ایتلاف سیاسی کچالوها طی یک نشست خبری
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۵    ۱۳۹۶/۱/۲۳ کد خبر: 131637 منبع: پرینت

ایتلاف سیاسی کچالو های افغانستان طی یک نشست خبری اعلام کردند که ما را وارد سیاست ها و کارزارهای سیاسی تان نکنید و ما هیچ ارتباطی به موضوعات خبرنگاری، سیاسی و اجتماعی شما نداریم.

در این حال کچالو بامیانی زاده یکی از برگزار کنندگان این مراسم گفت: "ما به هویت ملی خود افتخار می کنیم و نمی خواهیم از نام ما استفاده شود و نیازی نیست دلتان به ما بسوزد و دایه بهتر از مادر برای ما باشید.

کچالو بامیانی زاده علاوه کرد که ما دارای پروتئین های مختلف هستیم که حتی حکومت وحدت ملی نیز این فواید را ندارد و معاون سخنگوی رییس جمهور نیز این موضوع را باید واضح بسازد که چرا از جامعه شلغم ها، قومیت متحد کدوها، شورای مردمی بادنجان سیاه ها و بادنجان رومی ها و همچنان از نهادهای سیاسی گلپی ها یاد نکردند و انگیزه به میان آوردن نام ما چه بوده است.

داکتر چیپس بیگ برگریار یکی دیگر از اعضای این ایتلاف با انتقاد جدی از حکومت وحدت ملی و منتقدان آن گفتند که "ما سالهاست عرق ریختیم و برای شما قورمه کچالو شدیم، برای عزیزان تان خود را تکه تکه کردیم تا برایتان چیپس و بورانی کچالو شده ایم، زندگی شما را تغییر دادیم، سبب وزن ورزشکاران تان شدیم اما شما بی انصاف ها به هویت ما می تازید و حمله می کنید و ما را ریشخند فیسبوک هایتان می کنید.

استاد بولانی کچالوخیل نیز هر گونه اخذ کارت خبرنگاری را از مراجع ژورنالیستیکی رد کردند و ادعا داشتند که باید یک کمیسیون حقیقت یاب در این رابطه تشکیل شود و اگر این کمیسیون نتواند نتیجه بخش باشد ما قیمت خود را در سرتاسر کشور باز هم افزایش می دهیم و از مردم و حکومت افغانستان در دادگاه لاهه شکایت می نماییم و پای کچالوهای آمریکایی و روسی را در افغانستان باز می کنیم.

باز آنوقت خواهند فهمید که زور است یا کچالو....

این نشست خبری با خوانش یک قطعنامه کچالویی به پایان رسید و نعره زنده باد کچالو از سوی هواداران این ایتلاف بلند شد.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کچالو
خبرنگاران
نظرات بینندگان:

>>>   میگویند که ستون پنجم در درون دولت رخنه کرده است .
من میگویم که خود همین دولت ستون پنجم است و خود همین دولت دستنشانده و مزدور بیگانه است. خود همین دولت از افغان ملت و طالب و دیگر آلودگی ها و مکروبها جور شده است. کسانی که فکر می کنند این دولت خودش خوب است ، سرانش خوب اند ، رییس جمهورش، وزیر هایش ، سران ارتش و پولیس و غیره و غیره اش دوست مردم اند ، اما یک عده افراد در نقش ستون پنجم در درون این دولت رخنه کرده اند و خرابی میکنند، هنوز هم خود را و مردم را فریب می دهند. این دولت فاشیستی - طالبی - گلبدینی و ضد مردمی است. از این دولت، غیر از خیانت ، غیر از وطنفروشی ، غیر از دزدی و چپاول ، غیر از ستمگری ، غیر از مردم فریبی، غیر از تبیعض قومی ، غیر از کوشش برای حاکمیت مطلقه پشتونی ، دیگر جیزی نخواهید دید. آدمهای شریفی هم که به خاطر امرار معاش و به نیت خدمت به مردم در بخش های مختلف این دستگاه فاسد حضور دارند ، کار بزرگی از دست شان بر نمی آید. این نظام ، این شیوه دولتداری ، این فاشیزم و فساد ، باید از میان برود .

>>>   هندوستان و مرز ديورند :
دريك مصاحبه تلويزيوني آقاي عبد الحفيظ منصور گفته بودند كه هندوستان در دشمني و جنگ بين افغانستان و پاكستان نفت مي پاشد .

>>>   در شمال دولت خيانت ميكند و طالب مناطق تان را اشغال مى كند ، فرزندان شما در جنوب براى تأمين امنيت هلمند مصروف جنگ هستند!

>>>   آنهایی که مخالف کچالو و کچالو فروشان هستند، حتمأ دال خور شده اند و جاسوس های دال خور های پاکستانی هستند و میخواهند در مقابل کچالو مبارزه کنند و مردم را به خوردن دال پاکستانی عادت دهند.

>>>   این آقای مرتضوی خودش از کچالو فروشی شروع کرد ولی حالا شرف، حیثیت، و وجدانش را میفروشد۰
کچالو فروشی در هر حال افتخار است نه کار این تن فروش۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است