ترامپ چقدر زمان صرف تفریح می‌کند؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۹    ۱۳۹۶/۱/۲۲ کد خبر: 131542 منبع: پرینت

گزارش‌ها نشان می‌دهد که ترامپ بیش از یک سوم زمان خود را در املاک شخصی‌اش به سر می‌برد و تقریبا هر ۵ روز و نیم یکبار مشغول بازی گلف می‌شود.
دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا طی ۱۰ اخیر، (به غیر از دو هفته اول ریاست جمهوری) ‌به طور مرتبط تعطیلات آخر هفته خود را در املاک شخصی خود گذرانده است.
وی همچنین برای ششمین هفته متوالی نیز در اواخر هفته به بازی گلف پرداخته است، و مجموعا ۹ هفته از ۱۰ هفته اخیر در تعطیلات اخر هفته به بازی گلف مشغول بوده است.

به نوشته واشنگتن‌پست، وی تاکنون ۲۸ روز از مدت ریاست جمهوری خود را در املاک شخصی خود گذارنده است. البته این املاک ظاهرا تحت کنترل شخصی وی نیستند و به واسطه یک هیئت امنای مدیریت می‌شوند. این آمار به معنای این است که وی بیش از یک سوم طول دوره ریاست جمهوری خود را خارج از کاخ سفید بوده و به جای آن در تفرج‌گاه‌ها و املاک شخصی خود به سر برده است.

با این حال، سهم بازی گلف کمتر است و حدود ۱۸ درصد روزهایی را که در منصب ریاست جمهوری بوده است را مشغول بازی گلف بوده است، یعنی هر ۵.۵ روز یکبار. در مقابل، باراک اوباما، رییس جمهوری پیشین آمریکا طی دوره هشت ساله ریاست جمهوری خود هر ۸.۸ روز یکبار مشغول بازی گلف بوده است.

در تصویر نیز، تفرجگاه و باشگاه مار-اَ-لاگو (Mar-a-Lago) ترامپ در ایالت فلوریدای آمریکا که یکی از اماکن مورد علاقه وی است به تصویر کشیده است. ترامپ اخیرا از رییس جمهوری چین در این تفرجگاه استقبال کرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است