می‌خواهم به اعضای اتحادیه اروپا سیلی بزنم
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۵    ۱۳۹۶/۱/۱۳ کد خبر: 131156 منبع: پرینت

«رودریگو دوترته» رییس‌جمهور فیلیپین ضمن رد انتقادات حقوق بشری برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا، گفته که می‌خواهد به صورت آنها سیلی بزند.

رییس‌جمهور فیلیپین در ادامه اظهارنظرها علیه منتقدان خارجی خودش،‌ این بار کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به «سیلی زدن» ‌تهدید کرده است.

به دنبال آغاز کارزار رییس‌جمهور فیلیپین علیه قاچاقچیان و فعالان در زمینه مواد مخدر، غربی‌ها به ویژه آمریکا و متحدان اروپایی آن، به شدت از مواضع «رودریگو دوترته» انتقاد کردند.

منتقدان دوترته معتقدند که مواضع رییس جمهور فیلیپین برای مقابله با قاچاقچیان و گروه های مواد مخدر، بیش از حد خشونت آمیز است.

رییس‌جمهور فیلیپین از سال گذشته میلادی ضمن رد انتقادات، بارها الفاظ تند و گهگاه زننده‌ای علیه آمریکا و همچنین باراک اوباما رییس‌جمهور سابق به کار برده و به اروپاییها هم گفته استعمارگری و تسلط آنها بر فیلیپین مدتها است که به سر آمده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، حالا در تازه‌ترین اظهرنظرهای دوترته،‌ رییس‌جمهور فیلیپین منتقدان اروپایی خودش را به «سیلی زدن» تهدید کرده است.

او خطاب به برخی کشورهای اروپایی گفت: «به اینجا(فیلیپین) بیایید و ما با هم صحبت خواهیم کرد. می‌دانید موضوع چیست می‌خواهم به شما سیلی بزنم».

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فیلیپین
خبر جهان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است