هیچ مقامی دولتی خیانت خود را فاش نساخته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۷    ۱۳۹۶/۱/۲۲ کد خبر: 131584 منبع: پرینت

چگونه سرباز سربه کف خویش را قانع می‌ سازید که دولت و مردم واقعا حامی و پشتیبان آنها است در حالیکه حق فرزندان او به دشمن بی‌ رحم و بی‌ وجدان او از طرف یک مقام خاین دولتی پرداخته می‌ شود.

شما به چشم فرزندان صدیق این کشور که در صفوف نیروهای امنیتی صادقانه مصروف خدمت اند، چگونه نگاه می‌ کنید؟ آیا چیزی به نام اخلاق، قانون، وجدان و.... باقی مانده است یا اینکه پرده میان خیانت و صداقت دریده شده است؟ مگر چه اتفاقی بیافتد تا وجدان‌ های خوابیده شما بیدار شود؟ آیا همکاری و کمک به دشمن در یک نظام، قبیح‌ ترین و شنیع‌ ترین عمل نیست؟

آیا این عمل جز خیانت ملی به حساب نمی‌ آید؟ شما این قوانین نافذه را مگر بالای چه کسی تطبیق خواهید کرد؟ ممکن است در درون یک نظام، خاینینی بوده باشند که به طور مخفیانه با دشمنان آن کشور همکاری کرده باشد اما هیچگاه در تاریخ کشور ما و یا جهان حداقل من نشنیده‌ ام و یا نخوانده‌ ام که یک مقام دولتی و یا یک والی به طور علنی از همکاری خود با دشمن حرف بزند و آن را مایه‌ مباهات بداند.

واقعا که دولتی به نام «وحدت ملی» مایه‌ شرم و سرافکندگی به تمام شهروندان با عزت این کشور است و ما بخاطر داشتن همچو نظامی متاسفیم و مردم افغانستان شایسته‌ همچو نظامی نیست.

اقدام والی قندوز مبنی‌ بر پرداخت پول خانواده‌ های شهدا نيروهای امنيتی به خانواده‌ های دشمنان نیروهای امنیتی و مردم،‌ خیانت ملی می‌ باشد و این قضیه هرچه زودتر باید مورد بررسی قرار بگیرد.

هارون معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خیانت
مقام دولتی
نظرات بینندگان:

>>>   والي ملا نصرالديني!
اگر در گذشته هاي دور ملانصر الديني بود كه بر شاخ بالا مي شد و بن را قطع مي كرد، در عصر ما اما در كندز والي اي است كه اكراميه نيروهاي امنيتي را به خانواده هاي طالبان كشته شده مي دهد.
بله "دامن دولت كلان است
ثاقب

>>>   او برادر این دولت افراد ان نوکر انگلیس است انگلیس هم دولت را حمایه میکند وهم طالب ها را پس انها جرت اینرادارند که طالب را چیزی بگوید

>>>   چه چيز بررسي شود خود والي خيانت وجنايت كار ( والى قندوز) ميگويتد واقرار به زبان ميكند كه پول را به خانواده دشمننان مردم افغانستان توضح كرده است . يك خبانت ملى كرده است بايد به قانون سپرده شود ،اگر قانوني وجود داشته باشد.

>>>   خانواده هاي نيروهاي امنيتي كه فرزندان شان را در جبهاتِ جنگ از دست داده اند، همه ديديم كه تعداد از مادران آنها حتا دست به گدايي زدند. بي سرپناه شدند، آواره و تهي دست شدند، اما از پول همين خانواده هاي شهيد، قاتلين آنهارا اكمال و حمايت مي كنند. يك قلاده ترويست را به عنوان والي كندز تعين كرده اند، به صراحت و به افتخار از كمك به طالبان از پول دولت سخن مي گويد. دهنش را تا حلقش باز مي كند و نيش خند مي زند و مي گويد «دامن» دولت كلان است.
چه مسخره و گه در گه نظامي!

>>>   غنی قصدا همچو اشخاصی را در ولایات جابجا میکند تا حضور طالبان حفظ سود، در هرات و جوزجان هم همچو سناریوی جریان دارد.

>>>   Maihanjar Raza
نمونه اى بارز از سياست ها طالب پرورى تيم ارگ ، كه مشهور به ستون پنجم است ، خيلي روشن است كه بدون هماهنگى اتمر + غنى والى خود سرانه اينكار را انجام نداده است..!!

>>>   این نوشته ها بجایی نمیرسد اگر مردید بیایید بمیدان سخن عریان برانید.م.ا.کابل

>>>   کمال پائیز
این بی شرف مثل این حرفش چندین گل دیگر را نیز به آب داده است ....

