خوشحالی ترامپ از پرتاب بزرگترین بمب در ننگرهار
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۱    ۱۳۹۶/۱/۲۵ کد خبر: 131707 منبع: پرینت

دونالد ترامپ در اظهاراتی عجیب درباره استفاده از بزرگترین بمب غیرهسته ای جهان در یک کشور اشغال شده و فاقد نیروی نظامی موثر، گفت: من به اعضای ارتش افتخار می کنم. ما شاهد یک اقدام موفقیت آمیز دیگر بودیم. ما به اعضای ارتش ما افتخار می کنیم. من همچنین به افرادی که در این اتاق هستند، افتخار می کنم. ما به ارتش خود و این اقدام موفقیت آمیز آنها افتخار می کنیم. این یک اقدام موفقیت آمیز دیگر بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا شما فرمان استفاده از این بمب را دادید؛ افزود: همه افراد می دانند که چه روی داد. آنچه من انجام دادم این بود که این اجازه را به ارتشم دادم. ما بهترین ارتش دنیا را داریم و آنها مثل همیشه کار خود را انجام دادند. ما اجازه کامل را به آنها دادیم و آنها با قاطعیت این کار را انجام دادند و حقیقتا آنها موفق بوده اند.

ترامپ که از فرط خوشحالی گویی یکی از بزرگترین ارتش های دنیا را شکست داده، ادامه داد: اگر شما به آنچه در هشت هفته گذشته انجام شده، توجه داشته باشید و آن را با هشت سال گذشته مقایسه کنید، شما شاهد تفاوت فاحشی خواهید بود. ما فرماندهان قابلی در ارتش داریم. ما یک ارتش توانا داریم.ما به آنها افتخار می کنیم. این یک ماموریت موفقیت آمیز دیگر بود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
بمب ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   تنها میخواستند که بمب خود را ازمایش کند داعش بهانه بود .
حبیب الله یوسف زی

>>>   Hamid
داعش افسانه ای بیش نیست. حتی طالب هم نام مستعار امریکایی ها و دست نشاندگانِ تکنوکرات شان است.

>>>   در اثر پرتاپِ بزرگترين بامب غير هستوي امريكايى در ننگرهار چند «داعشي» كشته شد؟
از نهادهاي امنيتي مي پرسم.

>>>   Mohammad
اونهاي كه خود را شهر وند درجه يك ميگفتند وبه ديگران حق صحبت نميدادند وميگفتند رييس جمهور بايد شهر وند درجه اول باشد خوش بختانه امروز رييس جمهور هم شهر وند درجه اول است وزيردفاع رييس امنيت ومضاياي حكومت شهر وند اول تا بوده همين طور بوده تمام راكت هاي اسكارت نجيب ووزير دفاع اش جنرال تني بر سر پشتون ها زدند وامروز هم در صفحات اجتماعي بري بخاطر كه از شهر وندان درجه اول بودند نه اينكه محاكمه نميشوند از اونها قهر مان هم ميسازند
اي شهر وند درجه اول از خيانت دست بكش و بيدار شو

>>>   اینجا افغاسنان است آزمایشگاه بم های امریکایی ،
و.... بر روی کسانیکه موافقتنامه ننگین را امضاء نمودند امروز مرز بوم ما جولانگاه اشغالگران امریکایی است

>>>   جلیل تجلیل
افغانستان پس از انجام حمله خبرشده و چیزی نمی داند

>>>   مه فکر نکنم.که بینی یک داعشی خون شده باشد

>>>   توريالي رها
بدون شک ،طالبان داعش فرزندان سکه و نا سکه امریکایی های اند ، این فقط یک سناریو که ابعاد دلخراش آن از ملت بیچاره ما قربانی میگرد در سایه شوم حکومت لعنت مولی

>>>   Sharifi
در حقیقت جای که بم پرتاب شده است هیچ مخفیگاهی از داعش دیده نمیشود. و هیچ گاه پدر پسران را نابود نمیسازد. الی اگر بد هم باشد در حقیقت یک آزمایش موشکی بود. با همکاری دولت دست نشانده

>>>   Sadat
هدف پرتاب اين بمب داعش نه بلكه ترساندن ايران، كره شمالي و روسيه است. افغانستان فقط آزمايشگاه صلاح امپرياليزم خونخوار امريكاست. همه ميدانند كه داعش، طالب، القاعدة و بوكوحرام و غيره گروه هاي تروريستي همه ساخته دست امريكاست

>>>   Hamidullah Hamid
داعش افسانه ای بیش نیست. حتی طالب هم نام مستعار امریکایی ها و دست نشاندگانِ تکنوکرات شان است.

