حکومت مسیر سقوط را در پیش گرفته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۶    ۱۳۹۶/۱/۲۴ کد خبر: 131691 منبع: پرینت

حکومت وحدت ملی فاقد روحیه ملی است که مسیر سقوط را در پیش گرفته است.

ترشتوال سخنگوی شورای حراست و ثبات افغانستان می گوید که فساد گسترده اداری، سیاسی و اختلافات میان سران حکومت وحدت ملی همچون موریانه حکومت را از درون از هم می پاشد.

سخنگوی شورای حراست و ثبات می گوید که یک مجموعه مشخص تمامی تعیینات افراد، قراردادهای اقتصادی و تدارکاتی را در دست دارند. استخدام های شبکه ای، وارداتی، مهندسی شده و مبتنی بر سیاست تسویه سیاسی است، حال آنکه گذشته افغانستان نشان داده است که انحصار طلبی، وفاق طلبی و سیاست حذف محکوم به شکست است.

این شورا معتقد است که اشتباهات حکومت در حوزه خارجی باعث شده است که متحدین دیروز امنیتی افغانستان به متحدین مخالفان مسلح بدل شوند و متحدان استراتژیک با دشمنان فعلی مذاکراتشان در جریان باشد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترشتوال
حراست و ثبات
نظرات بینندگان:

>>>   اگر برای این بدبخت یک ریاستی داده می شد، چنین چیزی بر زبان نمی آورد.

>>>   همی سیاف چه شد؟؟؟!!!

>>>   برای شان بگوید اگر یک عریضه به زبان پشتو بدون اضافه نمودن کلمات دری انگلیسی عربی و اردو نوشته نمودید بعدا این کشور از شما باشد.

>>>   فدا محمد تورانیان
مرز دیورند و این ادعای پوچ اتک اتک را تمام کنیم ، هویت ها را حفظ کنیم ، نظام را تغییر بدهیم ، تریاک و چرس را قدر نیاز تولید کنیم ، حقیقت های تاریخی را بازگو و باز نویس کنیم تا فاشیزم بداند که گپ از چه قرار است ووووو خیلی های دیگر را شما بگویید که چه کنیم تا صلح بیاید؟

>>>   اتمر: "براساس امر خاص رييس جمهور غنى، ننگرهار را از داعش ( طالب)پاك مى كنيم".
و روان شان ميكنند شمال تا همان تعادل وعده داده شده عملى گردد. امنيت هم براى شهروندان درجه بندى ميشود ، بايد امر خاص داشته باشيد تا امنيت تان تأمين شود.

>>>   Salam
در راس استان كهندژ چرا بايد و حتمن يك پشتون باشد ! مگر يك هزاره ، ، ازبيك ، تاجيك و يا ......نمى تواند استاندار باشد ، راز اين گزينه يى جبرى در چيست ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است