دختر داکتر نجیب به کشور باز می گردد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۳    ۱۳۹۶/۱/۲۰ کد خبر: 131481 منبع: پرینت

دختر داکتر نجیب الله رییس جمهور پیشین به افغانستان باز می گردد.

هیله دختر آخرین رییس جمهور دوره کمونیستی در مصاحبه با فاکس نیوز گفته است قصد دارد به افغانستان بازگردد و مسوولیت حزب وطن را بر عهده گیرد و این حزب را بار دیگر گسترش و احیا نماید.

هیله دختر داکتر نجبیب الله در حال حاضر در سن 34 سالگی دارای دو مدرک ماستری یکی در اسلام شناسی و دیگری در حل منازعات است و ده سال تجربه کار با سازمان های حامی حقوق بشری را نیز دارا می باشد.

کد(22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داکتر نجیب
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   اين هم بي وفاء شد، إز اسلام شناسي و عكسبرداري تنها طريق به قدرت رسيدن ميراثي را آموخت، ما تا حال فكر ميكرديم كه تنها ما اسلامگرا ها إز اين شيوه استفاده كرده ايم، مثل صلاح الدين بعد إز رباني، پسر پير صاحب بعد إز پدرش، برادران و پسر مسعود بعد إز خودش، پسر مارشال فهيم بعد إز او، اما متأسفانه كمونيست هاي نوين هم إز اين شيوه بد سياست ميراثي استفاده ميكنند، بخدا در سابق مردم ميگفتند كه افغان اگر همه جانش طلا باشد، ..... هايش إز فلز جست ميباشد. آيا حزب وطن يا خلق هم يك تنظيم فاميلي شد، چند وقت قبل شاهنواز تني دعواي رهبريت داشت، و در اين نزديكي ها جنرال رفيع صدا بلند كرد كه حزب وطن را احياء ميكند، و حالا نوبت هيله جان شد. اگر إز من ميشنوي دختر جان همان عكاسي را در خارج پيش ببر، با اين ماستري ها زنده گي اترا خراب نكن، اگر عروسي نكردي بزودي ازدواج كن، و خدمت مادرك خود را كن، پيشيمان ميشوي. اينجا أفغانستان است. پدران ما كاري نتوانستند ، ما چه كرده ميتوانيم.

>>>   گرچه ما با اعدام داکتر نجیب الله مخالف بودیم اما متاسفانه این اتفاق افتاد . طالبان بارها اعلام داشتند که هیچ دخالتی در اعدام داکتر نجیب الله نداشتند . اما افسوس که یک موشت اجیران از اوضاع اشفته ان زمان استفاده بردند و داکتر نجیب را اعدام کردند . بهتر بود که رژیم طالبان سقوط می کرد و این بهتر بود برای همه .
حبیب الله یوسف زی

>>>   خوش بیاید .مانند یک عضو کارکند .اما نمی تواند ذعامت کند .زیرا حزب وطن مانند حزب جهادی ها نیست که موروثی باشد .اگر موضوع ذعامت مطرح شد .کشتمند و نور. مردک ورفیع و وکیل مستحق درجه اول اند .غیر از لایق فاشیست این افراد دیگر نیکنامان حزب وطن اند .
عضو حزب وطن

>>>   این وطن جز همان افراد کس دیگر اباد ساخته نمیتواند

>>>   روح شهید داکتر صاحب نجیب الله خان شاد باد و موفقیت بهتر به این شهره درخشان کشور فرزند داکتر شهید میخواهیم

>>>   سلام . خودی داکتر نجیب که آدمی خوبی بود خدایش بیامرزد و روحش شاد حال دخترشان را دیگر نمی دانم که چی طور آدم هست شاید آدمی خوبی باشد .
یک مهاجر

>>>   حرکت اخیر غنی در برابر خبرنگاران و رسانه ها مرا به یاد حکومتهای دوران اشغال شوروی انداخت. هر تغییری که در مسکو می آمد، در کابل نیز انعکاس می یافت. برترین مثال این پیروی و دنباله روی مزدورانه مشی مصالحۀ ملی بود که به پیروزی از فضای باز سیاسی و پرسترویکا در شوروی زمان گرباچف به میان آمد.
امروز چون در امریکا دونالد ترمپ با مطبوعات در افتاده است و مطبوعات را دروغگو می خواند، اشرف غنی نیز به پیروی از بادار به خبرنگاران در ارگ خط و نشان کشیده است.
مزدوران اگر شیوه های همسان دارند، سرنوشت همسان نیز خواهند داشت!

>>>   معماي قرن :
يك از خوبي ها و توانمندي هاي اعراب از إمارات ، قطر، مصر تا عربستان سعودي اين است كه وقتي به ما مَي خواهند چيزي بسازند حتما بزرگترين مركز ديني مَي سازند اما وقتي به خودشان مَي خواهند بسازند باز بزرگترين مركز تفريحي جهان و بزرگترين برج تاريخ بشر است !
تا خود ما نسازيم براي خود ما ، ديگران دل شان به ما نمي سوزد !