>>>   اما ،بعضی از جوانان درباری با چنان آب وتاب در ارگ از غنی و حکومت فاشیستی اش چنان ستایش و قدر دانی میکند، که فکر میکنی ،ما شاید کج فکر میکنیم.
اما، این عمل دست نشانده سردار قبیله (غنی)نشان می دهد ،که تمام خونهای که سربازان ما در مقابل دشمن میدهند، در نزد اینها ارزن ی ارزش ندارد!
اولین کسانی که باید از صحنه محو گردند ، چهره های مزدور و طالب پرور چون امرخیل و امثال ایشان باید باشند

>>>   براي تغير، ما بايد رهبران خود فروخته، هويت فروخته، فرهنگ فروخته و دهن جوال گيرخود را تغير دهيم..!من "افغان ملت"و "طالبان "را مقصر نميدانم. مقصر چند دانه کور دل و چوكي طلب را ميپندارم كه در ''قصرسپیدار'' صرفه جويي دارند و دهن جوال را با برادران بزرگ گرفته اند!

>>>   اکرامیه سربازان در جیب خانواده های طالبان؟
بیش از دو دهه است که طالبان بزرگترین جنایات و خیانت ها را در حق مردم و کشورش مرتکب شده است. حد اقل چند هزار شهروند بیگناه را اعدام دسته جمعی کرده و یا در انتحار و انفجار به شهادت رسانده است.#شاه_شهید، #کمپنی، #دهمزنگ، #جلال آباد و #غور و.... قتلگاه هموطنان بیگناه من است و به دست همین دژخیمان به شهادت رسیده اند. قاتل #برادرناراضی گفته شد و امروز بیت المالی را که حق فرزندان ملت و مدافعان شهید و بازماندگان انتحارها و انفجارهای طالبان است، با چه منطقی به خانواده های طالبان داده می شود؟
آیا در جامعه ای که به قاتل ترحم و به قربانی بی توجهی می شود، اوج ستمگری نیست؟

>>>   این والی...ن ملی بنام اسدالله عمر والی تعین کرده شده و حمایت شده از جانب جناب ریس جمهور اشرف غنی احمدزی است که بار بار بنفع طالبان دشمنان مردم افغانستان و اله دست پاکستان عمل میکند قبلا شهدای قندوز را که بدست طالبان خونخوار اشرار صفت بشهادت رسیده بودند صریحا بیان کرده بود که کشته شده قندوز توسط طالبان اشرار خونخوار به امر خداوند کشته شدند اگر طالبان انها را نمیکشتند کسی دیگری انها را میکشتند که بالمقابل مردم این سخنان والی طالبان را نعقد وانتقعاد زیاد کردند ریس جمهور غنی هم سخنان همین والی خاین را نکویش کرده بود و گفتهبود که خیانت طالبان را جنبه اسلامی ندهید اما نه انرا سرزنش کرد و نه بر طرفبرخلاف همین خاین ملی را تقدیر کرده بود و من متیقن هستم که با این خیانت بزرگ همین والی خاین ملی ریس جمهور نه انرا برطرف خواهد کرد ونه به تحقیق ومحاکمه خواهد کشاند بلکه ریس جمهور انرا هم مانند گذشه تقدیر هم خواهد کرد ریشه این چنین خیانت ها در از ارگ اب میخورد ورنهیک خاین ملی جریت چنین کار را کرده نمیتواند و بصدای رسا بدون ترس وحراس خیانت انجام داده شده اش را بیان کرده نمیتواند .

>>>   عمر راوی
میگویند که ستون پنجم در درون دولت رخنه کرده است .
من میگویم که خود همین دولت ستون پنجم است و خود همین دولت دستنشانده و مزدور بیگانه است. خود همین دولت از افغان ملت و طالب و دیگر آلودگی ها و مکروبها جور شده است. کسانی که فکر می کند این دولت خودش خوب است ، سرانش خوب اند ، رییس جمهورش، وزیر هایش ، سران ارتش و پولیس و غیره و غیره اش دوست مردم اند ، اما یک عده افراد در نقش ستون پنجم در درون این دولت رخنه کرده اند و خرابی میکنند، هنوز هم خود را و مردم را فریب می دهند. این دولت فاشیستی - طالبی - گلبدینی و ضد مردمی است. از این دولت، غیر از خیانت ، غیر از وطنفروشی ، غیر از دزدی و چپاول ، غیر از ستمگری ، غیر از مردم فریبی، غیر از تبیعض قومی ، غیر از کوشش برای حاکمیت مطلقه پشتونی ، دیگر جیزی نخواهید دید. آدمهای شریفی هم که به خاطر امرار معاش و به نیت خدمت به مردم در بخش های مختلف این دستگاه فاسد حضور دارند ، کار بزرگی از دست شان بر نمی آید. این نظام ، این شیوه دولتداری ، این فاشیزم و فساد ، باید از میان برود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است