>>>   Karimi
هههههههههههههه مه باور دارم که در وقت پرتاپ این بمب آمریکایی ها حتی ریس جمهور و ریس اجراییه را هم در جریان قرار نداده چه برسد به نیرو های امنیتی که رقم تلفات را بیان کنند هههههههههههههه

>>>   بمب ۱۶ میلیون دالری برای کشتن ۳۶ داعشی!
برای هر داعش حدودا نیم میلیون دالر.

>>>   Haroon Amirzada
اگر بزرگ ترین بمب اتمی هم در افعانستان استعمال شود، تروریزم شکست نمی خورد تا زمانیکه:
۱) رهبران در ارگ کابل که قدرت، ثروت و آرمانهای قومی خود را در تروریزم جستجو می کنند از قدرت کنار زده نشوند.
۲) سیاست منطقوی و جهانی بازی با کارت تروریزم کنار گذاشته نشود و مبارزه قاطعانه با افکار، خواستگاه اجتماعی، منابع تمویل اقتصادی و حامیان سیاسی آنان صورت نگیرد.

>>>   Salam
بياد دارم وقتى امريكاى ها افغانستان را اشغال كردند و حكومت دست نشانده خود را بر آن حاكم ساختند، اكثريت نخبه هاى سياسى افغانستان به جز دكتر پدرام و يارانش اين را جشن گرفتند و ما پيش بينى كرديم كه آينده بد تر خواهد شد، اما دكتر پدرام و يارانش در آن زمان تحت ضربات شلاق و تازيانه يى ذوق زده ها قرار گرفتند.
درست زمانى كه توافق نامه يى امنيتى ميان را دلقك هاى امريكاى ها امضا كردند و به پارلمان آمد ، جز دكتر پدرام و چند تن محدود ديگر تمام اعضاى پارلمان چه اسلام گرا و چه سكولار و نخبگان درون و بيرون حاكميت مشتقانه كارت هاى سبز بلند كردند و مهر تائيد گذاشتند و چنان ذوق زده شده بودند كه گوى رحمت خدا باريده باشد. ما در همان زمان هم هشدار داده بوديم كه امريكاى ها دنبال بحث هاى ديگر اند و افغانستان جز قربانى آن نيست ، اكنون واقعيت ها آشكار مى شوند اما كو وجدانى كه خود را ملامت كند.

>>>   عمر راوی
حلقه های مسلط در انگلیس و امریکا و پاکستان، همچنان دولت پوشالی پشتونیستی افغانستان ، با طالب - داعش - گلبدینی و غیره ، دشمنی ندارند و در این شانزده سال ، غیر از جنگ های زرگری و نمایشی، برای سرکوب واقعی دهشت افگنان هیچ کار اساسی نکرده اند. بلکه دولت های مذکور در پیدایش، گسترش و نیرومند ساختن طالب- داعش - گلبدینی و استمرار این وضعیت در افغانستان نقش اصلی داشته اند. این گپ ساده را خیلی مردم می فهمند. اما حیرانم به اینکه برخی از مکتب رفته ها و درس خوانده های ما نشسته اند و هی سفسطه می بافند و میخواهند برعکس این واقعیت را ثابت سازند. پیچیده گی سیاست امریکا و انگلیس و دیگران در کشور های وابسته و زیر سلطه شان، خیلی از این به اصطلاح " کارشناسان " وطنی ما را گنس و گیچ ساخته است .

>>>   اهداف أمريكا وغرب ويراني كشور هاى اسلامى مى بأشد نه تروريزم ساخت خود شان زيرا خوب به خاطرم است كه جورج بوش بعد نهم سبتمبر كفت كه ما از كشور هاى اسلامى قصاص مى كيريم . بأيد مردم ما با هم اتحاد نموده وبر ضد إشعالكران و مز دوران أنها قيام نمايند بيش از انكه كشور ما به سوريا ثانى مبدل شود .

>>>   بايد از خوشحالى يك اتن ميكرد همراهى غنى وعبدالله ٠

>>>   ما هم افتخار میکنیم همیشه اینگونه و وبزرگتر ازین را استعمال کنند زنده باد ترامپ !
ر

>>>   بوش بعد از نهم سپتمبر گفت: جنگ صلیبی
آغاز شد!

