شد و به خاک و خون خواهند نشست مردم ما به هر اندازه ایکه جاهل هم بودند در یافتند قواره خوب و بد وطنپرست و وطنفروش صادق و چال باز چیست دیگر به فریب کسی نمی روند......

>>>   آب را از بالا باید بست نه از پایین اگر از بالا بسته نشور در پایین تا هر کجا خواهد رفت ....

>>>   آقای بلوچ خوب فرمودی مگر تاسف دراین است که گوش شنوانیست ورنه سخنان جناب شما را 35 سال پیش هم ازطرف دولت پرچمی ها نیزبرای این اشراربی فرهنگ گفته شده بود که پاکستان دشمن است فریب نخورید افسوس که گوش شنوا نبود در پی کلدار از ناموس خود هم برای پاکستانی ها دریغ نکردند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است