انفجار در مقابل درب ورودی اداره امور ریاست جمهوری
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۳۷    ۱۳۹۶/۱/۲۳ کد خبر: 131644 منبع: پرینت

انفجار در مقابل درب ورودی اداره امور ریاست جمهوری در کابل تعدادی کشته و زخمی برجای گذاشت.

شاهدان عینی می گویند که حوالى ساعت ٤ عصر امروز حمله کننده انتحاری مواد انفجاری همراه خود را در مقابل درب ورودی اداره امور ریاست جمهوری منفجر کرد که بر اثر این انفجار مهیب تعداد 12 تن کشته و حدود 20 تن دیگر زخمی شده اند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انفجار کابل
اداره امور
نظرات بینندگان:

>>>   بيغيرت ها مردم عوام و عسكر غريب را ميكشند، بايد در دفتر غني، وزير دفاع، أتمر لنگ، ستانكزي بي پدر خود را انفجار دهند، كه مردم إز شر اين مزدور ها خلاص شوند.

>>>   خدا میدانه از ع غ نباشد
مصطفی ازهرات

>>>   Najib Salam
كشور را همين اكنون مجموعه يى از فاشيست ترين و عقده مند ترين افراد از حزب دموكراتيك خلق و افغان مليتى ها رهبرى مى كنند و پروژه تطبيق دوهمه سقاوى را هدف قرار داده اند.
مجاهدين شكمبو مصروف زر اندوزى ، عياشى ، ساختن قصر ها ، و بلند منزل ها ، وگرفتن زن هاى جوان اند و چنان سر به آخور برده اند و غرق اند كه خواندن كلمه هم يادشان رفته است.

>>>   شما خود قضاوت کنید در شرق افغانستان .در غرب افغانستان ودر مرکز یعنی کابل زخمی چه میگزردو امنیت چطور است اکر این دولت وحشت مءسول این وضع است خو خداوند لعنت شان کند واگر مسول نیستند پس چرا خود را با این حلقه های غلامی در ارگها میخ کوب کردن ونمیخوهند از چوکی مفت خوری پاین بیایند چه غیرت افغانی روزانه صد ها فامیل در گلم غم مینیشبند و این غلامان .......

>>>   مثلن چه كسي ميتواند عبدالمالك كارمند محافظت رجال برجسته ي دولتي را با شليك گلوله در نزديكي ارگ و سپيددار به شهادت برساند ؟
و در حاليكه گلوله به گردنش اصابت كرده، چرا دولت به خانواده وي فشار وارد كرده است كه علت مرگش را "بيماري" اعلام كنند ؟

>>>   اگر همین سوال منو جواب بدهی.؟
چرا تنها پشتون ها . طالب میشن. داش میشن . وهابی میشن . و مملکت ها هم همین مردم را بر حاسوسی انتخاب میکنند

>>>   اگر افغانان خود را تكان ندهند و جلوً وهابي ها را در أفغانستان نگيرند ، كشور شان به نام دين و سنت به همين وحشت در خواهد آمد.
اي مردم مسلمان كشورم : من ازين دنيا رفتني هستم و اما شما را هشدار مي دهم كه بزرگترين دشمن شما و فرهنگ و تاريخ شما وهابي هاست.
فريد يونس

>>>   مجهول نمودن رد پای شیطان ...!
---------------------------------
سابقا میگفتند : " الابلا ، درگردن ملآ...". حالا قرار به این شده است هرجنایتی که چه ازطرف برادران ناراضی ارگ (طالب) وچه هم ازطرف شورای امنیت دراین کشور رخ بدهد.. ، بقول معروف خسته به پای داعش بدبخت می شکنند ، سردمداران اداره" شورایی ناامن " همه را به گردن داعش می اندازنند. باورم اینست که داعش ممکن است ازمردن خود خبر بوده باشد ولی از این انتهار و انفجارات دراین منطقه هرگز.

>>>   دقیقن مه فکر میکنم بازی های در راه است و قاعده بازی در جهان و درمنطقه تغییر کرده و برائت دادن طالبان بخاطریست که میخواهند در اینده نزدیک طالبان را مانند گلبدین شامل قدرت سیاسی بسازند. از همین اکنون ذهنیت ها را برای پذیرش طالبان در کشور اماده می سازند . البته قاعده بازی وقتی تغییر کرد که روس ها توجه بالای طالبان کردند و با طالبان داخل معامله شد .

>>>   خبر فوری:
جزییات بیشتر از حمله لباس شخصی ها و قهرمانان سانسور دولتی به خبرنگاران: سه نفر که ما عکسهایشان را در دست داریم به خبرنگارها یورش برده و عکس هایشان را به زور پاک کرده اند و تهدید کرده اند که اگر کارت کمره خود را به آنها ندهند آنها را ولچک یا دستبند زده و با خود می برند. همین دو قهرمان سانسور و دستمالکشان حکومتی کست ویدیویی تلویزیون نور را نیز شکسته اند. سربازان اردوی ملی به خبرنگاران گفته اند که آن سه ماموران گارد ریاست جمهوری می باشند. دفتر سخنگوی با رد این موضوع که آنها از گارد ریاست جمهوری بوده اند. به آقای نجیب دانش سرپرست سخنگوی وزارت داخله که زنگ زدم اصلن نمی دانست که چگونه توجیه کند و بدون تفاهمی تلفن را قطع کردیم. به هر حال من عکس آن سه نفر را در اختیار دارم و در صورت بی توجهی دولت به این عمل زشت و غیرقانونی و تهدید خبرنگاران آن را به عنوان شواهد ادعای خبرنگاران می توام در اختیار مقامات قضایی و اتحادیه های ملی و بین المللی دفاع از حقوق خبرنگاران قرار خواهم داد.

>>>   پایگاه داعش در عراق و سوریه در حال نابودی است، در حال که، در افغانستان هر حادثه را به ایشان نسبت میدهند. شاید میخواهند طالبان را تبرئه کنند.

>>>   داعش همان طالب است

>>>   حا ل امریکا شا ور خو د را به افغا نستا ن روان می کند که گویا داعش در افغا نستا ن است به تعقیب ان نیروهای خو د را به افغا نستا ن روان می کنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است