شورای علما، علمای پاکستان را به مناقشه فراخواند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۱    ۱۳۹۶/۱/۲۴ کد خبر: 131685 منبع: پرینت

شورای علمای افغانستان به شدت از علمای پاکستانی به ویژه مولانا فضل الرحمان که جنگ در افغانستان را روا می دانند، انتقاد کرد و به تمام علمای پاکستانی در پیوند با حرام بودن جنگ در افغانستان چلنج داد و آنان را به مناقشه فراخواند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، حلیمی، سخنگوی شورای علمای افغانستان امروز پنجشنبه 24 حمل در کنفرانس خبری در خصوص ماهیت گروه طالبان چه هست گفت: هرکس که بر ضد ملت مسلمان و مجاهد افغانستان، تفنگ بردارد و جنگ کند تروریست است.

حلیمی بیان کرد: کسیکه به مردم کشور وفا نداشته باشد و مردم بیگناه را می کشد تروریست است، همچنان که داعش یک گروه تروریستی تکفیری است و دفاع در برابر آنان بر ما واجب است.

وی، در خصوص گفته ها از مناقشه علمای کشور با فضل الرحمان گفت: ما از فضل الرحمان مناقشه نخواسته ایم چرا که وی یک شخصیت فقهی و علمی نیست. ما از علمایی که از خدا می ترسند و در پاکستان هستند از آنان خواسته ایم که در مناقشه با ما حاضر شوند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای علما
فضل الرحمان
نظرات بینندگان:

>>>   یه نظر من شو رای علما ی ما هم دالر گرفته اند از غرب

>>>   درپاکستان عالم دین وجود نئدارد آنها اعضای آی اس آی هستندکه مصروف رقاصه ها وجاسوسی تجارت دینی می باشند
ر

>>>   علما ی افغا نستا ن هم دالر گرفته از امریکا زیرا وی هم پیشتبا نی از نیروهای خا رجی می کند مو لو ی قیا م الدین هم از جمله همکار کفا ر است به عو ض اینکه بگو ید که کفار هچ گای دوست مسلما ن نمی شود
افسو س یه این رقم مسلما نان کفر نما

>>>   علمای افغا نستا ن هم از خا رجی ها دفا ع می کند من حیران به این مسلما ی علمای افغا نستا ن هستم شما فکر کنید امریکا یزرگترین بم را در کشور ما پرتا پ می کند و ما اورا استقبا ل می کنیم داعش از کجا شد همین خود امریکا داعش را بو جو د اورد

>>>   فضل ارحمان پاکستانی یکتن از اشخاص فعال و با قدرت ای اس ای پاکستان و حامی طالبان ترورست و دیگر ترورستان است اول اینکه فضل الرحمان نه عام دین است ونه اینکه به اجتهاد رسیده که فتوای ان طرف قبول علما واقع گردد و علاوتا این عضو فعال استخبارات پاکستان دشمن افغانستان و تمویل کننده تمام مصارف جنگی طالبان ترورست و شبکه حقانی و دیگر ترورستان فعال در افغانستان است مزید بران هدف پاکستان واستخبارات و نظامیان پاکستان تخریب و دوام جنگ در کشور ماست ویک حکومت دست نشانده پاکستان یکی از اهداف انها است پس به این اساس فتوای فضل ارحمان (فضلوی پوده) مانند باد ...است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است