>>>   بوش بعد از نهم سپتمبر گفت: جنگ صلیبی
آغاز شد!

>>>   پرتاب این بمب جنایات چارصد بستر را ماستمالی میکند.

>>>   عبداله جهادی و غنی تکنوکرات به نمایندگی از جهادیها و تکنوکراتها شما هم مانند ترامپ خوشحالی کنید!! ..ها که از .. عقب بمانند گوشهایشان از بریدن است!!!

>>>   مادر بمب ها را باید بالای مادر و پدر تروریست ها که در ارگ کابل و اسلام آباد باز تولید می کنند استفاده کنید. باور کنید که برای همیش از شرر تروریزم رها میشوید.

>>>   اي كار ر بايد با اجازه مردم افغانستان ميكدن اى كشور بي صاحب اس هر كس هر چي خواست ميكنه

>>>   Arianfar
از غرائب روزگار یکی هم این که هر باری که آمریکایی ها مواضع طالبان را در هم می کوبند، فریاد آقای کرزی به آسمان ها بلند می شود. اما باری ندیدیم که ایشان به نکوهش جنایات طالبان بپردازند.
از لغزش های نابخشودنی کرزی یکی همین بود که نگذاشت طالبان ریشه کن شوند.

>>>   از لوی افغانستان تا لوی لابراتوار
حلقه کرزی شکایت دارند که امریکا افغانستان را به آزمایشگاه سلاح های خود تبدیل کرده است!!
خب، وقتی شما ها از ساختن "مدرسه احمق سازی" پنجصد میلیون دالری عربستان سخت استقبال میکنید و بالای یک کشور اتمی دعوی ارضی میکنید و .... "لوی افغانستان" هر روز نشخوار میکنید، مگر تبدیل شدن به آزمایشگاه شاخ و دم دارد؟!
همینکه بسان موشها ارزش "آزمایشگاه" را هم دارید هنوز بسیار است! وقتی "مدرسه احمق سازی" به ثمر برسد، چه خواهی کرد !!

>>>   Rasoul Omid
در پاسخ به عكس العمل نامردانه، نابخردانه، تروريست پرورانه حامد كرزى مبنى بر مُردار شدن ترورستان در اثر پرتاب مادر بمب، فقط كوتاه بايد گفت:
دمت گرم دونالد ترامپ ، تشكر از آنهائيكه به ترامپ راى داديد.

>>>   نه طالب نه داعش نه آمریکا نه شوروی فقط حکومت اعتدالی که همه زیر پرچم آن احساس غرور کنند .
طالبها دست پرورده ی آمریکا بودند و هستند و داعش هم زیر پرچم آمریکا در عراق رشد کرد و در آنجا نابود شد حالا آمده شکست عراق را در افغانیستان جبران کند چرا خودمان را بازی بدهیم نه شرق به فکر ماست و نه غرب ،ما باید یاد بگیریم که خود را در میان این ابرقدرتهای خونخوار فقط زنده نگاه داریم چون در 250 سال گذشته غیر از مورد استعمال شده چیزی بیشتر نبوده ایم ،چند بار انگلیس آمد یک بار شوروی حالا آمریکا در جولان دادن قدرت خود بر سر مردم ، و بهتر بگوئیم حالا شده ایم مرکز قدرت نمایی شرق و غرب ،همه به نوعی وابسته هستیم ولی با تمام بی عقلی خود را انسانهای مسلمان مترقی پر از اهداف جهانی میدانیم .
احمد نوید راستا

>>>   شما نامرد بیش نیستید و این هایکه بعنوان ریس جمهور کاغز پیچ به ما روان میکنید و بعد از ختم دوره پیداگری شان غیرتی میشوند مانند خودت لوده بیش نیستند. داعش و طالب اطفال خودت هستن و به دول ات رقص و اتن میکنند. تو به کشوری که مردم آن حوصله زندگی کردن را ندارد داعش فرستادی و امروز بمب مارد خودت را اینجا انداختی جای افتخار نه بلکه جای شرم است بتو و تمام امریکا هیان. هم داعش تولید میکنید و هم به بهانه داعش و طالب بمب های خود را امتحان. شرم است بتو نه برغنی چون غنی مرد نیست
بدخشانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است