>>>   كشتمند خاين وطن فروش طياره آريانا را در همان زمان معامله كرده است داكتر نجيب بك شخص وطن برست بود توسط اي آس اي وساير خاينين طالب به قتل رشيد إز دختر شادروان حمايت ميكنيم جون دختر بك نَفَر است كه به باكستان و اي آس اي تسليم نشد خودرا قرباني داد افسوس به ديكر رهبران ء.............ين

>>>   حالت مدنی اش چطور است.
من منتظر تشریف آوری و ازدواج برایشان استم

>>>   حبیب الله یوسف زی چند وقت نبودی ما فکر کردی کدام واسکت پوشیدی خوده کفاندی شکر که جور هستی وگرنه این صفحات بدون کمینت میبود

>>>   یک دختر بادیانت میتواند بهتر از رهبران خود خواه باشد

>>>   کسانیکه در حزب وطن عضویت داشتند افراد وطن پرست وبه وطن خویش وفاداربودند وهیچ یک انها در ویرانی وطن سهم نداشتند وحتی یک خانه خامه هم نداشتند وبدون ازحزب وطن این کشور را دیگر احزاب آباد کرده نه میتواند. با احترام
کاظم زاده

>>>   مردم ما به کمک چنین نخبه ها در شرایط فعلی سخت نیازدارد- خوش بیاید -هر کله دې راشی

>>>   اګر اجنت های پاکستانی بګذارند

>>>   این همان فرزند قهرمان ملی شهید داکتر نجیب فرزند اصیل این سرزمین است این همان فرزند است که تا اخیر پپول های بیت المال را ندزدیده و تمام گنجینه های باختر را حفظ نمود و اجیران پاکستان تا اخیر نتوانستند که این گنجینه که سرمایه ملی بود پیدا کند و این صداقت فرزند اصیل کشور را داکتر نجیب الله را وانمود ساخته است ما این فرزند اصیل را که نشانه شهامت پدرش که تا اخیرین نفس معامله دیورند را با پاکستانی ها امضا نکرد و مردانه شهید شد حمایت میکنیم و این بانو جوان را در عرصه سیاست به کلی حمایت مینمایم
شغنانی
کابل

>>>   داکتر نجیب رئیس جمهور دلسوز کشور بود و برای وطن جان خود را از دست داد. من به عقیده و فکر کسی کار ندارم که امروز می بینیم مدعیان افکار سالم و دین باور چه جنایت هایی را که مرتکب نشده اند. مهم خدمت گذاری و اخلاص نسبت ببه مردم و کشور است.

>>>   همه اعضای حزب وطن باید در کنار هیله استاد شوند به غیر از همان حزبی های حزب وطن به افغانستان کسی خدمت نمیکند بلکه مصروف ور کردن جیب خود هستند.

>>>   وقتی که امیتاپچن برای پر کردن فلم خدا گواه به کابل آمده بود، فتانه نجیب به هیله دخترش گفته بود که بچیم به پدرت بگو که مه یکدفعه میخواهم کا کا امیتاپچن را از نزدیک ببینم.
داکتر نجیب برای هیله گفت: حتمأ مادرت ای گپه برایت گفته است.
مادر ته بگو که یک آشک پخته کند، مه امیتاپچن را مهمان میکنم.
آنوقت داکتر نجیب در ارگ همراه آش پز و دپ و دربار، مثل رییس جمهور های فعلی زندگی نمیکرد.
او در یک بلاک چهار اتاقه در مکرویان دوم در پهلوی مطبعه زندگی میکرد و آشپز نیز نداشت و خانم اش خودش نان پخته میکرد.

>>>   بد میکند هنوز مردم افغانستان جنایت های پدرش را که رئیس خاد بود از یاد نبرده است

>>>   یک توصیه:تمام بدبختی افغانستان ازدست روسیه فعلی و شوروی سابق ناشی می شود. زیرا اگر شوروی دخالت نمی کرد افغانستان بازیچه پاکستان دزد و عربستان وهابی قرار نمی گرفتند. دختر نجیب دیگه خود دانی.

>>>   برای پاکستان بیچاره کجا اجنت مانده است طالب نزد ارباب های هیله جان{روسها}رفته وحکمتیار هم به امریکای ها پناه برده کنون جیب های پاکستان خالی گردیده است
کلک حق گو

>>>   اقدام بسيار خوب است

>>>   ميگويند تاريخ تكرار نميشود تالا دبديم كه تاريخ در حالت تكرار است وقتيكه دختر يك وطن فروش خونخوار به نام نجيب (گاو) مي آيد باباند جنايت كار وطن فروش يكجا كار بكند دو باره خون جوانان را به درياى جون تبديل كند به مشل پدر جنايت كار خود .مردم بايد بيدار شود نگذارند باند خلق وپرچم سر بالا كنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است