کودکان شنوایی خود را در ننگرهار از دست داده اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۳    ۱۳۹۶/۱/۲۶ کد خبر: 131742 منبع: پرینت

به دنبال پرتاب بمب مادر غیر هسته ای آمریکا در ولسوالی اچین ننگرهار، برخی کودکان شنوایی شان را به طور موقت از دست دادند.

به نقل از طلوع، باشندگان روستای شدل در یک کیلومتری ولسوالی اچین ننگرهار می گویند که در اثر صدای وحشتناک و نیرومندی که بمب از خود بجای گذاشت برخی از کودکان شان شنوایی شان را به طور موقت از دست داده اند یا صدا ها را بگونه درست نمی شوند.

در هنگام پرتاب بمب در ولسوالی اچین، صدای نیرومند و وحشتناکی در دره مومند، روستای اسدخیل و شدل پیچیده شده است.

این درحالی است که مقام های امنیتی ولایت ننگرهار می گویند که در این حمله به غیرنظامیان آسیبی نرسیده است چرا که آنان پبیش از حمله بزرگ از خانه های شان را در دره مومند و روستای اسد خیل ترک کرده بودند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بمب آمریکا
ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   آیا اهالی و کودکان اچین نیز قبل از پرتاب بمب روستای شانرا ترک کردند، یا همه قربانی 32 تن داعش و آزمایش سلاح های جدید امریکائی شدند؟

>>>   منتظرم که کدام یک از رسانه های به اصطلاح آزاد در رابطه با تلفات مردم ملکی در روستای اچین می نویسند.

>>>   جنگ با کله و سیاست نی جنگ اجولانه با تفنگ در مقابل مادر بمب بیش از 9 متر طول و 7 تن وزن منتظر کشتار کودکان نی بلکه تمام اعضای فامیل و تخریب مملکت تان باشید.......

>>>   بعد از انفجار بمب مزدوران أمريكا عاجل أعلام نمودند كه هي غير نظامى كشته نشده اين دروغكوى ها جطور در جند دقيقه دانستند كه هيج غير نظامى كشته نشده هر بي جاره كه كشته شد نام داعش را به سر أن كذاشتند .

>>>   اکنون افغانستان پوستینی است که اشپش در آن فراوان و جان مردم را به خوردن شروع کرده است برای از نین بردن این جاندار یا از ملتین استفاده شود و یا پوستین در داده شود انتخاب شما دوستان.....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است