برداشت آزاد: خبرنگاران کچالو فروش
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۹    ۱۳۹۶/۱/۲۲ کد خبر: 131580 منبع: پرینت


کچالو فروشی شاه حسین مرتضوی خبرنگاران



سید ياسين متين خبرنگار كابل‌ نشين از ولايت غور بگونه نمادین دست به کچالو فروشی زده و می گوید: با افتخار کچالو فروشی می‌ کنیم، ولی وطن را نمی‌ فروشیم

کچالو فروشی شاه حسین مرتضوی خبرنگاران



کد(24)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کچالو
خبرنگاران
نظرات بینندگان:

>>>   به کچالو توهین نکنید این اشخاص ارزش را ندارد.

>>>   در اروپا قرار است بخاطر حفاظت از محیط زیست، منبعد ترکاری باب بشمول کچالو و پیاز و زردک و غیره ، منبعد در بسته بندی های پلاستیکی که (سکن) میشوند، بسته بندی نشوند، بلکه در خود ترکاری باب با شعاع لایزر خطوط اسکن حک شوند.
شما نیز حالا عکس ژورنالستان را بالای کچالو سکن نموده اید و قیمت هرکدام این کچالو ها معادل قیمت یک ژورنالست شده است.

>>>   این حرف سرپرست و معاون سخنگوی ریاست جمهوری که طرف نعقد وانتقعاد ژورنالستان قرار گرفته لکه ننگ بر جبین شاه حسین مرتضوی است که ژورنالستان را تشبیه به کجالو فروشی کرده گرچه که کچالو فروشی کار نادرست نیست اما گفتار چنین سخن از زبان یک سخنگوی انهم مقام عالی دولتی ناموزون و تحقیر کننده است .

>>>   اي اشخاص حتي به اندازه يك كچالو هم ارزش ندارد

>>>   از جناب مرتضوی چه گله می کنید؟ همان سویه تعصیلی است، درست که مربی داشته که مرحبا خوده، توهین به مقدس ترین وظیفه کرده ، ژورنالست ها را احترام داشت و به شخصیت و وظیفه انها احترام قایل شد ، چون که از جان شان مایه می گذارد در صحنه های جنگ با جان شان بازی می کند تا گزارش تهیه کنند کاری آسانی نیست ، کاری هر کس نیست خرمن داشتن ،بیسواد ها در جامعه فراوان هستند گله نیست اون آقا به همان سویه دانش خودش حرف زده .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است